Horwin представив три футуристичні електробайка Senmenti
Horwin представив три футуристичні електробайка Senmenti
Вендзор Чжоу Вей поєднав слова “горизонт” і “перемога”, щоб створити назву своєї компанії – Horwin. Його компанія базується в Китаї і нещодавно розширила свою діяльність на Європу і представила на виставці споживчої електроніки три круті байки, щоб завоювати частку ринку в США
Давайте спочатку розберемося з форм-факторами. Horwin називає їх мотоциклами, але в США вони знаходяться між велосипедом і самокатом. Порівняно з мотоциклом Honda CB300R та скутером Suzuki Burgman 400, 16-дюймові передні та 14-дюймові задні колеса Horwin менші за 17-дюймові у Honda, але на один дюйм більші за колеса Burgman. Висота підніжки Horwin помітно нижча, ніж у Honda, але 31,3-дюймове сидіння Horwin всього на кілька дюймів нижче, ніж у Honda, і на 1,6 дюйма вище, ніж у Suzuki. Саме висота керма та його розташування відносно сидіння, робить Horwin схожим на Burgman, а не на Honda, і саме це робить його фірмовим скутером. Тому він більше відповідає сегменту максі-скутерів
До речі, лінійка Horwin називається Senmenti та складається з майже серійного мотоцикла та двох концептів. Найближча до випуску версія – Senmenti 0, яку компанія називає “потужним електричним міським пригодницьким ADV”, або байком для пригод. Модель дебютувала на минулорічній виставці EICMA в Мілані, Італія, і хоча кажуть, що його посадили на дієту задля кращої керованості та маневреності, максі-скутер все ще важить 230 кг. Це значною мірою пов’язано з літій-іонною батареєю з рідинним охолодженням ємністю 16,2 кВт-год, що трохи менше, ніж 17,3 кВт-год у електричному мотоциклі Zero Motorcycles DSR/X, який важить 247 кілограмів. Цей блок живить електродвигун потужністю 98 кінських сил з крутним моментом 890 Нм, що забезпечує розгін від 0 до 100 км/год за 2,8 секунди, максимальну швидкість 200 км/год і запас ходу 300 км за циклом WLTP
Макси-скутер сумісний з більшістю домашніх зарядних станцій, а заряд батареї до 80% відбувається за 30 хвилин. У дорозі до послуг користувачів семидюймовий TFT-дисплей, чотири режими їзди, підігрів сидінь і керма, а також такі функції безпеки, як ABS, передня і задня камери. Комунікаційні технології включають в себе Senmenti 0, який розмовляє з іншими місцевими Horwins, “щоб персоналізувати досвід для кожного окремого райдера на основі особистих вподобань”. Ця система є частиною вдосконаленої системи допомоги при їзді (ARAS), “розробленої щоб запобігти нещасним випадкам та підвищити рівень захисту водія”
У нас не так багато інформації про концепти, Senmenti X Hyper GT і Senmenti 11. Перший називають “туристичною моделлю з максимальною продуктивністю” з оціночним запасом ходу WLTP у 400 км, а другий – “футуристичним міським байком, стильним та високотехнологічним”
Сторінка попереднього замовлення відкрита для всіх трьох моделей. Для Sentimenti 0 треба внести $100 депозиту, який зараховується до базової MSRP $16 800. Ціни на Zero DSR/X в США починаються від $22 995