Електричний концепт Citroën ELO переосмислює міські мінівени — photo 65522

Електричний концепт Citroën ELO переосмислює міські мінівени

11.12.2025
3 хвилини на прочитання

Європейські дороги колись були наповнені компактними мінівенами, створеними для максимальної практичності, простору і сімейного комфорту. Згодом кросовери та SUV витіснили їх з ринку, перетворивши колись популярний клас на рідкісне явище. Citroën вирішив повернути цю ідею до життя у власному стилі й представив концепт ELO, який виглядає як спроба переосмислити міський мінівен 

Французький бренд описує ELO як «лабораторію ідей» 

Його образ одночасно простий та ексцентричний: силует нагадує класичний однооб’ємний мінівен, а салон спроектований навколо шести сидінь з гнучким компонуванням. Усе всередині відчувається яскравим, сміливим і майже повністю помаранчевим, сильніше підкреслюючи концептуальність проєкту

Електричний концепт Citroën ELO переосмислює міські мінівени — photo 2

Концепт не обіцяє появу серійного автомобіля найближчим часом, але показує напрямок дизайну Citroën та бажання компанії розвивати транспорт, орієнтований на простоту й повсякденну функціональність, а не лише на модні форми та статусність. Назва ELO сформована зі слів rEst, pLay, wOrk, і передає задум створити простір для відпочинку, роботи та подорожей у межах одного компактного кузова

Довжина концепту становить 4,10 метра — він приблизно дорівнює за розмірами колишньому C3 Picasso та попередньому поколінню C3 Aircross, хоча зовнішність у нього зовсім інша. Однооб’ємна архітектура, вертикальні лінії та велика площа скління формують образ сучасного міського MPV. Передок виділяється квадратними світлодіодними блоками та масивним підсвіченим шевроном Citroën, а також простим, утилітарним бампером, який повторюється і ззаду. Вітрове скло має незвичну криву форму та переходить у невеликий скляний дах. Профіль майже повністю побудований навколо великих бічних вікон і розсувних дверей, які відкривають прохід шириною 1,92 метра

Салон — це «модульний житловий простір» 

Автомобіль пристосований для чотирьох або шести пасажирів. Сидіння водія розташоване по центру — подібне рішення зустрічається рідко і створює максимально вільний простір навколо. Злегка позаду встановлені два знімні пасажирські крісла, а задній ряд сформований тримісною лавкою. Переднє сидіння можна розвернути, перетворивши передню частину салону на невелику кімнату для відпочинку чи імпровізовану робочу зону. Задню частину можна трансформувати в спальне місце завдяки двом надувним матрацам Dropstitch, які складаються в багажнику. Також у салоні схований відкидний екран, що перетворює електромобіль на мобільний кінотеатр

Замість традиційної панелі приладів встановлений відкритий простір перед водієм і тонкий дисплей під основою лобового скла. Рульове колесо має футуристичну форму й оснащене двома джойстиками разом зі звичними підкермовими перемикачами. На бічних панелях та у дверних вставках багато продуманих місць для зберігання речей

Електричний концепт Citroën ELO переосмислює міські мінівени — photo 7

ELO побудований на повністю електричній платформі 

Хоча Citroën не розкрив параметри батареї чи силової установки, компанія підкреслює орієнтацію моделі на міське використання. Концепт вперше покажуть публіці на Брюссельському автосалоні у січні 2026 року

Французьке видання L’Argus зазначає, що ідеї та стиль ELO можуть лягти в основу нового субкомпактного автомобіля 2028 року, який займе нішу між хетчбеком C3 та кросовером C3 Aircross. Директор з дизайну Citroën П’єр Леклерк називає ELO «сплеском енергії» і підкреслює прагнення бренду поєднувати ефективність, практичність та трохи іронічної легкості. Генеральний директор Ксав’є Шардон додає, що концепт передає бачення того, яким має бути Citroën у найближчі роки

Читати далі

Схожі записи
Volkswagen шукає спосіб оживити інтерес до електромобілів в США

Volkswagen думає, як підживити інтерес до електрокарів у США, і одна з ідей — повернутися до гібридів з бензиновим двигуном у ролі генератора. Компанія розглядає нові моделі з більшим запасом ходу, зокрема седани та кросовери Після скандалу з дизелями VW кинувся в електрифікацію  Модель ID.4 спочатку виглядав перспективно — попит був нормальним, ринок реагував добре. […]

12 Грудня 2025
Volkswagen шукає спосіб оживити інтерес до електромобілів в США — photo 65719
Прорив у технології кремнієвих анодів зробить батареї ефективнішими

Американські розробники акумуляторів оголосили про важливе відкриття, яке може радикально змінити електромобілі. Йдеться про аноди (частину батареї, де накопичуються електрони) на основі кремнію. Цей матеріал впливає на дальність поїздки та швидкість зарядки літій-іонних батарей. Довгий час аноди робили з графіту, але він створює проблеми: шкодить екології, коштує дорого і залежить від Китаю (там виробляють понад […]

12 Грудня 2025
Прорив у технології кремнієвих анодів зробить батареї ефективнішими — photo 65704
Peterbilt представив лінійку електричних вантажівок середньої вантажопідйомності

Американський виробник вантажівок Peterbilt серйозно посилив свою присутність у сегменті електричних машин. Компанія представила одразу три нові середньотонажні електровантажівки, які працюють на акумуляторах LFP і заряджаються з потужністю до 350 кіловат До вже відомих моделей 520EV, 567EV і 579EV додалися абсолютно нові 536EV, 537EV і 548EV. Усі вони отримали двомоторну силову установку, розміщену по центру […]

11 Грудня 2025
Peterbilt представив лінійку електричних вантажівок середньої вантажопідйомності — photo 65663
Volkswagen шукає спосіб оживити інтерес до електромобілів в США

Volkswagen думає, як підживити інтерес до електрокарів у США, і одна з ідей — повернутися до гібридів з бензиновим двигуном у ролі генератора. Компанія розглядає нові моделі з більшим запасом ходу, зокрема седани та кросовери Після скандалу з дизелями VW кинувся в електрифікацію  Модель ID.4 спочатку виглядав перспективно — попит був нормальним, ринок реагував добре. […]

12 Грудня 2025
Volkswagen шукає спосіб оживити інтерес до електромобілів в США — photo 65719
Прорив у технології кремнієвих анодів зробить батареї ефективнішими

Американські розробники акумуляторів оголосили про важливе відкриття, яке може радикально змінити електромобілі. Йдеться про аноди (частину батареї, де накопичуються електрони) на основі кремнію. Цей матеріал впливає на дальність поїздки та швидкість зарядки літій-іонних батарей. Довгий час аноди робили з графіту, але він створює проблеми: шкодить екології, коштує дорого і залежить від Китаю (там виробляють понад […]

12 Грудня 2025
Прорив у технології кремнієвих анодів зробить батареї ефективнішими — photo 65704
Peterbilt представив лінійку електричних вантажівок середньої вантажопідйомності

Американський виробник вантажівок Peterbilt серйозно посилив свою присутність у сегменті електричних машин. Компанія представила одразу три нові середньотонажні електровантажівки, які працюють на акумуляторах LFP і заряджаються з потужністю до 350 кіловат До вже відомих моделей 520EV, 567EV і 579EV додалися абсолютно нові 536EV, 537EV і 548EV. Усі вони отримали двомоторну силову установку, розміщену по центру […]

11 Грудня 2025
Peterbilt представив лінійку електричних вантажівок середньої вантажопідйомності — photo 65663
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK