Новий електромобіль з Китаю називається JMEV01 – це спортивне купе з ретро-дизайном, яке нагадує любовне дитя Tesla Roadster та культової Lancia Stratos. Він може розігнатись до 100 км/год за 3,9 секунди
JMEV01 – це результат ребрендингу стартапу SSC та новий флагман від китайського виробника Jiangling Motors Corporation (JMC), який раніше співпрацював із Renault, а тепер отримує фінансову підтримку від… Xiaomi. Так, все саме так складно і заплутано, як і вся китайська електромобільна індустрія
Офіційний старт продажів у Китаї – 15 квітня
Стартова ціна очікується на рівні 300 000 юанів (≈ 41 300 доларів). І якщо більшість сучасних електрокарів важать більше за слона, то ця модель — приємне виключення
Мінімум ваги, максимум динаміки: 429 к.с. і 520 км запасу ходу
Кузов JMEV01 побудований на трубчастій рамі типу spaceframe, а загальна маса становить лише 1365 кг – це майже на 620 кг менше, ніж у схожого за розмірами MG Cyberster. А під капотом (умовно кажучи) – два електродвигуни сумарною потужністю 429 к.с. (320 кВт), які забезпечують непогану динаміку – від 0 до 100 км/год лише за 3,9 секунди
Запас ходу – до 520 км за циклом CLTC, батарея постачається від китайського виробника CALB. Це не вражаючі показники, але для спортивного електрокупе – дуже гідний показник
Зовні JMEV01 виглядає майже як олдскульний суперкар
Гострі фари, чорні акценти, великі повітрозабірники та капот у стилі «clam-shell»*. Ззаду авто нагадує класичну Lancia Stratos: круглі ліхтарі, спойлер-«губа», чорний бампер і низький силует
* Стиль clam-shell (дослівно – «мушля-гребінець») у дизайні автомобілів означає особливу конструкцію капота або кузовних елементів, які відкриваються разом із частиною крила або інтегровані з ним в одну велику панель. Іншими словами – це капот, який ніби накриває собою верхню частину автомобіля, як мушля закриває перлину. У нього зазвичай вузькі щілини по периметру, бо він заходить зверху на передні крила. Тобто виглядає монолітно, без зайвих швів – і саме це дає йому ту характерну «обтічну» форму та ретро-естетику, особливо популярну в спортивних авто 1960–1970-х. Таких як гоночна Lancia Stratos
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі