GM вважає, що США можуть обійти Китай у виробництві батарей для електромобілів
Китай наразі лідирує у виробництві батарей для електромобілів
Сьогодні Китай утримує провідні позиції у виробництві батарей для електромобілів, значною мірою завдяки державним субсидіям, що стимулювали розвиток галузі протягом останніх 15 років. Китайські виробники першими почали виготовляти літій-залізо-фосфатні (LFP) батареї та контролюють більшу частину матеріалів, необхідних для їх виробництва. Китай також володіє більшістю світових потужностей з переробки таких матеріалів, як кобальт, сульфат нікелю, графіт та гідроксид літію, що дає йому значну перевагу на ринку
США має потенціал для лідерства у виробництві батарей
Проте під час виступу на Battery Show в Детройті, віцепрезидент GM з питань батарей Курт Келті висловив упевненість, що США можуть захопити світове лідерство у виробництві батарей для електромобілів. Він зазначив, що розташування виробничих потужностей поблизу споживачів є важливим чинником для розвитку нових технологій. Зараз у США є великий внутрішній ринок для електромобілів, а також державні програми, що підтримують локальне виробництво та розробку батарейних осередків
Літій-залізо-фосфатні батареї: новий крок для GM
GM планує додати виробництво літій-залізо-фосфатних батарей до свого портфоліо в Північній Америці, що дозволить значно знизити вартість батарей. У Китаї вартість батарей цього типу може сягати лише $50 за кіловат-годину, що надає китайським компаніям конкурентні переваги на світовому ринку. Виробництво цих батарей у США також сприятиме зниженню собівартості та створенню нових можливостей для розвитку галузі
Перспективи зниження витрат у США
Келті впевнений, що після початку виробництва LFP батарей у США, американські компанії зможуть знизити їхню вартість до рівня азійських виробників. Вивчення досвіду виробництва цих батарей і застосування нових підходів дозволить суттєво зміцнити позиції США на глобальному ринку батарей для електромобілів