Електричний Wuling Bingo SUV починає цінову війну 2025 року
Wuling зробив перший залп в новому році в ціновій війні. Весь модельний ряд Wuling Bingo SUV тепер офіційно коштує менше 90 000 юанів ($12 350). Обидві версії електричного кросовера з запасом ходу 410 км та 510 км тепер коштують дешевше
Зокрема, версія з запасом ходу 510 км впала в ціні з 95 800 юанів ($13 100) до 89 800 юанів ($12 300), тобто на 6000 юанів ($800). З іншого боку, версія з запасом ходу 410 км отримала менше зниження ціни. Вона подешевшала на 2000 юанів ($275) з 84 800 юанів ($11 600) до нової роздрібної ціни в 82 800 юанів ($11 350)
Електрокар Wuling Bingo було вперше представлено у 2023 році
В березні 2024 року, намагаючись заробити на продажах, було представлено Wuling Bingo Plus. Незважаючи на очевидно схожу назву, електромобілі не дуже тісно пов’язані між собою, і Bingo Plus, який також відомий як Bingo SUV, використовує платформу Tianyu Architecture M
Офіційно Wuling Bingo SUV відноситься до п’ятимісних, тоді як Wuling Bingo Plus – до чотиримісних. Він має розміри 4090, 1720, 1575 мм, а колісна база – 2610 мм
Продажі чотиримісного Plus почалися в березні 2024 року, а п’ятимісний позашляховик з’явився у вересні. П’ятимісний Plus доступний у версіях із запасом ходу 330 км, 401 км та 510 км, тоді як чотиримісний Plus не пропонується у версії 330 км
На всіх версіях електромобіля використовується передній електродвигун потужністю 75 кВт, який має піковий крутний момент 180 Нм. Це високоефективний електродвигун «три в одному» з водяним охолодженням, а його енергоспоживання становить лише 10,1 кВт-год на 100 км. Цього достатньо, щоб розігнати автомобіль до максимальної швидкості 140 км/год. Офіційних даних про час розгону для п’ятимісних версій немає, хоча чотиримісна версія з запасом ходу 401 км розвиває 11,2 секунди від 0 до 100 км/год, а версія з запасом ходу 510 км – 11,6 секунди
Основними конкурентами позашляховика Wuling Bingo є BYD Seagull, Geely Geome Xingyuan і майбутній Aion UT
У всіх версіях Wuling Bingo Plus/SUV використовуються літій-залізо-фосфатні батареї. Для версії на 330 км використовується батарея ємністю 31,9 кВт-год, для версії на 401 км – 37,9 кВт-год, а для версії на 510 км – 50,6 кВт-год. Швидка зарядка для всіх версій займає більше 30 хвилин