У Volkswagen кажуть, що в модельному ряді недостатньо місця для обох
Маленький електромобіль Volkswagen може завершити повний промисловий цикл за кілька років. Після того, як на зміну e-Golf прийшов ID.3, схоже, у Вольфсбурзі планують стару добру заміну наприкінці десятиліття. Представник компанії недвозначно натякнув, що ID.3 може бути знятий з виробництва вже після першого та єдиного покоління, щоб прокласти шлях до повернення електричного Golf
Дев’яте покоління Golf вже підтверджено як чистий електромобіль і буде побудовано у Вольфсбурзі на майбутній масштабованій платформі VW Group. Журнал Top Gear розпитав Кая Грюніца, керівника відділу технічного розвитку компанії, про долю ID.3:
“У нас недостатньо місця для того, щоб мати дві або три різні моделі для одного клієнта. Ми почали працювати над повністю електричним Golf. У нас є конкретні ідеї щодо того, як він буде виглядати, але ми побачимо, як розвиватиметься ринок”
Втім, повернення електричного Golf не означатиме негайний кінець для ID.3. Грюніц також згадав, що між двома моделями буде первний час спільного існування, коли VW продаватиме обидва електромобілі одночасно
Тим часом, нещодавно представлений оновлений Golf знаменує собою завершення лінійки компактних хетчбеків епохи ДВЗ. Грюніц підтвердив, що фейсліфтинг – це фінальне прощання з моделлю з ДВЗ, яка святкує своє 50-річчя у 2024 році. Суто електричний наступник збереже назву Golf, оскільки “це серце бренду”: з 1974 року було вироблено понад 37 мільйонів одиниць. Golf є найбільш популярним автомобілем в Європі
В епоху електромобілів збережеться не лише назва “Golf”, але й інші знакові для VW назви. Німецький автовиробник вже підтвердив, що суфікси “GTI” та “R” залишаться, навіть після того, як епоха двигунів внутрішнього згоряння добіжить кінця. VW планує припинити виробництво автомобілів з ДВЗ в Європі з 2033 року
Нам не доведеться чекати повернення електричного Golf, щоб побачити хот-хетч від VW без двигуна внутрішнього згоряння. Пізніше цього року очікується поява давно обіцяного ID.3 GTX
У той час як наступне покоління Golf, швидше за все, замінить ID.3, суперміні Polo з часом буде замінений на ID.2. Будемо сподіватися, що VW має намір надати субкомпактному хетчбеку статус GTI, щоб вшанувати спадщину свого бензинового попередника. Не варто забувати, що компанія також працює над меншою моделлю ID.1, яка в ідеалі повинна замінити бюджетний Up!, який теж мав версію GTI!
Читати далі
Схожі записиПісля клонів Rolls-Royce і Bugatti у мережі з’явилися зображення позашляховика, надто схожого на Bentley Bentayga. Фото, опубліковані в китайських соцмережах, демонструють SUV без емблеми, але з майже ідентичними пропорціями кузова, хромованою решіткою радіатора та характерними фарами. Є лише кілька відмінностей — трохи квадратніша форма носа і даху, однак впізнаваність британського дизайну заперечити важко Dreame, відомий […]
18 Жовтня 2025Chevrolet Bolt другого покоління відкриє нову сторінку у стратегії компанії. Президент GM Марк Ройсс розповів у подкасті Plugged-In, що після нового Bolt, який з’явиться у наступному році, компанія планує випустити ще кілька моделей із ціною близько $30 тисяч. Він пояснив, що ці електромобілі можуть не мати назви Bolt, але належатимуть до одного «сімейства» — схожих […]
18 Жовтня 2025Транспорт із подовженим запасом ходу, або EREV, має електричну силову установку з акумулятором і тяговим двигуном, а також резервний бензиновий агрегат, який підзаряджає батарею, збільшуючи запас ходу, але не приводить колеса у рух безпосередньо. Увесь рух здійснюється виключно за допомогою електродвигунів Попри технологічні переваги, не всі поділяють оптимізм щодо EREV Європейська організація Transport & Environment […]
18 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі