За останні три роки американець Девід Бленкл проїхав на своєму електричному Ford Mustang Mach-E понад 400 000 кілометрів. Попри численні скептичні заяви про те, що електромобілі не витримують навантаження, як автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння, цей Mustang доводить протилежне. Він працює без серйозних проблем і досі має запас ходу до 467 кілометрів на одному заряді — з оригінальним акумулятором

Бленкл надає приватні послуги перевезення в місті Санта-Крус, штат Каліфорнія
Щодня він проводить за кермом у середньому по 12 годин. Крім комерційних поїздок, Девід безкоштовно перевозить військових ветеранів і їхні родини на прийоми до лікарів або до національних цвинтарів. Незважаючи на інтенсивну експлуатацію, його електромобіль не дає підстав сумніватися в надійності

Згідно з внутрішніми тестуваннями компанії Ford, акумулятор Mach-E розрахований на щонайменше 10 років служби та має зберігати до 90% ємності навіть після пробігу в 160 000 км. У випадку Бленкла — пробіг перевищив це значення більш ніж у 2,5 рази, однак батарея досі забезпечує майже повний запас ходу

Більшість часу він заряджає авто вдома вночі, користуючись нижчими тарифами на електроенергію. У випадку довших маршрутів іноді підзаряджається на швидкісних громадських зарядках постійного струму

Обслуговування електромобіля, який щодня проїжджає великі відстані, є обов’язковим
Але як і в багатьох інших електрокарах, воно значно простіше й дешевше порівняно з авто на ДВЗ. У Бленкла обслуговування зводиться переважно до регулярної ротації шин, перевірки систем та заміни салонного фільтра. Завдяки рекуперативному гальмуванню гальмівні колодки в автомобілі досі не потребували заміни

«Найчастіше люди сумніваються в довговічності батареї та запасі ходу, але я просто показую їм свій одометр!» — жартує Бленкл в інтерв’ю для компанії Ford
Щоб подовжити термін служби акумулятора, він не заряджає його більше ніж на 90% — це рекомендується для щоденної експлуатації. Разом з регулярним графіком обслуговування така практика дозволяє підтримувати оптимальний стан батареї, навіть у режимі щоденного навантаження
Читати далі
Схожі записиФірмові тизерні зображення дарують нам перший погляд на наступне покоління седана Toyota Corolla Японський автовиробник готується представити абсолютно новий концепт під легендарним брендом Corolla на майбутній виставці Japan Mobility Show. Новинка, судячи з усього, виглядає як повністю електричний седан. Вона має чіткі стилістичні риси, притаманні сучасним електрокарам, і має повнорозмірні світлодіодні фари. Крім седану, на […]
13 Жовтня 2025
Новий Hyundai Ioniq 3 був помічений публічно під час тестування і демонструє такий самий сміливий вигляд, як і концепт Three, котрий компанія Hyundai представила минулого місяця. Ioniq 3 привертає до себе максимальну увагу, і це не дивно, адже вперше ми побачили цю модель трохи більше місяця тому, коли Hyundai показала Concept Three на Мюнхенському автосалоні […]
13 Жовтня 2025
Китай коригує політику податкових пільг для транспортних засобів на нових джерелах енергії (NEV) Тепер вимоги стають суворішими, особливо для гібридних автомобілів, котрі підключаються до мережі. Три урядові відомства Китаю — Міністерство промисловості та інформаційних технологій, Міністерство фінансів та Державна податкова адміністрація — спільно опублікували нові технічні вимоги для NEV, котрі матимуть право на податкові пільги […]
13 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі