Окрім того, в патенті зазначено, що компанія переходить на 800-вольтову архітектуру
Електромобілі Ford мають 400-вольтову архітектуру, й до сих пір автовиробник публічно не оголошував про плани запуску 800-вольтових електричних моделей. Однак, згідно з патентом, поданим “Блакитним овалом” майже чотири роки тому, інженери компанії працюють над високонапруженою системою, здатною працювати при 800 вольтах, принаймні під час заряджання
У патенті також згадуються два окремі масиви батарей. Це рішення схоже на GMC Hummer EV, акумуляторний блок якого розділено буквально на два окремих 400-вольтових блоки. Вони, в свою чергу, з’єднані паралельно під час звичайної роботи і з’єднуються послідовно під час заряджання, щоб підвищити напругу до 800 вольт
Тобто, це не буде абсолютно новою архітектурою 800-вольтового електромобіля, як у Tesla Cybertruck, а скоріше спосіб підвищити напругу для прискорення швидкого заряджання постійним струмом

Нинішні електромобілі Ford в цьому плані відстають від конкурентів. Mustang Mach-E зі стандартним акумулятором ємністю 70 кВт-год заряджається лише до 110 кВт постійного струму, тоді як модель з акумулятором на 91 кВт-год заряджається до 150+ кВт, так само як F-150 Lightning. Модель Mach-E з великою батареєю може зарядитися з 20 до 80% за 30 хвилин і додати 100 км запасу ходу приблизно за 10 хвилин, що є досить середнім показником
Один з прямих конкурентів Mach-E, 800-вольтовий Hyundai Ioniq 5, розвиває заряд близько 240 кВт при підключенні до досить потужного зарядного пристрою постійного струму, і заряджається з 10 до 80% менш ніж за 20 хвилин. 900-вольтовий седан Lucid Air, який має найвищу напругу серед усіх електромобілів, що продаються сьогодні, – справжній звір, коли справа доходить до зарядки, з максимальною потужністю 300 кВт, а час зарядки від 20 до 80 відсотків становить близько 15 хвилин
Отже, оскільки цьому патенту вже кілька років, і він тільки зараз став надбанням громадськості, ми можемо зробити кілька висновків. По-перше, Ford вже давно працює над цим рішенням, і його впровадження може бути не за горами. По-друге, це рішення можна впровадити в існуючі моделі без повного реінжинірингу або створення нової платформи До речі, Mercedes також планує модернізувати свої електричні моделі EQ з 400 до 800 вольт у 2025 році, і в німецькій компанії можуть застосувати подібний підхід. Завдяки такому підвищенню напруги електромобілі Mercedes зможуть заряджатися з потужністю понад 200 кВт
Читати далі
Схожі записиПісля клонів Rolls-Royce і Bugatti у мережі з’явилися зображення позашляховика, надто схожого на Bentley Bentayga. Фото, опубліковані в китайських соцмережах, демонструють SUV без емблеми, але з майже ідентичними пропорціями кузова, хромованою решіткою радіатора та характерними фарами. Є лише кілька відмінностей — трохи квадратніша форма носа і даху, однак впізнаваність британського дизайну заперечити важко Dreame, відомий […]
18 Жовтня 2025
Chevrolet Bolt другого покоління відкриє нову сторінку у стратегії компанії. Президент GM Марк Ройсс розповів у подкасті Plugged-In, що після нового Bolt, який з’явиться у наступному році, компанія планує випустити ще кілька моделей із ціною близько $30 тисяч. Він пояснив, що ці електромобілі можуть не мати назви Bolt, але належатимуть до одного «сімейства» — схожих […]
18 Жовтня 2025
Транспорт із подовженим запасом ходу, або EREV, має електричну силову установку з акумулятором і тяговим двигуном, а також резервний бензиновий агрегат, який підзаряджає батарею, збільшуючи запас ходу, але не приводить колеса у рух безпосередньо. Увесь рух здійснюється виключно за допомогою електродвигунів Попри технологічні переваги, не всі поділяють оптимізм щодо EREV Європейська організація Transport & Environment […]
18 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі