Honda, яка колись перевернула уявлення про мотоциклетну індустрію у 1960–70-х роках, довгий час залишалася осторонь глобальної електромобільної революції. Її пропозиції у сфері електротранспорту обмежувалися кількома доступними скутерами, тоді як конкуренти активно експериментували з повноцінними електробайками. Тепер компанія наважилася на важливий крок — представила свій перший великий серійний електромотоцикл Honda WN7
Модель виконана у стилі «стрітфайтер», з агресивними лініями кузова, виступаючими елементами та футуристичним мінімалізмом. Вона стала серійним продовженням концепту EV Fun, вперше показаного у 2024 році. Серед характерних деталей — потужна рама, подвійні світлодіодні фари, 5,1-дюймовий РК-дисплей та односторонній задній маятник, який відсилає до культового Honda RC30 1987 року




Технічна складова заслуговує окремої уваги
Електромотор потужністю 67 к.с. (50 кВт) та крутним моментом 100 Нм дозволяє WN7 конкурувати з бензиновими мотоциклами об’ємом 600 куб. см. За динамікою він навіть наближається до літрових моделей. Однак споряджена маса у 217 кг робить його важчим за Honda CB750 Hornet приблизно на 25 кг, що може вплинути на керованість. Honda також готує версію з обмеженою потужністю, яка відповідатиме європейським правам категорії A1 і буде доступною для новачків
Запас ходу складає близько 130 км на одному заряді — цього цілком вистачить для щоденних поїздок містом, хоча показник у два рази нижчий, ніж у багатьох бензинових аналогів. Використання швидкої зарядки за стандартом CCS2 дозволяє поповнити батарею з 20 до 80% за пів години, а повне заряджання від домашньої станції займає близько трьох годин

Найбільш дискусійним аспектом є ціна
У Великій Британії Honda WN7 коштує 12 999 фунтів стерлінгів (близько 17 700 доларів США), і поставки стартують на початку 2026 року. Для електромобіля це звучало б привабливо, але у сегменті мотоциклів конкуренція значно жорсткіша. Для порівняння, бензиновий CB750 Hornet коштує лише 7449 фунтів, а навіть спортивний CB1000 Hornet SP обійдеться у 10 099 фунтів. Ба більше, електричні скутери Honda продаються за 3299–3800 фунтів, а LiveWire S2 від Harley-Davidson з більшим запасом ходу (до 193 км) пропонується від 8799 фунтів

Таким чином, Honda WN7 виглядає швидше як іміджевий продукт, спрямований на техноентузіастів і ранніх прихильників електробайків, аніж як масовий транспорт для широкої аудиторії. Його поява, втім, означає початок нової ери для Honda, яка нарешті включається у глобальну гонку за майбутнє електричної мобільності
Читати далі
Схожі записиДослідження американської компанії Recurrent показали доволі цікаву й важливу тенденцію: в сучасних електромобілях збереження запасу ходу після трьох років експлуатації виявляється значно кращим, ніж уявляє більшість водіїв. Батарея в будь-якому електрокарі поступово втрачає здатність утримувати заряд, але реальні втрати виявляються не настільки суттєвими й рідко створюють проблеми у щоденній експлуатації Бренди рухаються вперед різними темпами, […]
17 Листопада 2025
У компанії заявили про завершення випробувань інноваційної батареї, яка працює без рідких компонентів та зберігає стабільну продуктивність у дуже широкому температурному діапазоні. Першу серійну модель з новою батареєю планують представити вже у вересні наступного року Твердотільні батареї довго залишалися чимось на кшталт обіцянки на майбутнє, адже вони здатні давати більшу дальність ходу, вищий рівень безпеки […]
17 Листопада 2025
Mazda нарешті готується до повноцінного виходу на ринок електромобілів після невдалих експериментів зі своїм першим EV і кількох спроб адаптувати китайські моделі. Компанія працює над абсолютно новим електромобілем, створеним на власній платформі, яка розроблена саме під електричну архітектуру. Перший прототип уже помітили під час дорожніх випробувань неподалік інженерного центру Mazda в Ірвіні, Каліфорнія Перший електрокар […]
17 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі