За останні три роки американець Девід Бленкл проїхав на своєму електричному Ford Mustang Mach-E понад 400 000 кілометрів. Попри численні скептичні заяви про те, що електромобілі не витримують навантаження, як автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння, цей Mustang доводить протилежне. Він працює без серйозних проблем і досі має запас ходу до 467 кілометрів на одному заряді — з оригінальним акумулятором
Бленкл надає приватні послуги перевезення в місті Санта-Крус, штат Каліфорнія
Щодня він проводить за кермом у середньому по 12 годин. Крім комерційних поїздок, Девід безкоштовно перевозить військових ветеранів і їхні родини на прийоми до лікарів або до національних цвинтарів. Незважаючи на інтенсивну експлуатацію, його електромобіль не дає підстав сумніватися в надійності
Згідно з внутрішніми тестуваннями компанії Ford, акумулятор Mach-E розрахований на щонайменше 10 років служби та має зберігати до 90% ємності навіть після пробігу в 160 000 км. У випадку Бленкла — пробіг перевищив це значення більш ніж у 2,5 рази, однак батарея досі забезпечує майже повний запас ходу
Більшість часу він заряджає авто вдома вночі, користуючись нижчими тарифами на електроенергію. У випадку довших маршрутів іноді підзаряджається на швидкісних громадських зарядках постійного струму
Обслуговування електромобіля, який щодня проїжджає великі відстані, є обов’язковим
Але як і в багатьох інших електрокарах, воно значно простіше й дешевше порівняно з авто на ДВЗ. У Бленкла обслуговування зводиться переважно до регулярної ротації шин, перевірки систем та заміни салонного фільтра. Завдяки рекуперативному гальмуванню гальмівні колодки в автомобілі досі не потребували заміни
«Найчастіше люди сумніваються в довговічності батареї та запасі ходу, але я просто показую їм свій одометр!» — жартує Бленкл в інтерв’ю для компанії Ford
Щоб подовжити термін служби акумулятора, він не заряджає його більше ніж на 90% — це рекомендується для щоденної експлуатації. Разом з регулярним графіком обслуговування така практика дозволяє підтримувати оптимальний стан батареї, навіть у режимі щоденного навантаження
Читати далі
Схожі записиSkoda показала перші образи Vision O — концепту майбутньої електричної Octavia. Вперше за десятиліття бестселер чехів змінює платформу, стиль і саму ідеологію. Але залишає головне — простір, функціональність і доступність Компанія Skoda впевнено рухається в еру електрифікації Після успіху кросоверів Enyaq та Elroq, а також анонсу компактнішого Epiq, чехи звертають увагу на свій головний козир […]
1 Серпня 2025Після років експериментів з кросоверами Subaru знову звертає погляд на спорткари. Але цього разу — без характерного реву «боксерного» двигуна. У компанії замислилися над повністю електричною версією легендарного BRZ — купе, яке встигло стати улюбленцем ентузіастів Оригінальний Subaru BRZ з’явився ще у 2011 році Легке купе з заднім приводом і атмосферним бензиновим двигуном швидко завоювало […]
1 Серпня 2025Новий електричний флагманський Li Auto i8 (не плутати з гібридним суперкаром BMW i8) — це шестимісний SUV, який поєднує аеродинаміку спорткара, салон рівня бізнес-класу й витрату енергії на рівні компактного седана. І все це — за ціну меншу, ніж середньостатистична Tesla Li Auto i8 за габаритами більший за Tesla Model X, а за аеродинамікою кращий […]
1 Серпня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі