GM працює над режимами роботи гоночних електромобілів
Компанія General Motors подала патентну заявку на режими руху для електричних гоночних автомобілів
Ці режими по-різному управлятимуть доступною енергією в акумуляторній батареї, дозволяючи гонщикам перемикатися між швидкістю на одному колі для кваліфікаційного заїзду та енергозбереженням для самої гонки. Кваліфікаційний режим забезпечить максимальну потужність за рахунок часу роботи, в той час як режим витривалості обмежить потужність, але дозволить автомобілю пройти більше кіл у заданому темпі. Режими можна буде обирати за допомогою перемикача на кермі, сенсорного екрану або спеціальної кнопки
Повністю електрична гоночна серія Formula E вже реалізувала подібну ідею на практиці. Нинішні боліди Формули E третього покоління розвивають свої максимальні 470 к.с. лише в певних ситуаціях, включаючи фінальну фазу кваліфікації та режим атаки, коли пілоти тимчасово збільшують потужність для проведеня обгону в певній точці кола. Решту часу потужність обмежена
Lucid Air Sapphire також має режим Track з підрежимами Drag Strip, Endurance та Hot Lap. А Hyundai Ioniq 5 N має режим N Race з налаштуваннями Endurance та Sprint, а також режими Drag і Track
Якщо GM продовжить розвивати технології, описані в цій патентній заявці, вона може мати подібну функцію у своїх майбутніх електричних гоночних та спортивних автомобілів. Наприклад у майбутньому електричному Chevrolet Corvette, про який президент GM Марк Ройсс згадував в інтерв’ю 2022 року