Новий електромобіль з Китаю називається JMEV01 – це спортивне купе з ретро-дизайном, яке нагадує любовне дитя Tesla Roadster та культової Lancia Stratos. Він може розігнатись до 100 км/год за 3,9 секунди

JMEV01 – це результат ребрендингу стартапу SSC та новий флагман від китайського виробника Jiangling Motors Corporation (JMC), який раніше співпрацював із Renault, а тепер отримує фінансову підтримку від… Xiaomi. Так, все саме так складно і заплутано, як і вся китайська електромобільна індустрія

Офіційний старт продажів у Китаї – 15 квітня
Стартова ціна очікується на рівні 300 000 юанів (≈ 41 300 доларів). І якщо більшість сучасних електрокарів важать більше за слона, то ця модель — приємне виключення




Мінімум ваги, максимум динаміки: 429 к.с. і 520 км запасу ходу
Кузов JMEV01 побудований на трубчастій рамі типу spaceframe, а загальна маса становить лише 1365 кг – це майже на 620 кг менше, ніж у схожого за розмірами MG Cyberster. А під капотом (умовно кажучи) – два електродвигуни сумарною потужністю 429 к.с. (320 кВт), які забезпечують непогану динаміку – від 0 до 100 км/год лише за 3,9 секунди

Запас ходу – до 520 км за циклом CLTC, батарея постачається від китайського виробника CALB. Це не вражаючі показники, але для спортивного електрокупе – дуже гідний показник

Зовні JMEV01 виглядає майже як олдскульний суперкар
Гострі фари, чорні акценти, великі повітрозабірники та капот у стилі «clam-shell»*. Ззаду авто нагадує класичну Lancia Stratos: круглі ліхтарі, спойлер-«губа», чорний бампер і низький силует

* Стиль clam-shell (дослівно – «мушля-гребінець») у дизайні автомобілів означає особливу конструкцію капота або кузовних елементів, які відкриваються разом із частиною крила або інтегровані з ним в одну велику панель. Іншими словами – це капот, який ніби накриває собою верхню частину автомобіля, як мушля закриває перлину. У нього зазвичай вузькі щілини по периметру, бо він заходить зверху на передні крила. Тобто виглядає монолітно, без зайвих швів – і саме це дає йому ту характерну «обтічну» форму та ретро-естетику, особливо популярну в спортивних авто 1960–1970-х. Таких як гоночна Lancia Stratos
Читати далі
Схожі записиУ німецькому місті Вольфсбург випробовують електромобіль Gen.Urban, який вже самостійно їздить звичайними міськими вулицями поруч з іншими учасниками руху. Машина не має керма і педалей, тому пасажири перебувають у салоні без можливості керувати авто традиційним способом Проєкт Gen.Urban створили для розуміння того, як люди почуваються під час поїздки в автономному транспорті Інженери Volkswagen аналізують поведінку […]
15 Грудня 2025
Європейський Союз готується відмовитися від плану повністю заборонити продаж нових автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння з 2035 року. Про це наприкінці тижня заявив один із керівників Європарламенту. Офіційне рішення очікують до кінця року, і воно фактично ставить крапку в довгій і напруженій дискусії. Європа стояла перед вибором: або посилювати екологічні вимоги за прикладом Китаю, або […]
15 Грудня 2025
Завдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі