Напередодні гонки серії E-Prix Монако 2024 року, формульна серія гоночних електромобілів отримала нові, швидші боліди
Gen 3 Evo дебютує в 11-му сезоні, який стартує пізніше цього року і триватиме до 2025 року, замінивши поточну версію Gen 3, яка була представлена в 9-му сезоні. Формула E продовжить вимагати від усіх команд використовувати однаковий дизайн шасі, але розробляти власні силові агрегати, які також повинні бути повторно омологізовані (пройти відповідність до регламенту) для 11-го сезону
Організатори Формули E заявляють, що час розгону від 0 до 100 км/год для Evo 3-го покоління становить 1,82 секунди, що на 36% швидше, ніж у нинішніх автомобілів 3-го покоління, і на 30% швидше, ніж у нинішніх автомобілів Формули-1! За оцінками Формули E, новий автомобіль також повинен в середньому на 0,2 секунди швидше проходити коло на вуличній трасі Монако. Максимальна швидкість залишиться незмінною – 200 миль/год (321 км/год)
Gen 3 Evo також має повний привід, хоча він буде доступний лише під час кваліфікації, старту гонки та коли водії використовують режим Attack Mode, який забезпечує тимчасове підвищення потужності при в’їзді в певні зони, що знаходяться за межами гоночної траси
Автомобілі також отримають новий обвіс, який має кращі аеродинамічні властивості, та нові шини Hankook iON, які забезпечують на 5-10% більше зчеплення з дорогою за попередню гуму. Ці шини також на 35% складаються з перероблених та екологічно чистих матеріалів – на 9% більше у порівнянні з шинами 3-го покоління
Шини Gen 3 Evo братимуть участь у перегонах в 11 та 12 сезонах, а абсолютно новий автомобіль Gen 4 дебютує у 13 сезоні, тобто в другій половині 2026 року
Nissan став першим виробником, який підтвердив участь в чемпіона на майбутнє, а цього тижня до нього приєднався Jaguar. Таким чином, обидва автовиробники залишаться у Формулі E щонайменше до 2030 року. Тим часом, культовий виробник гоночних автомобілів Lola Cars виставить команду на 11-й сезон у партнерстві з Yamaha
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі