Забудьте про нездійсненні мрії про Ferrari Purosangue, якщо у Вас немає зайвих $430 000. Зустрічайте Xiaomi YU7 – електричний кросовер, який здалеку не відрізнити від італійського «жеребця». Він також поєднує розкіш, високі технології та швидкість, а також має рідну інтеграцію зі смартфоном, адже створений виробником електроніки. А головне – за частку ціни від Ferrari. Принаймні, для жителів Китаю
YU7 – це друга модель Xiaomi, що продовжує успіх седана SU7, який вже за 14 місяців розійшовся тиражем у 258 тисяч одиниць, змінюючи уявлення про програмно-визначені транспортні засоби. Кросовер YU7, побудований на тій же передовій платформі Modena, що й SU7, успадковує філософію дизайну, додаючи до неї солідні розміри: 4999 мм у довжину – це на 25 см більше за Tesla Model Y
Платформа Modena – це не просто основа для кузова, а цілісний архітектурний комплекс, розроблений Xiaomi для електромобілів нового покоління. Вона забезпечує високу жорсткість кузова, оптимальне розподілення маси та дозволяє інтегрувати найсучасніші компоненти. Ключовою відмінністю YU7 від SU7 є наявність пневматичної підвіски, що значно покращує комфорт та керованість, адаптуючись до різних дорожніх умов та стилів водіння
Особливою гордістю Xiaomi є глибока інтеграція автомобіля з розгалуженою технологічною екосистемою компанії. Подібно до того, як Xiaomi SU7 називали “китайським Apple Car”, YU7 пропонує безшовну взаємодію зі смартфоном та іншими “розумними” пристроями Xiaomi. Він дозволяє керувати функціями автомобіля через додатки, отримувати доступ до медіаконтенту, а також інтегрувати YU7 у “розумний” дім. Це розширює уявлення про те, що може бути програмно-визначений транспортний засіб, перетворюючи автомобіль на повноцінну частину вашого цифрового життя
YU7 вражає своїм аеродинамічним дизайном: “акулячий ніс”, оригінальні фари “крапля води” з інтегрованими каналами для керування повітряними потоками, а також найбільший алюмінієвий капот серед серійних автомобілів. Завдяки 10 наскрізним повітряним каналам та 19 оптимізованим вентиляційним отворам, YU7 досягає вражаючого коефіцієнта лобового опору 0,245 – показника, характерного для спорткарів, а не великих кросоверів. Приховані дверні ручки, панорамний скляний дах та характерні “гало”-ліхтарі доповнюють сучасний образ. Електромобіль доступний у трьох кольорах: смарагдово-зеленому, титаново-сріблястому та лавово-помаранчевому, які ефектно контрастують з глянцевими чорними акцентами
Салон YU7 – це простір мінімалізму, де домінують цифрові технології
Центральне місце займає 16,1-дюймова інформаційно-розважальна система та вражаючий 43,3-дюймовий панорамний дисплей HyperVision, інтегрований у лобове скло. Останній нагадує BMW Panoramic iDrive Display та повністю налаштовуваний і може виконувати функції спідометра, навігаційного дисплея або дисплея для переднього пасажира
Комфорт забезпечують передні сидіння “нульової гравітації” з обробкою шкірою наппа, функцією відкидання одним дотиком та 10-точковим масажем. Задні сидіння також мають електрорегулювання та можуть нахилятися від 100° до 135°, що забезпечує максимальний комфорт для пасажирів. Для заднього ряду передбачені окремі елементи керування клімат-контролем та розважальна система з двома екранами. Серед інших особливостей – бездротова зарядка для смартфонів, приховані вентиляційні отвори та м’які матеріали оздоблення по всьому салону створюють атмосферу розкоші та затишку. Об’єм багажного відділення складає 678 літрів (1758 літрів зі складеними сидіннями), а додатково є 141-літровий “франк” (передній багажник) для зберігання кабелів або невеликих речей
Xiaomi YU7 пропонується у трьох конфігураціях
- Standard RWD: Ця базова версія оснащена одним електродвигуном у задній частині автомобіля, що генерує 315 кінських сил (235 кВт) та 528 Нм крутного моменту. За даними Xiaomi, цього достатньо, щоб розігнати YU7 від 0 до 100 км/год за цілком гідні 5,88 секунди. Максимальна швидкість для цієї комплектації становить 240 км/год;
- Pro AWD: У цій середній комплектації до заднього двигуна додається ще й передній, створюючи повнопривідну систему. Сукупна потужність зростає до 489 кінських сил (365 кВт) та 690 Нм крутного моменту. Таке подвоєння потужності дозволяє скоротити час розгону від 0 до 100 км/год до 4,27 секунди;
- Max AWD: Флагманська версія, призначена для тих, хто прагне максимальної продуктивності. Тут потужність збільшена до колосальних 681 кінської сили (508 кВт) та 866 Нм крутного моменту. Завдяки цій міці, YU7 Max розганяється від 0 до 100 км/год за 3,22 секунди – показник, який конкурує зі спорткарами преміум-класу. Максимальна швидкість для YU7 Max сягає 253 км/год
Оскільки YU7 є більшим і важчим за седан SU7, Xiaomi збільшила ємність акумуляторів
- Для комплектацій Standard RWD та Pro AWD використовується літій-залізо-фосфатний (LFP) акумулятор ємністю 96,3 кВт-год. Цей тип акумуляторів відомий своєю стабільністю, довговічністю та стійкістю до термічних перепадів. Standard RWD може проїхати до 830 км, а Pro AWD – до 760 км на одному заряді. Важливо зазначити, що ці показники розраховані за китайським циклом CLTC (China Light-duty Vehicle Test Cycle), який менш суворий, ніж європейський WLTP або американський EPA;
- Для флагманської комплектації YU7 Max, орієнтованої на максимальну продуктивність, Xiaomi обрала нікель-марганцево-кобальтовий (NMC) акумулятор ємністю 101,7 кВт-год. NMC акумулятори забезпечують вищу щільність енергії, що дозволяє отримати більше потужності та динаміки. Цей варіант може проїхати до 770 км на одному заряді (також за циклом CLTC)
Однією з найвражаючіших особливостей YU7 є швидкість зарядки
Завдяки передовим технологіям, батарею можна поповнити від 10% до 80% всього за 12 хвилин. Більше того, за 15 хвилин зарядки YU7 може отримати до 620 км запасу ходу
Шасі YU7 оснащено двохважільною передньою та п’ятиважільною задньою підвіскою з пневматичними елементами. Остання має п’ять рівнів регулювання, дозволяючи змінювати дорожній просвіт до 222 мм. Додатково передбачено постійний контроль демпфування та високопродуктивну гальмівну систему з чотирипоршневими супортами Brembo для впевненого гальмування навіть з високих швидкостей
Xiaomi також підтвердила наявність передових систем допомоги водію (ADAS). На даху видно встановлений LiDAR-сенсор, також є 4D міліметровий радар, 11 камер високої роздільної здатності та 12 ультразвукових радарів. Такий комплекс забезпечує повний 360-градусний огляд навколишнього середовища, дозволяючи реалізувати функції адаптивного круїз-контролю, автоматичного паркування, утримання в смузі руху та інших систем активної безпеки, підвищуючи комфорт та безпеку водіння
Офіційні ціни на Xiaomi YU7 ще не оголошені, бронювання очікується в липні
Засновник та генеральний директор Xiaomi Лей Цзюнь спростував попередні чутки про стартову ціну близько 200 000 юанів ($27 800). За його словами, враховуючи конфігурації YU7, автомобіль має коштувати на 60 000–70 000 юанів ($8300–$9700) дорожче, ніж Tesla Model Y (яка в Китаї стартує від 263 500 юанів або $36 600). Тобто, стартова ціна може бути близькою до $36 500 і вище. Точну ціну обіцяють оголосити в липні
Читати далі
Схожі записиКомпанія BMW готується до виходу нового покоління своїх електромобілів на платформі Neue Klasse, роблячи ставку не лише на потужність, а й на абсолютну надійність акумуляторів. Німецький бренд обіцяє майбутнім власникам своїх електрокарів забути про проблеми з батареєю — головним елементом, який часто викликає занепокоєння серед потенційних покупців електромобілів BMW впроваджує підхід «нуль дефектів» при виробництві […]
12 Липня 2025Китайський автовиробник BYD зробив гучну заяву, яка може суттєво змінити уявлення про безпеку функцій автономного паркування Компанія не лише оновлює свою систему допомоги водієві під назвою God’s Eye, а й бере на себе повну відповідальність за її дії. Вперше у світі автовиробник гарантує, що якщо авто з цією системою пошкодить іншу машину під час самостійного […]
12 Липня 2025Новий Hyundai Ioniq 6 N — це флагман електричних спортивних седанів компанії, здатний подарувати справжні емоції від водіння. Якщо Porsche Taycan чи Lucid Air коштують понад 100 тисяч доларів, то Ioniq 6 N набагато більш доступна, але не менш азартна альтернатива В основі моделі — знайома силова установка від Ioniq 5 N, але у поєднанні […]
12 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі