Компанія General Motors подала патентну заявку на режими руху для електричних гоночних автомобілів
Ці режими по-різному управлятимуть доступною енергією в акумуляторній батареї, дозволяючи гонщикам перемикатися між швидкістю на одному колі для кваліфікаційного заїзду та енергозбереженням для самої гонки. Кваліфікаційний режим забезпечить максимальну потужність за рахунок часу роботи, в той час як режим витривалості обмежить потужність, але дозволить автомобілю пройти більше кіл у заданому темпі. Режими можна буде обирати за допомогою перемикача на кермі, сенсорного екрану або спеціальної кнопки
Повністю електрична гоночна серія Formula E вже реалізувала подібну ідею на практиці. Нинішні боліди Формули E третього покоління розвивають свої максимальні 470 к.с. лише в певних ситуаціях, включаючи фінальну фазу кваліфікації та режим атаки, коли пілоти тимчасово збільшують потужність для проведеня обгону в певній точці кола. Решту часу потужність обмежена
Lucid Air Sapphire також має режим Track з підрежимами Drag Strip, Endurance та Hot Lap. А Hyundai Ioniq 5 N має режим N Race з налаштуваннями Endurance та Sprint, а також режими Drag і Track
Якщо GM продовжить розвивати технології, описані в цій патентній заявці, вона може мати подібну функцію у своїх майбутніх електричних гоночних та спортивних автомобілів. Наприклад у майбутньому електричному Chevrolet Corvette, про який президент GM Марк Ройсс згадував в інтерв’ю 2022 року
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі