Поки Nissan шукає способи зменшити втрати і зберегти виробничі потужності, на горизонті з’явився новий несподіваний союзник — тайванський технологічний гігант Foxconn. За інформацією азійських медіа, Foxconn може отримати дозвіл на виробництво електромобілів на заводі Nissan в Оппамі, Японія. Цей завод працює ще з 1961 року і здатен випускати до 240 тисяч автомобілів на рік, але сьогодні задіяний лише на 40% — замість необхідних 80%, щоб не працювати собі в збиток
Таке становище ставить підприємство під реальну загрозу закриття
Nissan уже оголосив про плани скоротити кількість своїх заводів у світі. Якщо Оппама таки потрапить до цього списку, тисячі працівників втратять роботу, а логістика постачальників, які роками працюють із Nissan, буде порушена. Крім того, компанія втратить і випробувальний полігон, який розташований прямо на території заводу
Саме тому співпраця з Foxconn виглядає цілком логічною
Для японців це шанс зберегти робочі місця та зменшити втрати, а для тайванського виробника — можливість закріпитися в електромобільному сегменті. Foxconn уже кілька років просуває власну лінійку електромобілів: Model C, Model B, Model E, Model T і Model V. Тепер їхнє виробництво можуть перенести до Японії, а частину моделей, зокрема кросовер Model C, планують вивести на ринок Північної Америки вже до кінця 2025 року. Крім того, у 2027 році очікується запуск електричного мінівена Model D для сімейного або комерційного використання
Попри відсутність офіційного підтвердження від Nissan, заява про можливість передачі заводу Foxconn виглядає як стратегічно виважене рішення. У межах плану Re:Nissan компанія переглядає структуру своїх виробничих об’єктів, однак публічно назвала лише два заводи, які гарантовано закриє. Інші майданчики, включно з Оппамою, ще можуть отримати друге життя — особливо якщо йдеться про спільне виробництво електрокарів, яке стане основою автоіндустрії найближчих десятиліть
На тлі високої конкуренції в секторі електромобілів та прагнення країн зменшити викиди CO₂, така співпраця між традиційним автовиробником і техногігантом може задати новий вектор розвитку для обох сторін. Foxconn, який десятиліттями збирав iPhone, тепер може стати гравцем і на ринку електромобілів, а Nissan — зберегти активи і вижити, не втративши при цьому обличчя
Читати далі
Схожі записиНа стенді Subaru на Japan Mobility Show відбудуться світові прем’єри двох концептів під брендом STI На автошоу японський автовиробник розділить свій стенд на дві частини – Performance та Adventure – під головною темою «Керування відмінностями Subaru» (“Driving the Subaru Difference”). Найяскравішими експонатами стануть два концепти Subaru Performance-E та Performance-B під брендом STI – один із […]
15 Жовтня 2025Іспанська компанія Stark VARG SM представила повністю електричний супербайк, який поєднує гоночну продуктивність із щоденною зручністю VARG SM має оновлену геометрію, посилену підвіску та вражаючу потужність — до 80 кінських сил. При масі лише 124,5 кг цей мотоцикл має найкраще співвідношення потужності до ваги серед усіх серійних супермотоциклів. І, що ще цікавіше, його крутний момент […]
15 Жовтня 2025Toyota поступово надолужує відставання у цифровій трансформації. Повільний перехід компанії до повноцінних електромобілів призвів до того, що вона певний час відставала і в технологічній гонці програмного забезпечення. Тепер гібридний RAV4 GR 2026 року має стати тим автомобілем, який змінить ситуацію. Він не лише проїжджає до 50 миль (80 км) на електротязі, а й демонструє нову […]
15 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі