Honda подвоює інвестиції в електромобілі до $65 млрд
Honda заявляє, що все ще вірить у повністю електричне майбутнє, незважаючи на уповільнення продажів електромобілів на Заході. І це величезні інвестиції, якщо врахувати, що річний дохід компанії за минулий рік склав лише 1,12 трильйона ієн ($7 мільярдів)
Honda анонсувала свою лінійку електромобілів 0 Series ще в січні, та представила на виставці CES у Лас-Вегасі дві новинки. Тепер генеральний директор Тошіхіро Мібе заявив, що автовиробник подвоїть інвестиції в електрифікацію, незважаючи на ознаки того, що продажі електромобілів у США та Європі на деякий час охололи
Цей крок – сильна заява про наміри Honda, яка вважає, що електромобілі є найефективнішим рішенням для майбутнього автомобільної та мотоциклетної техніки. Вони планують повністю перейти на електричний транспорт до 2040 року. Однак Мібе натякнув на використання екологічно чистого палива для авіації та морської техніки, де Honda також представлена
Основна мета інвестицій, які до 2031 року зростуть до 10 трильйонів ієн ($65 мільярдів), полягає в тому, щоб скоротити витрати на закупівлю акумуляторів у Північній Америці на 20% і загальні виробничі витрати на 35%. Для цього Honda перейде на власне виробництво акумуляторів. Компанія також закуповуватиме сировину та розширюватиме можливості повторного використання та переробки, щоб побудувати вертикально інтегрований ланцюжок створення вартості електромобілів. Вона також планує перенести розробку програмного забезпечення на власну базу. Іншим досягненням у виробництві стане використання Honda технології Gigacasting від Tesla, яку вони називають Megacasting
Таким чином японці хочуть відповісти китайським виробникам електромобілів, які вже давно мають перевагу в контролі над витратами. Наприклад, BYD виробляє свої батареї власними силами і має жорсткий контроль над ланцюжком поставок. Це лише одна з причин, чому компанія може пропонувати свої моделі дешевше, ніж конкуренти
У короткостроковій перспективі Honda все ще зосередиться на своїх успішних гібридах. Компанія випустить дві нові версії системи e:HEV і представить повнопривідну гібридну версію e-AWD від своїх електромобілів. Компанія очікує, що продажі гібридів досягнуть піку в 2029 або 2030 році, а бензинові двигуни поступово відійдуть в історію до 2040 року
У середньо- та довгостроковій перспективі Honda передбачає, що до кінця десятиліття 40% продукції буде електромобілями та гібридами, причому Північна Америка отримає перший седан з електроприводом у 2026 році. За ним підуть середньорозмірний позашляховик і кросовер початкового рівня, а в 2027 році з’явиться новий трирядний «великогабаритний» EV-позашляховик
Крім того, до 2027 року в Китаї буде випущено 10 нових моделей під брендом Ye. Невеликі моделі, так звані кей-кари, будуть представлені на внутрішньому ринку Японії, починаючи з «N-VAN e:», який поступить в продаж вже цієї осені, і електричного мотоцикла зі змінним акумуляторним блоком