Alpine представить серійну версію свого нового електричного хот-хетча A290 напередодні перегонів “24 годин Ле-Мана”
Перший електромобіль Alpine та друга модель в лінійці, хетчбек A290 базуватиметься на основі Renault 5. За ним мають з’явитися спортивний кросовер, споріднений з Renault Mégane E-tech, пара більших позашляховиків, електричний наступник A110 і чотиримісний спортивний автомобіль під назвою A310

Хоча концептуальний A290 Beta отримав схвалене FIA гоночне шасі і два двигуни, встановлені на передній осі, серійний автомобіль буде використовувати платформу CMF-BEV від 5. Renault вже встигла розповісти про динамічний потенціал цієї архітектури, яка передбачає розміщення акумуляторної батареї під днищем автомобіля, щоб знизити його центр мас і поліпшити керованість. Автомобіль також має незалежну багатоважільну підвіску ззаду
Alpine ще більше допрацювала платформу, щоб забезпечити кращу керованість на низьких швидкостях і стабільність при прискоренні. Alpine додала в підвіску Renault 5 гідравлічні амортизатори, які покращують плавність ходу A290 і керованість. Аналогічно, векторизація крутного моменту на єдиному передньому двигуні серійного автомобіля була налаштована таким чином, щоб імітувати механічний диференціал, підвищуючи стабільність при гальмуванні та зчеплення з дорогою при виході з повороту. Колісна база A290 складає 2530 мм, довжина 3990 мм і ширина 1820 мм – такі параметри роблять його стабільним і маневреним

A290 використовує такі ж чотирипоршневі гальма, як і A110, але налаштовані таким чином, щоб мати кращу рекуперацію від єдиного переднього двигуна серійного автомобіля. Alpine прагне досягти відчуття “прозорості” педалі гальма з різною силою рекуперації. В тому числі при режимі їзди “однією педаллю”, коли можна керувати автомобілем виключно на педалі акселератора, що досить зручно в міських пробках
A290 буде значно важчим за A110 (близько 1100 кг, залежно від комплектації) через акумуляторну батарею. Інженерний бос Бонетто підтвердив, що A290 буде пропонувати два варіанти потужності: один буде версією 215-сильного двигуна Renault Mégane E-Tech Electric. Інший – це 268-сильний агрегат, спільно розроблений Renault, Valeo та Valeo-Siemens, але він буде запущений у виробництво в 2027 році

Буде запропонована лише одна батарея, яка буде приблизно відповідати ємності Renault Zoe на 52 кВт-год і матиме запас ходу в 380 км. Французька компанія раніше оголосила, що її батарея нового покоління, розділена на чотири “великі модулі”, є більш щільною, ніж у Zoe, і в результаті на 15 кг легшою
За словами дизайнера інтер’єру Джошуа Ріра (Joshua Reer), серійний A290 буде на “1%” схожий на шоу-кар. Тримісний кокпіт, в якому водій розміщений по центру, є скоріше заявою про наміри для майбутніх інтер’єрів Alpine

Мінімалізм є ключовим у цьому інтер’єрі, повністю відмовившись від сенсорних екранів на користь традиційних кнопок управління, встановлених на даху та кермі. Важлива інформація – швидкість і запас ходу – відображається на невеликому дисплеї, розташованому над кермом. Єдиною функцією, яка буде перенесена на серійний автомобіль буде кнопка “OV”, натхненна Формулою 1, яка забезпечує приріст потужності на 10 секунд
Зв’язок з Формулою 1 на цьому не закінчується, адже команда Формули 1 Alpine Racing, що базується в Енстоуні, брала участь у формуванні аеродинаміки A290. Зазори під Х-подібними фарами направляють повітря через бокові частини автомобіля для зменшення лобового опору




Очікується, що A290 буде коштувати значно дорожче, ніж Renault 5 вартістю близько 25 000 євро, ймовірно, щоб відповідати ціні свого найближчого конкурента, 215-сильної версії нового електричного Mini Cooper
Читати далі
Схожі записиМаленькі автомобілі часто намагаються виглядати милими, аби сподобатися покупцям, але інколи виробники заходять значно далі. Саме так виглядає CAM EV Microvan — крихітний електричний вантажний фургон, створений для малого бізнесу на вузьких міських вулицях. Його головна особливість помітна одразу: автомобіль буквально усміхається у відповідь Новинку нещодавно показали на виставці в Малайзії Насправді CAM EV Microvan […]
17 Грудня 2025
Доступний компактний електричний хетчбек, створений і зібраний у Європі — це саме те, що треба у боротьб із жорсткою конкуренцією з боку китайських брендів Продажі Volkswagen ID. Polo в Європі стартують у квітні наступного року Початкова ціна становитиме 25 тисяч євро з урахуванням ПДВ. У своєму сегменті новинка одразу виходить на поле Renault 5, який […]
16 Грудня 2025
Компанія запустила автономні Model Y без пасажирів і без водія в салоні, який підстраховував автопілот. Для платних поїздок нагляд людини поки зберігається, однак сам факт виїзду повністю «порожніх» авто на міські вулиці став важливим етапом для бренду, який робить ставку на автономне водіння, штучний інтелект і робототехніку Відео з чорним Model Y, який спокійно рухається […]
16 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі