Ferrari відкрила Е-будівлю, щоб створити кращий електромобіль
Ferrari відкрила новий виробничий комплекс у Маранелло, де вироблятиме свій перший електромобіль, а також інші гібридні моделі та суперкари з ДВЗ. “E-Building” будувався протягом останніх двох років, і в ньому буде здійснюватися збірка високовольтних акумуляторів, електродвигунів і осей для майбутніх моделей
Батарея на електромобіль Ferrari теж буде вироблятися тут
Новий завод має чотири поверхи та загальну площу 42 500 квадратних метрів. Для розширення Ferrari придбала 39 будівель у Маранелло, а також рекультивувала промислові землі. Компанія також покращила дорожню мережу і створить 1400 нових паркувальних місць для співробітників
Дизайн будівлі з прозорими заскленими панелями розроблений болонським бюро Mario Cucinella Architects з великим акцентом на енергоефективності. Об’єкти зберігають і переробляють дощову воду, мають розумну ізоляцію і сталий температурний режим цілий рік, а система кондиціонування працює на відновлюваних джерелах енергії. Крім того, 3000 фотоелектричних панелей на даху виробляють пікову потужність 1,3 мегават, що майже повністю покриває енергоспоживання будівлі
Роботи теж працюватимуть на цьому заводі
Окрім людей, на новій виробничій лінії Ferrari також використовуватиме “антропоморфних роботів”. Робочі місця “реконфігуровані та дуже ергономічні”, з “мультирегульованими кронштейнами для рук”. Працівники також матимуть доступ до рекреаційних зон та освітнього центру, тоді як 30% загальної площі залишено вільними для “майбутнього розвитку”
Компанія поділилася фотографіями об’єкта, на яких зображені корпуси позашляховика Purosangue і суперкара SF90 XX, що збираються на новому виробничому майданчику. Що стосується ще неназваного електромобіля, то очікується, що він дебютує наприкінці 2025 року, при цьому Ferrari не розголошує його дизайну та специфікацій. Лише відомо, що перший електричний Ferrari коштуватиме понад 500 000 євро без урахування опцій
Генеральний директор Ferrari Бенедетто Вінья (Benedetto Vigna) заявив, що вибір назви пов’язаний не лише з електрикою. Директор з технологій та інфраструктури Ferrari Давіде Абате дав більш детальне пояснення, згадавши три слова, які надихнули його на створення назви E-Building: “еволюція, навколишнє середовище та енергія”
Кращий електромобіль Ferrari має бути побудований на кращому заводі
Сільва Габріеллі, директор з цифрових технологій та даних Ferrari, розповів, що для розробки E-Building вони вивчили “всі новітні технології, які підтримують цей тип промислових об’єктів, і визначили найбільш перспективні на найближчі 20 років”. Серед них – технологія надширокосмугового зв’язку (UWB), яка була інтегрована в інфраструктуру
Ferrari заявляє, що E-Building вже “повністю функціонує” і наразі проходить через “фазу нарощування”. Компанія не повідомила деталі про офіційний початок виробництва або конкретні моделі, які будуть вироблятися на новому заводі