Окрім того, в патенті зазначено, що компанія переходить на 800-вольтову архітектуру
Електромобілі Ford мають 400-вольтову архітектуру, й до сих пір автовиробник публічно не оголошував про плани запуску 800-вольтових електричних моделей. Однак, згідно з патентом, поданим “Блакитним овалом” майже чотири роки тому, інженери компанії працюють над високонапруженою системою, здатною працювати при 800 вольтах, принаймні під час заряджання
У патенті також згадуються два окремі масиви батарей. Це рішення схоже на GMC Hummer EV, акумуляторний блок якого розділено буквально на два окремих 400-вольтових блоки. Вони, в свою чергу, з’єднані паралельно під час звичайної роботи і з’єднуються послідовно під час заряджання, щоб підвищити напругу до 800 вольт
Тобто, це не буде абсолютно новою архітектурою 800-вольтового електромобіля, як у Tesla Cybertruck, а скоріше спосіб підвищити напругу для прискорення швидкого заряджання постійним струмом
Нинішні електромобілі Ford в цьому плані відстають від конкурентів. Mustang Mach-E зі стандартним акумулятором ємністю 70 кВт-год заряджається лише до 110 кВт постійного струму, тоді як модель з акумулятором на 91 кВт-год заряджається до 150+ кВт, так само як F-150 Lightning. Модель Mach-E з великою батареєю може зарядитися з 20 до 80% за 30 хвилин і додати 100 км запасу ходу приблизно за 10 хвилин, що є досить середнім показником
Один з прямих конкурентів Mach-E, 800-вольтовий Hyundai Ioniq 5, розвиває заряд близько 240 кВт при підключенні до досить потужного зарядного пристрою постійного струму, і заряджається з 10 до 80% менш ніж за 20 хвилин. 900-вольтовий седан Lucid Air, який має найвищу напругу серед усіх електромобілів, що продаються сьогодні, – справжній звір, коли справа доходить до зарядки, з максимальною потужністю 300 кВт, а час зарядки від 20 до 80 відсотків становить близько 15 хвилин
Отже, оскільки цьому патенту вже кілька років, і він тільки зараз став надбанням громадськості, ми можемо зробити кілька висновків. По-перше, Ford вже давно працює над цим рішенням, і його впровадження може бути не за горами. По-друге, це рішення можна впровадити в існуючі моделі без повного реінжинірингу або створення нової платформи До речі, Mercedes також планує модернізувати свої електричні моделі EQ з 400 до 800 вольт у 2025 році, і в німецькій компанії можуть застосувати подібний підхід. Завдяки такому підвищенню напруги електромобілі Mercedes зможуть заряджатися з потужністю понад 200 кВт
Читати далі
Схожі записиКомпанія Smart, яка сьогодні відома переважно як виробник електричних SUV для китайського ринку, може повернути на ринок один зі своїх найяскравіших автомобілів — легендарний родстер. Через 20 років після зникнення моделі Smart Roadster, представники бренду заговорили про можливе відродження компактного спортивного авто, яке поєднувало драйв і унікальний стиль Електричний родстер може знову з’явитися у продажу […]
18 Червня 2025Новинка має повністю закритий кузов з ножицеподібними дверима Чотири колеса забезпечують підвищену стабільність у порівнянні з класичними двоколісними транспортними засобами. Завдяки інноваційному механізму нахилу корпус новинка може кренитися до 35 градусів у поворотах, що надає йому унікальної динаміки Ширина транспортного засобу становить лише 790 мм Таким чином, ÆMotion на 300 мм вужчий за вже знятий […]
18 Червня 2025Компанія Honda відкриває новий напрям у сфері мікромобільності, представивши електричний квадроцикл Fastport eQuad Він розроблений для доставок на останній милі у містах Європи та Північної Америки. Незвичний за формою, але практичний та функціональний, eQuad має стати відповіддю на потреби сучасної логістики — швидкі та екологічні перевезення невеликих вантажів у щільному міському середовищі Модель буде представлена […]
18 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі