Коли Citroen представив компактний електромобіль e-C3, важко було уявити що його подовжена версія запропонує трирядний салон, але новий кросовер приваблює не лише цим
Citroen офіційно представив новий C3 Aircross, і він є поєднанням продуктів Stellantis, з якими ми вже знайомі. У нього більш коробчастий дизайн, в стилі хетча C3, між якими спільна оновлена платформу CMP
З точки зору дизайну, Aircross тісно перегукується з нещодавно представленим Opel Frontera, який знову використовує ту ж саму архітектуру, і буде безпосередньо конкурувати з Citroen за покупців по всій Європі. Жодна з компаній не розкрила розміри колісної бази обох автомобілів (яка має бути ідентична). Але Citroen стверджує, що Aircross є найбільшим у своєму класі, і що саме завдяки цьому він зміг встановити третій ряд сидінь. Opel цього ще не підтвердив

Відомо, що загальна довжина збільшилася на 240 мм у порівнянні зі старим Aircross, в результаті чого загальна довжина від бампера до бампера склала 4390 мм. Citroen стверджує, що завдяки більш вертикальному задньому склу пасажирам третього ряду не доведеться нахиляти голову
Як і всі його конкуренти, Aircross не призначений для бездоріжжя, незважаючи на збільшений дорожній просвіт, решітки на даху та молдинги на кузові – це лише міський кросовер. Citroen поки не надав детальної технічної інформації, але точно відомо, що в цьому поколінні будуть доступні двигуни внутрішнього згоряння, гібридні та електричні варіанти
Можна досить впевнено очікувати від Stellantis, що C3 Aircross отримає 1,2-літровий турбодвигун як з 48-вольтовою м’якою гібридною підтримкою, так і без неї. А для шанувальників електромобілів буде доступна повністю електрична передньопривідна версія з одним електродвигуном потужністю 154 к.с., та запас ходу біля 400 км

Більш точна інформація стане відома в найближчі тижні, коли Citroen опублікує знімки інтер’єру та комплектації, напередодні європейських продажів
Читати далі
Схожі записиАмериканський виробник вантажівок Peterbilt серйозно посилив свою присутність у сегменті електричних машин. Компанія представила одразу три нові середньотонажні електровантажівки, які працюють на акумуляторах LFP і заряджаються з потужністю до 350 кіловат До вже відомих моделей 520EV, 567EV і 579EV додалися абсолютно нові 536EV, 537EV і 548EV. Усі вони отримали двомоторну силову установку, розміщену по центру […]
11 Грудня 2025
Porsche традиційно не перебільшує можливості своїх електромобілів, а в реальних умовах вони зазвичай демонструють кращі результати, ніж заявлено. Taycan давно зарекомендував себе як один з найприємніших у керуванні електромобілів і водночас один із найшвидших за часом заряджання. Він стабільно перевершує офіційні показники запасу ходу в незалежних випробуваннях і зберігає статус одного з найбільш технологічних серійних […]
11 Грудня 2025
Декілька років тому ці футуристичні фургони сприймалися як символ нового підходу до транспорту, а для компанії Canoo вони мали стати проривом. Проєкт починався амбітно, але завершився банкрутством та повною зупинкою співпраці з державними установами Агентство NASA купило три електромобілі у 2023 році, щоб перевозити астронавтів до стартового майданчика у рамках програми Artemis. Попри ефектний дизайн, […]
11 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі