Електричний Volkswagen Golf може з’явитися раніше завдяки Rivian
Завдяки досвіду компанії Rivian у розробці програмного забезпечення довгоочікуваний електричний VW Golf e може з’явитися на ринку раніше, ніж очікувалося
Колись проект Trinity EV вважався порятунком для Volkswagen, адже він мав допомогти скоротити відставання від Tesla. Після відмови від планів будівництва нового заводу вартістю $2,2 млрд для виробництва циєї перспективної моделі у 2022 році, флагманський електрокар Volkswagen, здається, віддаляється ще далі
Згідно з новим звітом Handelsblatt, VW планує розпочати виробництво свого флагманського електрокару наприкінці 2032 року
Запуск VW Trinity повинен був відбутися у 2026 році, але терміни кілька разів переносилися. Спочатку на 2028 рік, потім на 2030-й, а тепер, як стало відомо Handelsblatt від інсайдерів компанії, ближче до кінця 2032 року. Очікувалося, що Trinity EV стане першим електромобілем Volkswagen, який базуватиметься на програмно-визначеній платформі Scalable Systems Platform (SSP)
VW відкладає запуск через сповільнення продажів електромобілів і нового плану генерального директора Олівера Блюма щодо скорочення витрат. Таким чином, варто сподіватися на новий електричний VW Golf e, який має стати першим електромобілем, запущеним на платформі SSP
Електричний VW Golf e відродиться за допомогою Rivian
Після оголошення про нове партнерство з Rivian, Volkswagen очікує, що нове спільне підприємство принесе дивіденди
VW планує інвестувати до $5 млрд, з яких $3 млрд піде Rivian, а $2 млрд – у спільне підприємство
У звіті стверджується, що платформа Volkswagen MEB буде модернізована до MEB+ у 2026 році. Завдяки допомозі Rivian платформа PPE, що лежить в основі нового Porsche Macan EV, також отримає оновлення програмного забезпечення протягом наступних 36 місяців
Новий VW Golf e може з’явитися на ринку у 2029 році, або навіть раніше
Технічний директор VW Кай Груніц підтвердив, що «робота над повністю електричним Golf» розпочалася. Груніц сказав, що Golf є «серцем нашого бренду», і VW не планує відмовлятися від цієї назви
– Він повинен виглядати як Golf. Він повинен бути доступним, як Golf. Він повинен керуватися як Golf, – сказав технічний директор VW в інтерв’ю Top Gear у січні. Груніц також підтвердив, що також буде модель GTI
Томас Шафер, генеральний директор VW Passenger Cars, додав: «У нас є знакові бренди, Golf і GTI. Було б божевіллям дозволити їм померти», на автосалоні в Лос-Анджелесі у 2023 році. Очікується, що електричний хетч отримає назву ID.Golf, щоб вписатися до серії ID