Навіть в електромобілеорієнтованому Китаї новий G-Class із батареєю ледь не зник з радарів — за рік після запуску придбано всього 58 авто. У Європі — трохи більше: 1450 одиниць. Порівняно з бензиновим «Геліком», який продається у сім разів краще, це відвертий провал. І справа не в дизайні — електричний G580 із системою EQ Technology візуально майже ідентичний класичній версії. Проблема — у функціональності та переконливості самого продукту
G580, який стартує з цінника в $161 500, програє в ключових параметрах, які мають значення для справжніх шанувальників G-Class. Зовсім слабка ефективність електрокара: мізерний запас ходу в 385 км (EPA) та вкрай низька здатність до буксирування — усе це серйозно б’є по привабливості моделі. Додаймо до цього значну масу авто (понад три тони), і стає зрозуміло, чому потенційні покупці тримаються осторонь. До того ж сегмент преміальних клієнтів досі тяжіє до класичних цінностей — гучного бензинового двигуна, статусу й перевіреної механіки
На цьому тлі Mercedes вже розглядає перегляд своєї стратегії
Зокрема, нове покоління компактного G-Class, який раніше позиціонували виключно як електрокар, тепер можуть адаптувати під ДВЗ або гібрид. Як повідомляє Handelsblatt, перехід на бензинову або комбіновану силову установку цілком реальний — архітектура MMA, яку використовують для нової CLA, дозволяє гнучко налаштовувати тип силової установки
Це рішення логічне на фоні загального уповільнення продажів електромобілів, на яке Mercedes вже відреагував заявою про посилення інвестицій у технології двигунів внутрішнього згоряння. Очевидно, культовий статус — це ще не гарантія успіху в епоху електрифікації. І тепер електричний G-Class ризикує стати прикладом того, як не слід адаптувати легендарну модель до нової ери
Читати далі
Схожі записиКомпанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]
15 Липня 2025General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]
15 Липня 2025Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]
15 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі