Компанія Ford підтвердила, що майбутній електричний варіант Puma отримає назву Gen-E
Новий суперник Peugeot e-2008 та Mini Aceman, який буде представлений пізніше цього року, нещодавно був вперше помічений під час тестування на дорогах загального користування




Всі вікна, фари та колеса автомобіля були закриті, але виразні обриси Puma можна було розгледіти, навіть із закритою передньою решіткою радіатора
Прототип сфотографували через кілька днів після того, як помітили інший майбутній електричний позашляховик Ford, що має відродити ім’я Capri

Ця модель має стати другим автомобілем Ford, заснованим на платформі MEB EV від Volkswagen Group, і стане родичем нового електричного позашляховика Ford Explorer
Що стосується електромобіля Puma, то на початку цього року з’явилися нові подробиці. Він буде вироблятися разом з Puma з ДВЗ у Крайові, Румунія, і матиме спільну платформу та силову установку з новим фургоном Ford E-Transit Courier

Представляючи новий Transit Courier, який використовує електрифіковану версію передньопривідної архітектури B2E від Puma, компанія Ford заявила, що “розробила електричну силову установку одночасно для Puma і Courier”, тобто вони матимуть багато в чому схожі технічні характеристики
Ford заявив, що працює лише над однією батареєю для найменшого електричного Transit, яка, виходячи з того, що зарядний пристрій потужністю 100 кВт забезпечує поповнення заряду на 10-80% менш ніж за 35 хвилин і може збільшити запас ходу на 87 км за 10 хвилин, очікується, що її ємність становитиме близько 55 кВт-год
Теоретично цього буде достатньо для конкурентного запасу ходу Puma EV близько 370 км. Для порівняння, e-2008 має батарею ємністю 50 кВт-год і може подолати 340 км на одному заряді
Якщо Puma EV використовує той самий двигун потужністю 134 к.с., що й фургон, кросовер повинен майже зрівнятися з e-2008 за часом розгону від 0 до 100 км/год – 9,0 секунди
Однак у Ford є й інші двигуни, зокрема 181-сильний та 265-сильний агрегати, що використовуються у найбільшому E-Transit, тож можлива версія Puma з декількома силовими установками

У розмові з Autocar Мартін Сандер (Martin Sander), керівник Ford of Europe, прагнув позиціонувати Puma як “утилітарну версію” Fiesta, заявивши, що вона залишатиметься у продажу “протягом багатьох років” після впровадження версії EV
Вона буде коштувати дорожче, ніж нинішня Puma з ДВЗ, однак, враховуючи вартість Puma та її компактність, очікується, що вона буде коштувати близько 40 тисяч євро
Puma EV – це останній крок у стратегії електрифікації Ford, яка передбачає інвестиції у розмірі $22 млрд до 2025 року
Фірма вже електрифікувала кілька своїх найважливіших автомобілів, включаючи Mustang, F-150 й Transit, а нещодавно представила новий суто електричний Explorer
Читати далі
Схожі записиІталійська логістична компанія Fratelli Foppiani Trasporti стала одним із перших операторів, які запустили у роботу нові електровантажівки MAN eTGX, отримавши потужний тягач 4×2 та жорстку вантажівку 6×2-4 із вражаючими акумуляторами, готовими до повсякденних перевезень. Замовлення компанія зробила ще у 2023 році, тож тепер вона входить до числа перших клієнтів, які отримали серійні електричні вантажівки німецького […]
22 Жовтня 2025
Електричні моноцикли вже давно привертають увагу своєю футуристичною зовнішністю, але новинка від InMotion підняла цю категорію на абсолютно новий рівень. Модель InMotion P6 розганяється до неймовірних 150 км/год — швидкості, про яку раніше власники одноколісного транспорту могли лише мріяти. Такий результат перетворює моноцикл із розваги для ентузіастів на справжню машину для екстремальних відчуттів P6 живиться […]
22 Жовтня 2025
General Motors повідомила про значне зростання популярності своєї системи допомоги водієві Super Cruise. Кількість користувачів, які активно користуються функцією безконтактного керування, перевищила пів мільйона — майже вдвічі більше, ніж торік. Така динаміка стала одним із найважливіших досягнень компанії у сфері розвитку автономного водіння та створення нових джерел прибутку Система Super Cruise дозволяє рухатися без утримання […]
22 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі