Електричний Ford Puma отримає назву Gen-E
Компанія Ford підтвердила, що майбутній електричний варіант Puma отримає назву Gen-E
Новий суперник Peugeot e-2008 та Mini Aceman, який буде представлений пізніше цього року, нещодавно був вперше помічений під час тестування на дорогах загального користування
Всі вікна, фари та колеса автомобіля були закриті, але виразні обриси Puma можна було розгледіти, навіть із закритою передньою решіткою радіатора
Прототип сфотографували через кілька днів після того, як помітили інший майбутній електричний позашляховик Ford, що має відродити ім’я Capri
Ця модель має стати другим автомобілем Ford, заснованим на платформі MEB EV від Volkswagen Group, і стане родичем нового електричного позашляховика Ford Explorer
Що стосується електромобіля Puma, то на початку цього року з’явилися нові подробиці. Він буде вироблятися разом з Puma з ДВЗ у Крайові, Румунія, і матиме спільну платформу та силову установку з новим фургоном Ford E-Transit Courier
Представляючи новий Transit Courier, який використовує електрифіковану версію передньопривідної архітектури B2E від Puma, компанія Ford заявила, що “розробила електричну силову установку одночасно для Puma і Courier”, тобто вони матимуть багато в чому схожі технічні характеристики
Ford заявив, що працює лише над однією батареєю для найменшого електричного Transit, яка, виходячи з того, що зарядний пристрій потужністю 100 кВт забезпечує поповнення заряду на 10-80% менш ніж за 35 хвилин і може збільшити запас ходу на 87 км за 10 хвилин, очікується, що її ємність становитиме близько 55 кВт-год
Теоретично цього буде достатньо для конкурентного запасу ходу Puma EV близько 370 км. Для порівняння, e-2008 має батарею ємністю 50 кВт-год і може подолати 340 км на одному заряді
Якщо Puma EV використовує той самий двигун потужністю 134 к.с., що й фургон, кросовер повинен майже зрівнятися з e-2008 за часом розгону від 0 до 100 км/год – 9,0 секунди
Однак у Ford є й інші двигуни, зокрема 181-сильний та 265-сильний агрегати, що використовуються у найбільшому E-Transit, тож можлива версія Puma з декількома силовими установками
У розмові з Autocar Мартін Сандер (Martin Sander), керівник Ford of Europe, прагнув позиціонувати Puma як “утилітарну версію” Fiesta, заявивши, що вона залишатиметься у продажу “протягом багатьох років” після впровадження версії EV
Вона буде коштувати дорожче, ніж нинішня Puma з ДВЗ, однак, враховуючи вартість Puma та її компактність, очікується, що вона буде коштувати близько 40 тисяч євро
Puma EV – це останній крок у стратегії електрифікації Ford, яка передбачає інвестиції у розмірі $22 млрд до 2025 року
Фірма вже електрифікувала кілька своїх найважливіших автомобілів, включаючи Mustang, F-150 й Transit, а нещодавно представила новий суто електричний Explorer