BMW готує перший повністю електричний M3
BMW наближається до випуску електричної версії легендарного M3. Виробник обіцяє, що нова модель перевершить усі очікування, зберігаючи спортивний характер та динаміку традиційних M-моделей
В рамках підготовки до дебюту електричного M3, компанія продовжує підігрівати інтерес публіки серією відео, у яких демонструє ключові етапи розробки. Один із останніх відеороликів розкрив особливість, яка викликала чимало запитань: штучний звук вихлопу
Тестування в Арктичному колі та синтетичний вихлоп
Останній тізер BMW показує випробування електричного M3 у Швеції, в закритому тестовому центрі в місті Ар’єплог за Полярним колом. Відео фокусується на налаштуванні шасі та динамічних характеристик, демонструючи, як BMW адаптує класичний M3 до нових електричних технологій
В кінці відео ми чуємо штучний звук вихлопу електричного M3. При розгоні автомобіля через аудіосистему відтворюється синтетичний звук, що нагадує високооборотний рядний шестициліндровий двигун. Це цілком логічний вибір, адже BMW має багаторічну історію з такими моторами, і звук двигуна є однією з важливих частин досвіду водіння
Цікаво, що у ролику водій перед відключенням камери тягнеться до підкермових пелюсток – це може означати, що BMW додасть імітацію перемикання передач, подібно до того, як це реалізовано у Hyundai Ioniq 5 N

Штучне перемикання передач – чи це потрібно?
Хоча електричний M3 може викликати суперечки серед традиційних шанувальників марки, BMW розглядає можливість додати імітацію багатоступеневої трансмісії, щоб зробити керування більш знайомим і емоційним
Hyundai уже продемонстрував, що імітація коробки передач може бути ключовим фактором для популяризації спортивних електрокарів – саме штучне восьмиступеневе перемикання стало однією з причин успіху Ioniq 5 N серед автомобільних журналістів
Водночас Dodge Charger EV отримав імітацію звуку V8, але без фейкових передач – і результат виявився не настільки вражаючим
BMW вже випустила три тізерні відео з грудня, і цілком ймовірно, що найближчими тижнями ми побачимо ще більше подробиць перед офіційною прем’єрою
Читати далі
Схожі записиКомпанія Volvo досягла чергової знаменної віхи у сфері електрифікації, причому цього разу – поза межами шосе. Після того, як їхній парк електричних напівпричепів-тягачів подолав понад 100 мільйонів кілометрів на електротязі, наступний етап електричної трансформації втілився у вигляді нового фронтального навантажувача Volvo L90 Electric, який почав надходити до перших замовників Детально про L90 Electric Новий фронтальний […]
21 Жовтня 2025
Президент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025
Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі