Китай наразі лідирує у виробництві батарей для електромобілів
Сьогодні Китай утримує провідні позиції у виробництві батарей для електромобілів, значною мірою завдяки державним субсидіям, що стимулювали розвиток галузі протягом останніх 15 років. Китайські виробники першими почали виготовляти літій-залізо-фосфатні (LFP) батареї та контролюють більшу частину матеріалів, необхідних для їх виробництва. Китай також володіє більшістю світових потужностей з переробки таких матеріалів, як кобальт, сульфат нікелю, графіт та гідроксид літію, що дає йому значну перевагу на ринку
США має потенціал для лідерства у виробництві батарей
Проте під час виступу на Battery Show в Детройті, віцепрезидент GM з питань батарей Курт Келті висловив упевненість, що США можуть захопити світове лідерство у виробництві батарей для електромобілів. Він зазначив, що розташування виробничих потужностей поблизу споживачів є важливим чинником для розвитку нових технологій. Зараз у США є великий внутрішній ринок для електромобілів, а також державні програми, що підтримують локальне виробництво та розробку батарейних осередків

Літій-залізо-фосфатні батареї: новий крок для GM
GM планує додати виробництво літій-залізо-фосфатних батарей до свого портфоліо в Північній Америці, що дозволить значно знизити вартість батарей. У Китаї вартість батарей цього типу може сягати лише $50 за кіловат-годину, що надає китайським компаніям конкурентні переваги на світовому ринку. Виробництво цих батарей у США також сприятиме зниженню собівартості та створенню нових можливостей для розвитку галузі

Перспективи зниження витрат у США
Келті впевнений, що після початку виробництва LFP батарей у США, американські компанії зможуть знизити їхню вартість до рівня азійських виробників. Вивчення досвіду виробництва цих батарей і застосування нових підходів дозволить суттєво зміцнити позиції США на глобальному ринку батарей для електромобілів
Читати далі
Схожі записиУ німецькому місті Вольфсбург випробовують електромобіль Gen.Urban, який вже самостійно їздить звичайними міськими вулицями поруч з іншими учасниками руху. Машина не має керма і педалей, тому пасажири перебувають у салоні без можливості керувати авто традиційним способом Проєкт Gen.Urban створили для розуміння того, як люди почуваються під час поїздки в автономному транспорті Інженери Volkswagen аналізують поведінку […]
15 Грудня 2025
Європейський Союз готується відмовитися від плану повністю заборонити продаж нових автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння з 2035 року. Про це наприкінці тижня заявив один із керівників Європарламенту. Офіційне рішення очікують до кінця року, і воно фактично ставить крапку в довгій і напруженій дискусії. Європа стояла перед вибором: або посилювати екологічні вимоги за прикладом Китаю, або […]
15 Грудня 2025
Завдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі