За останні три роки американець Девід Бленкл проїхав на своєму електричному Ford Mustang Mach-E понад 400 000 кілометрів. Попри численні скептичні заяви про те, що електромобілі не витримують навантаження, як автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння, цей Mustang доводить протилежне. Він працює без серйозних проблем і досі має запас ходу до 467 кілометрів на одному заряді — з оригінальним акумулятором

Бленкл надає приватні послуги перевезення в місті Санта-Крус, штат Каліфорнія
Щодня він проводить за кермом у середньому по 12 годин. Крім комерційних поїздок, Девід безкоштовно перевозить військових ветеранів і їхні родини на прийоми до лікарів або до національних цвинтарів. Незважаючи на інтенсивну експлуатацію, його електромобіль не дає підстав сумніватися в надійності

Згідно з внутрішніми тестуваннями компанії Ford, акумулятор Mach-E розрахований на щонайменше 10 років служби та має зберігати до 90% ємності навіть після пробігу в 160 000 км. У випадку Бленкла — пробіг перевищив це значення більш ніж у 2,5 рази, однак батарея досі забезпечує майже повний запас ходу

Більшість часу він заряджає авто вдома вночі, користуючись нижчими тарифами на електроенергію. У випадку довших маршрутів іноді підзаряджається на швидкісних громадських зарядках постійного струму

Обслуговування електромобіля, який щодня проїжджає великі відстані, є обов’язковим
Але як і в багатьох інших електрокарах, воно значно простіше й дешевше порівняно з авто на ДВЗ. У Бленкла обслуговування зводиться переважно до регулярної ротації шин, перевірки систем та заміни салонного фільтра. Завдяки рекуперативному гальмуванню гальмівні колодки в автомобілі досі не потребували заміни

«Найчастіше люди сумніваються в довговічності батареї та запасі ходу, але я просто показую їм свій одометр!» — жартує Бленкл в інтерв’ю для компанії Ford
Щоб подовжити термін служби акумулятора, він не заряджає його більше ніж на 90% — це рекомендується для щоденної експлуатації. Разом з регулярним графіком обслуговування така практика дозволяє підтримувати оптимальний стан батареї, навіть у режимі щоденного навантаження
Читати далі
Схожі записиСуперечка в Санта-Моніці показує, наскільки складно автономним таксі працювати поруч із житловими кварталами без постійних конфліктів із місцевими мешканцями У районі перехрестя Бродвея і 14-ї вулиці люди вже кілька місяців скаржаться на безсонні ночі Дві зарядні бази Waymo приймають десятки роботаксі після зміни, тож сусіди постійно чують сигнали заднього ходу, гул зарядного обладнання, шум прибирання, […]
1 Грудня 2025
Вона здатна поповнювати запас енергії електромобіля за кілька хвилин Китайський виробник активно розширює мережу й уже наймає фахівців для запуску нової інфраструктури на європейських ринках У Пекіні цього року вдалося побачити, як один з нових електромобілів BYD набирає понад половину заряду менш ніж за п’ять хвилин. Такий темп можливий завдяки системі Flash Charging, яка наближає […]
1 Грудня 2025
Toshiba зайняла помітну частку на ринку літій-йонних батарей для промисловості, транспорту і енергетики, хоч використовує дорожчий анодний матеріал з нижчою енергетичною щільністю. Компанія робить ставку на аноди з літій-титанату (LTO) у боротьбі з дешевшими графітовими анодами. Вона прагне зміцнити позиції у сферах, де поки домінують свинцево-кислотні батареї: у легких електромотоциклах, човнах і промисловому обладнанні Батареї […]
1 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі