Новий електромобіль з Китаю називається JMEV01 – це спортивне купе з ретро-дизайном, яке нагадує любовне дитя Tesla Roadster та культової Lancia Stratos. Він може розігнатись до 100 км/год за 3,9 секунди
JMEV01 – це результат ребрендингу стартапу SSC та новий флагман від китайського виробника Jiangling Motors Corporation (JMC), який раніше співпрацював із Renault, а тепер отримує фінансову підтримку від… Xiaomi. Так, все саме так складно і заплутано, як і вся китайська електромобільна індустрія
Офіційний старт продажів у Китаї – 15 квітня
Стартова ціна очікується на рівні 300 000 юанів (≈ 41 300 доларів). І якщо більшість сучасних електрокарів важать більше за слона, то ця модель — приємне виключення
Мінімум ваги, максимум динаміки: 429 к.с. і 520 км запасу ходу
Кузов JMEV01 побудований на трубчастій рамі типу spaceframe, а загальна маса становить лише 1365 кг – це майже на 620 кг менше, ніж у схожого за розмірами MG Cyberster. А під капотом (умовно кажучи) – два електродвигуни сумарною потужністю 429 к.с. (320 кВт), які забезпечують непогану динаміку – від 0 до 100 км/год лише за 3,9 секунди
Запас ходу – до 520 км за циклом CLTC, батарея постачається від китайського виробника CALB. Це не вражаючі показники, але для спортивного електрокупе – дуже гідний показник
Зовні JMEV01 виглядає майже як олдскульний суперкар
Гострі фари, чорні акценти, великі повітрозабірники та капот у стилі «clam-shell»*. Ззаду авто нагадує класичну Lancia Stratos: круглі ліхтарі, спойлер-«губа», чорний бампер і низький силует
* Стиль clam-shell (дослівно – «мушля-гребінець») у дизайні автомобілів означає особливу конструкцію капота або кузовних елементів, які відкриваються разом із частиною крила або інтегровані з ним в одну велику панель. Іншими словами – це капот, який ніби накриває собою верхню частину автомобіля, як мушля закриває перлину. У нього зазвичай вузькі щілини по периметру, бо він заходить зверху на передні крила. Тобто виглядає монолітно, без зайвих швів – і саме це дає йому ту характерну «обтічну» форму та ретро-естетику, особливо популярну в спортивних авто 1960–1970-х. Таких як гоночна Lancia Stratos
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі