У Volkswagen кажуть, що в модельному ряді недостатньо місця для обох
Маленький електромобіль Volkswagen може завершити повний промисловий цикл за кілька років. Після того, як на зміну e-Golf прийшов ID.3, схоже, у Вольфсбурзі планують стару добру заміну наприкінці десятиліття. Представник компанії недвозначно натякнув, що ID.3 може бути знятий з виробництва вже після першого та єдиного покоління, щоб прокласти шлях до повернення електричного Golf

Дев’яте покоління Golf вже підтверджено як чистий електромобіль і буде побудовано у Вольфсбурзі на майбутній масштабованій платформі VW Group. Журнал Top Gear розпитав Кая Грюніца, керівника відділу технічного розвитку компанії, про долю ID.3:
“У нас недостатньо місця для того, щоб мати дві або три різні моделі для одного клієнта. Ми почали працювати над повністю електричним Golf. У нас є конкретні ідеї щодо того, як він буде виглядати, але ми побачимо, як розвиватиметься ринок”
Втім, повернення електричного Golf не означатиме негайний кінець для ID.3. Грюніц також згадав, що між двома моделями буде первний час спільного існування, коли VW продаватиме обидва електромобілі одночасно

Тим часом, нещодавно представлений оновлений Golf знаменує собою завершення лінійки компактних хетчбеків епохи ДВЗ. Грюніц підтвердив, що фейсліфтинг – це фінальне прощання з моделлю з ДВЗ, яка святкує своє 50-річчя у 2024 році. Суто електричний наступник збереже назву Golf, оскільки “це серце бренду”: з 1974 року було вироблено понад 37 мільйонів одиниць. Golf є найбільш популярним автомобілем в Європі

В епоху електромобілів збережеться не лише назва “Golf”, але й інші знакові для VW назви. Німецький автовиробник вже підтвердив, що суфікси “GTI” та “R” залишаться, навіть після того, як епоха двигунів внутрішнього згоряння добіжить кінця. VW планує припинити виробництво автомобілів з ДВЗ в Європі з 2033 року
Нам не доведеться чекати повернення електричного Golf, щоб побачити хот-хетч від VW без двигуна внутрішнього згоряння. Пізніше цього року очікується поява давно обіцяного ID.3 GTX

У той час як наступне покоління Golf, швидше за все, замінить ID.3, суперміні Polo з часом буде замінений на ID.2. Будемо сподіватися, що VW має намір надати субкомпактному хетчбеку статус GTI, щоб вшанувати спадщину свого бензинового попередника. Не варто забувати, що компанія також працює над меншою моделлю ID.1, яка в ідеалі повинна замінити бюджетний Up!, який теж мав версію GTI!
Читати далі
Схожі записиЗавдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Інженери BMW працюють у прискореному режимі, адже до кінця 2027 року компанія планує вивести на ринок близько сорока нових або глибоко оновлених моделей Neue Klasse. Серед них опинився наступний X7, який нещодавно помітили під час тестів у Німеччині. Під камуфляжем автомобіль виглядає як легкий рестайлінг, але насправді йдеться про повноцінну зміну покоління. Поточний X7 дебютував […]
14 Грудня 2025
Компанія Unplugged Performance представила нові ковані колеса, розроблені спеціально для електричного пікапа Tesla. Виробник обіцяє високу міцність, надійний захист від бордюрів і характеристики, близькі до заводських рішень Tesla Unplugged Performance відома своїми гучними заявами На початку року компанія назвала свої колеса Road Warrior для Tesla Model 3 і Model Y першими у світі «незнищенними». Тепер […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі