Автомобільна індустрія робить ставку на штучний інтелект
General Motors офіційно оголосила про партнерство з технологічним гігантом Nvidia для розробки автомобілів нового покоління. Після закриття власного проєкту Cruise у сфері роботаксі минулого року GM вирішила не зупинятися і залучити передові чипи Nvidia для створення інтелектуальних транспортних засобів, виробничих ліній та роботизованих систем
Nvidia вже є постачальником високотехнологічних процесорів для десятків світових автовиробників, включаючи китайські бренди, які активно впроваджують передові системи допомоги водіям (ADAS) і автоматизованого керування. Завдяки потужним AI-чипам автомобілі зможуть швидше та точніше обробляти дані з камер, радарів і датчиків, що дозволить їм “бачити” та приймати рішення в реальному часі

Які технології отримає GM?
GM планує використовувати систему-на-чипі (SoC) Nvidia Drive AGX, яка підтримує ADAS рівня 2 і вище, а також операційну систему Nvidia Drive, що керуватиме мультимедійними екранами та іншими цифровими функціями автомобіля
Втім, не уточнюється, який саме чип буде задіяний – Nvidia має кілька варіантів, зокрема:
- AGX Orin – здатний виконувати 254 трильйони операцій на секунду (TOPs);
- AGX Thor – новітній чип із продуктивністю 1000 TOPs, розроблений із використанням передових технологій TSMC
Очевидно, що GM не планує відмовлятися від автономних технологій, але підходить до них обережніше після проблем з Cruise. Поки що більшість автомобілів із самокеруванням на ринку вимагають постійного контролю з боку водія, а деякі можуть навіть працювати без рук, але не без нагляду

Чи варто чекати на самокеровані автомобілі найближчим часом?
Хоча GM вкладає мільярди доларів у розвиток самокерованих технологій, жоден виробник, крім Waymo (дочірньої компанії Alphabet), ще не запустив масштабний сервіс роботаксі навіть в США
Tesla також обіцяє розгорнути власну службу автономних таксі в Остіні вже цього літа. Ілон Маск переконаний, що це підніме ринкову вартість Tesla до трильйонних показників. Проте, як і раніше, його прогнози щодо автономного водіння залишаються надзвичайно оптимістичними
Партнерство GM та Nvidia виглядає більш прагматичним підходом, адже Nvidia вже співпрацює з провідними виробниками, включаючи BYD, Geely, Volvo, Toyota та Mercedes-Benz
Читати далі
Схожі записиVolkswagen тимчасово зупинив випуск електричного мікробуса ID. Buzz та Multivan на своєму заводі у Ганновері. Хоча офіційно компанія посилається на потребу «гнучко адаптувати виробничі процеси до ринкових умов», справжня причина, ймовірно, криється в нижчих за очікувані показниках продажів Коли ID. Buzz лише з’явився, його називали символом нового етапу для Volkswagen Електробус відсилав до легендарного Microbus, […]
24 Жовтня 2025
Американський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі