Goodyear представила нові шини для електромобілів
Компанія Goodyear Tire & Rubber Co. розробляє продукт для електромобілів, який допоможе перемогти автомобілі з ДВЗ в ще одному аспекті – терміні служби шин. Більш екологічні та довговічні шини для електромобілів мають в своєму складі такі інгридієнти як соєва олія та рисове лушпиння
Електромобілі мають більшу масу, ніж їхні аналоги з двигунами внутрішнього згоряння через важкі акумуляторні батареї, що спричиняє більший знос шин. Компанія Goodyear прагне збільшити пробіг шин електромобілів за допомогою свого нового продукту – ElectricDrive 2. Перша версія концептуальної шини мала гарантію на 100 тисяч кілометрів пробігу. За даними Kelley Blue Book, середньостатистичні шини для електромобілів зазвичай потребують заміни вдвічі меншого пробігу
Електромобілі мають більшу масу, ніж їхні аналоги з двигунами внутрішнього згоряння через важкі акумуляторні батареї, що спричиняє більший знос шин. Компанія Goodyear прагне збільшити пробіг шин електромобілів за допомогою свого нового продукту – ElectricDrive 2. Перша версія концептуальної шини мала гарантію на 100 тисяч кілометрів пробігу. За даними Kelley Blue Book, середньостатистичні шини для електромобілів зазвичай потребують заміни вдвічі меншого пробігу
За словами директора з технологій компанії Goodyear Кріса Хелсела (Chris Helsel), ці шини з’являться у продажу в травні. У червні минулого року компанія Goodyear також випустила лінійку шин Urban Max BSA, яка спеціально розроблена для електробусів. За словами Хелсела, серія ElectricDrive 2 буде випускатись у 17 різних типорозмірах – це найбільша лінійка компанії для електромобілів, яка буде обслуговувати такі моделі, як Tesla Model Y, Ford Mustang Mach-E та Chevrolet Bolt
Очікується, що в новому електромобільному продукті компанії будуть використані такі матеріали, як соєва олія, яку використовують в конструкції шини, натуральний каучук з екологічно чистих джерел, а також високоякісний кремнезем з рисового лушпиння, який є побічним продуктом при переробці рису. Забруднення від шин викликає все більше занепокоєння у промисловості, як наприкінці їхнього життя, так і в процесі використання. Проблема в тому, що вони залишають на дорозі токсичне сміття у вигляді крихітних частинок, що можуть містити мікропластик, леткі органічні сполуки та інші хімічні речовини, які становлять ризик для навколишнього середовища
Читати далі
Схожі записиMG Cyberster, перший у світі електричний родстер із м’яким дахом та дверима «крила метелика», вже в Україні та доступний для замовлення в офіційних дилерських центрах. Створений, щоб поєднувати емоції з інноваціями, Cyberster відкриває нову еру для бренду із британським корінням Силует Cyberster поєднує класичні риси спортивного родстера з футуристичною агресивністю. Подовжений капот, низька посадка, та […]
16 Жовтня 2025Mitsubishi готує сюрприз для відвідувачів Japan Mobility Show у Токіо — футуристичний електричний позашляховик, створений для життя на природі. У той час як компанія в Європі співпрацює з Renault, маючи декілька їхніх моделей під власним брендом, на домашньому ринку вона експериментує з досить сміливими концептами Новий концепт, який поки не має офіційної назви, поєднує позашляховий […]
16 Жовтня 2025Європейські краш-тести знову перевірили китайський автопром на міцність — і результат виявився невтішним Електромобіль Dongfeng Box EV, відомий також як Nammi Box, отримав лише три зірки у рейтингу безпеки Euro NCAP, тоді як його суперники — Renault 5 та BYD Dolphin — показали набагато вищі результати. Для європейських експертів це стало свідченням того, що деяким […]
16 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі