Компанія Ford підтвердила, що майбутній електричний варіант Puma отримає назву Gen-E
Новий суперник Peugeot e-2008 та Mini Aceman, який буде представлений пізніше цього року, нещодавно був вперше помічений під час тестування на дорогах загального користування
Всі вікна, фари та колеса автомобіля були закриті, але виразні обриси Puma можна було розгледіти, навіть із закритою передньою решіткою радіатора
Прототип сфотографували через кілька днів після того, як помітили інший майбутній електричний позашляховик Ford, що має відродити ім’я Capri
Ця модель має стати другим автомобілем Ford, заснованим на платформі MEB EV від Volkswagen Group, і стане родичем нового електричного позашляховика Ford Explorer
Що стосується електромобіля Puma, то на початку цього року з’явилися нові подробиці. Він буде вироблятися разом з Puma з ДВЗ у Крайові, Румунія, і матиме спільну платформу та силову установку з новим фургоном Ford E-Transit Courier
Представляючи новий Transit Courier, який використовує електрифіковану версію передньопривідної архітектури B2E від Puma, компанія Ford заявила, що “розробила електричну силову установку одночасно для Puma і Courier”, тобто вони матимуть багато в чому схожі технічні характеристики
Ford заявив, що працює лише над однією батареєю для найменшого електричного Transit, яка, виходячи з того, що зарядний пристрій потужністю 100 кВт забезпечує поповнення заряду на 10-80% менш ніж за 35 хвилин і може збільшити запас ходу на 87 км за 10 хвилин, очікується, що її ємність становитиме близько 55 кВт-год
Теоретично цього буде достатньо для конкурентного запасу ходу Puma EV близько 370 км. Для порівняння, e-2008 має батарею ємністю 50 кВт-год і може подолати 340 км на одному заряді
Якщо Puma EV використовує той самий двигун потужністю 134 к.с., що й фургон, кросовер повинен майже зрівнятися з e-2008 за часом розгону від 0 до 100 км/год – 9,0 секунди
Однак у Ford є й інші двигуни, зокрема 181-сильний та 265-сильний агрегати, що використовуються у найбільшому E-Transit, тож можлива версія Puma з декількома силовими установками
У розмові з Autocar Мартін Сандер (Martin Sander), керівник Ford of Europe, прагнув позиціонувати Puma як “утилітарну версію” Fiesta, заявивши, що вона залишатиметься у продажу “протягом багатьох років” після впровадження версії EV
Вона буде коштувати дорожче, ніж нинішня Puma з ДВЗ, однак, враховуючи вартість Puma та її компактність, очікується, що вона буде коштувати близько 40 тисяч євро
Puma EV – це останній крок у стратегії електрифікації Ford, яка передбачає інвестиції у розмірі $22 млрд до 2025 року
Фірма вже електрифікувала кілька своїх найважливіших автомобілів, включаючи Mustang, F-150 й Transit, а нещодавно представила новий суто електричний Explorer
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі