Окрім того, в патенті зазначено, що компанія переходить на 800-вольтову архітектуру
Електромобілі Ford мають 400-вольтову архітектуру, й до сих пір автовиробник публічно не оголошував про плани запуску 800-вольтових електричних моделей. Однак, згідно з патентом, поданим “Блакитним овалом” майже чотири роки тому, інженери компанії працюють над високонапруженою системою, здатною працювати при 800 вольтах, принаймні під час заряджання
У патенті також згадуються два окремі масиви батарей. Це рішення схоже на GMC Hummer EV, акумуляторний блок якого розділено буквально на два окремих 400-вольтових блоки. Вони, в свою чергу, з’єднані паралельно під час звичайної роботи і з’єднуються послідовно під час заряджання, щоб підвищити напругу до 800 вольт
Тобто, це не буде абсолютно новою архітектурою 800-вольтового електромобіля, як у Tesla Cybertruck, а скоріше спосіб підвищити напругу для прискорення швидкого заряджання постійним струмом
Нинішні електромобілі Ford в цьому плані відстають від конкурентів. Mustang Mach-E зі стандартним акумулятором ємністю 70 кВт-год заряджається лише до 110 кВт постійного струму, тоді як модель з акумулятором на 91 кВт-год заряджається до 150+ кВт, так само як F-150 Lightning. Модель Mach-E з великою батареєю може зарядитися з 20 до 80% за 30 хвилин і додати 100 км запасу ходу приблизно за 10 хвилин, що є досить середнім показником
Один з прямих конкурентів Mach-E, 800-вольтовий Hyundai Ioniq 5, розвиває заряд близько 240 кВт при підключенні до досить потужного зарядного пристрою постійного струму, і заряджається з 10 до 80% менш ніж за 20 хвилин. 900-вольтовий седан Lucid Air, який має найвищу напругу серед усіх електромобілів, що продаються сьогодні, – справжній звір, коли справа доходить до зарядки, з максимальною потужністю 300 кВт, а час зарядки від 20 до 80 відсотків становить близько 15 хвилин
Отже, оскільки цьому патенту вже кілька років, і він тільки зараз став надбанням громадськості, ми можемо зробити кілька висновків. По-перше, Ford вже давно працює над цим рішенням, і його впровадження може бути не за горами. По-друге, це рішення можна впровадити в існуючі моделі без повного реінжинірингу або створення нової платформи До речі, Mercedes також планує модернізувати свої електричні моделі EQ з 400 до 800 вольт у 2025 році, і в німецькій компанії можуть застосувати подібний підхід. Завдяки такому підвищенню напруги електромобілі Mercedes зможуть заряджатися з потужністю понад 200 кВт
Читати далі
Схожі записиКомпанія Chevrolet представила новий електричний компактний кросовер Spark EUV, який незабаром надійде у продаж на ринку Бразилії Новинка фактично є ребрендингом китайського Baojun Yep Plus, створеного в рамках спільного підприємства SAIC-GM-Wuling. Незважаючи на те, що автомобілі практично ідентичні за технічними характеристиками, вартість Chevrolet Spark EUV у Бразилії виявилася більш ніж удвічі вищою, ніж у його […]
11 Липня 2025У першій половині 2025 року продажі Taycan різко сповільнились, поступаючись навіть нішевому спорткару 718, який незабаром буде замінений. Щоб підвищити привабливість електроседана, Porsche представила нову версію Black Edition, яка вже доступна на американському ринку. Спеціальна серія поєднує в собі стриманий, але виразний дизайн із покращеними технічними характеристиками та розширеним списком стандартного обладнання Зовнішній вигляд Taycan […]
11 Липня 2025Volkswagen продовжує дивувати своїх шанувальників не лише інноваційними технологіями, а й вмінням зберігати історичну спадщину Новий Volkswagen ID.3 GTX Fire+Ice — це особлива лімітована серія електричного хот-хетча, яка поєднує у собі сучасність і ностальгію за 90-ми. Ця модель стала своєрідним містком між минулим і майбутнім бренду, адже вона натхненна культовим Golf Fire and Ice 1990 […]
11 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі