Південнокорейський автовиробник, схоже, знайшов свій козир у відповідь на виклики від BYD та інших гравців на ринку Китаю. Hyundai розпочала попередні продажі EO — свого першого електричного позашляховика місцевого виробництва, ціна якого стартує від 130 000 юанів, або близько $18 300
Спільне підприємство Hyundai в Китаї з BAIC, відоме як Beijing Hyundai, розпочало попередній продаж моделі EO
Вартість новинки починається від 130 000 юанів ($18 300). EO став першим спеціалізованим електрокаром Hyundai, розробленим для китайського ринку. Очікують, що він стане ключовим елементом у стратегії повернення автовиробника до регіону

Спочатку з’явилися «шпигунські фотографії» закамуфльованого прототипу, опубліковані Beijing Hyundai. Тому припускали, що електричний позашляховик може виявитися моделлю Ioniq 4. Проте, коли розкрили деталі, стало очевидно: новий електрокар Hyundai створений спеціально для китайських покупців
EO пропонується у трьох комплектаціях: Fun, Smart та Tech. Діапазон цін простягається від 130 000 юанів ($18 300) до 150 000 юанів ($21 000)
Beijing Hyundai пропонуватиме вигідний пакет вартістю 12 000 юанів ($1700) для тих, хто внесе депозит лише у 88 юанів ($12,35). Додаткові бонуси включатимуть грошову субсидію у 5000 юанів, ексклюзивні кольори кузова, знижені тарифи на страхування, домашню зарядну станцію та багато іншого

Як і моделі Ioniq EV від Hyundai, EO побудований на інноваційній платформі E-GMP. Позашляховик доступний з двома варіантами літій-залізо-фосфатних (LFP) акумуляторних блоків: 64,2 кВт-год та 88,112 кВт-год. Запас ходу за циклом CLTC становить 540 км та 722 км відповідно
EO пропонується з однією або двома силовими установками
Версія з одним двигуном оснащена фронтальним електромотором потужністю 160 кВт (215 к.с.) та крутним моментом 310 Нм. Варіант з повним приводом має сукупну потужність 233 кВт (312 к.с.). Hyundai заявляє, що автомобіль здатен заряджатися з 30% до 80% всього за 27 хвилин

Маючи довжину 4615 мм, ширину 1875 мм та висоту 1698 мм, електричний позашляховик Hyundai за розмірами приблизно відповідає моделі BYD Yuan Plus, яку за кордоном продають під назвою Atto 3
BYD все ще утримує лідерство за ціною: Yuan Plus можна придбати від 115 800 юанів ($16 300). Базова версія Yuan Plus має запас ходу 430 км за циклом CLTC на одному заряді, тоді як більший акумуляторний блок (60,48 кВт-год) забезпечує до 510 км пробігу
Хоча EO розроблений насамперед для покупців у Китаї, генеральний директор Hyundai Australia Дон Романо натякнув на його можливу появу на зарубіжних ринках. У серпні Романо повідомив журналістам, що запуск EO «перебуває на стадії оцінки», додавши, «це безумовно перспективний автомобіль». Однак остаточне рішення ще не ухвалено
Читати далі
Схожі записиНа фото нижче легендарна машина Поштової служби США (USPS), саме такі багато років обслуговували кожен квартал. Останню таку вантажівку зібрали ще в 1994 році, але вона й досі найпоширеніша для доставки пошти в країні. В Україні ситуація схожа: Укрпошта нещодавно виставила на аукціон понад 700 старих автомобілів, деякі з яких датуються 1979 роком, як ГАЗ-52, […]
4 Грудня 2025
Hongqi добре відома у Китаї, але в Європі бренд маловідомий. Ситуація може швидко змінитись, бо найстаріший люксовий автовиробник Китаю готує масштабний вихід на європейський ринок. До 2028 року планують представити 15 електричних та гібридних моделей і вийти одразу на ринок 25 країн Європа для бренду має стратегічне значення, хоча умови виходу на ринок непрості Євросоюз […]
3 Грудня 2025
Концепт Kia EV2 показали ще на початку року, а тепер можна оцінити, наскільки сильно він змінився перед виходом на дороги. Компанія не розкрила багато подробиць, але підтвердила виробництво моделі в Європі та опублікувала три тизери, на яких авто сховане під тканиною Попри маскування, легко читається силует і знайомі по концепту пропорції Квадратна передня частина, характерний […]
3 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі