Porsche Cayenne рідко уявляють на складних позашляхових маршрутах, і нова електрична версія не виглядає підкорювачем піщяних дюн чи камінних схилів
Попри це, компанія впевнена у можливостях моделі й говорить про значний прогрес порівняно з бензиновими версіями. Електричний флагман, за словами розробників, поводиться поза дорогою не просто впевненіше, а набагато краще

У розмові з Drive.com.au Майкл Шетцле, віцепрезидент лінійки Cayenne, підкреслив, що електричний Cayenne перевершив очікування команди у випробуваннях бездоріжжям. Результати виявилися обнадійливими і в симуляціях, і під час реальних тестів у пустелі ОАЕ. Він зазначив, що велика тяга робить підйом на дюни майже легкою прогулянкою. Потік потужності легко дозувати, а реакції силової установки точніші порівняно з бензиновими моторами внутрішнього згоряння

Інженери виконали значну частину роботи у Вайсаху, але саме дубайські дюни дозволили побачити повний потенціал моделі
Там електричний Cayenne показав результат, який виявився навіть вищим за очікування конструкторів. Його можливості вражають, особливо якщо врахувати, що йдеться про розкішний електричний SUV з ціною від 105 200 євро (українські ціни поки не оголошені)

Технічні характеристики підкреслюють його можливості
Найпотужніша версія Turbo видає до 1156 кінських сил, а розгін до 100 км/год займає лише 2,5 секунди. Така сила добре відчувається на піску, але без системи керування тягою авто не змогло б ефективно рухатися у складних умовах. Turbo Electric оснащений заднім диференціалом з підвищеним тертям і програмним комплексом, який допомагає звільнятися навіть там, де легкові позашляховики зазвичай здаються

Компанія інвестувала значні ресурси у створення електричного Cayenne, хоча більшість власників навряд чи залишать асфальт. Ранні покоління моделі з «понижайкою» та блокуванням заднього диференціала давно довели можливості марки, але вживані машини коштують менше 30 тисяч доларів і їх не так шкода подряпати. Новий Cayenne EV здатен легко перевищувати 200 тисяч доларів після вибору опцій, тому уявити його на кам’янистих стежках поки важко
Читати далі
Схожі записиУ лінійку R1 додали глибокий фіолетовий колір під назвою Borealis, натхненний північним сяйвом Він доступний для версій Tri та Quad і коштує $3000 — так само, як й інші платні кольори на кшталт Red Canyon чи Rivian Blue Фіолетові відтінки рідко зустрічаються в автоіндустрії, хоча за якісного виконання виглядають дуже ефектно. На фото Borealis пасує […]
4 Грудня 2025
Volvo та Polestar відкрито закликають ЄС не відступати від запланованої заборони на продаж нових бензинових і дизельних машин з 2035 року Тиск з боку Німеччини з вимогою пом’якшити або відкласти рішення зростає, а обидві компанії наголошують: будь-які послаблення загальмують перехід на електромобілі й дадуть перевагу Китаю. За словами гендиректора Volvo, «китайці не робитимуть пауз» У […]
4 Грудня 2025
Kia нарешті натякнула на спадкоємця Stinger — автомобіля, який свого часу став найцікавішою моделлю бренду завдяки задньопривідній платформі та спортивному силуету. Після зняття з виробництва у 2023 році в модельному ряду утворився помітний пробіл. Компанія обіцяла заповнити його електромобілем і зробила перший крок, опублікувавши тизер без жодних подробиць На відео видно динамічний силует фастбека, який […]
4 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі