Хот-хетч Alpine A290 представлять 13 червня — photo 7270

Хот-хетч Alpine A290 представлять 13 червня

03.04.2024
4 хвилини на прочитання

Alpine представить серійну версію свого нового електричного хот-хетча A290 напередодні перегонів “24 годин Ле-Мана”

Перший електромобіль Alpine та друга модель в лінійці, хетчбек A290 базуватиметься на основі Renault 5. За ним мають з’явитися спортивний кросовер, споріднений з Renault Mégane E-tech, пара більших позашляховиків, електричний наступник A110 і чотиримісний спортивний автомобіль під назвою A310

Хот-хетч Alpine A290 представлять 13 червня — photo 2

Хоча концептуальний A290 Beta отримав схвалене FIA гоночне шасі і два двигуни, встановлені на передній осі, серійний автомобіль буде використовувати платформу CMF-BEV від 5. Renault вже встигла розповісти про динамічний потенціал цієї архітектури, яка передбачає розміщення акумуляторної батареї під днищем автомобіля, щоб знизити його центр мас і поліпшити керованість. Автомобіль також має незалежну багатоважільну підвіску ззаду

Alpine ще більше допрацювала платформу, щоб забезпечити кращу керованість на низьких швидкостях і стабільність при прискоренні. Alpine додала в підвіску Renault 5 гідравлічні амортизатори, які покращують плавність ходу A290 і керованість. Аналогічно, векторизація крутного моменту на єдиному передньому двигуні серійного автомобіля була налаштована таким чином, щоб імітувати механічний диференціал, підвищуючи стабільність при гальмуванні та зчеплення з дорогою при виході з повороту. Колісна база A290 складає 2530 мм, довжина 3990 мм і ширина 1820 мм – такі параметри роблять його стабільним і маневреним

Хот-хетч Alpine A290 представлять 13 червня — photo 3

A290 використовує такі ж чотирипоршневі гальма, як і A110, але налаштовані таким чином, щоб мати кращу рекуперацію від єдиного переднього двигуна серійного автомобіля. Alpine прагне досягти відчуття “прозорості” педалі гальма з різною силою рекуперації. В тому числі при режимі їзди “однією педаллю”, коли можна керувати автомобілем виключно на педалі акселератора, що досить зручно в міських пробках

A290 буде значно важчим за A110 (близько 1100 кг, залежно від комплектації) через акумуляторну батарею. Інженерний бос Бонетто підтвердив, що A290 буде пропонувати два варіанти потужності: один буде версією 215-сильного двигуна Renault Mégane E-Tech Electric. Інший – це 268-сильний агрегат, спільно розроблений Renault, Valeo та Valeo-Siemens, але він буде запущений у виробництво в 2027 році

Хот-хетч Alpine A290 представлять 13 червня — photo 4

Буде запропонована лише одна батарея, яка буде приблизно відповідати ємності Renault Zoe на 52 кВт-год і матиме запас ходу в 380 км. Французька компанія раніше оголосила, що її батарея нового покоління, розділена на чотири “великі модулі”, є більш щільною, ніж у Zoe, і в результаті на 15 кг легшою

За словами дизайнера інтер’єру Джошуа Ріра (Joshua Reer), серійний A290 буде на “1%” схожий на шоу-кар. Тримісний кокпіт, в якому водій розміщений по центру, є скоріше заявою про наміри для майбутніх інтер’єрів Alpine

Хот-хетч Alpine A290 представлять 13 червня — photo 5

Мінімалізм є ключовим у цьому інтер’єрі, повністю відмовившись від сенсорних екранів на користь традиційних кнопок управління, встановлених на даху та кермі. Важлива інформація – швидкість і запас ходу – відображається на невеликому дисплеї, розташованому над кермом. Єдиною функцією, яка буде перенесена на серійний автомобіль буде кнопка “OV”, натхненна Формулою 1, яка забезпечує приріст потужності на 10 секунд

Зв’язок з Формулою 1 на цьому не закінчується, адже команда Формули 1 Alpine Racing, що базується в Енстоуні, брала участь у формуванні аеродинаміки A290. Зазори під Х-подібними фарами направляють повітря через бокові частини автомобіля для зменшення лобового опору

Очікується, що A290 буде коштувати значно дорожче, ніж Renault 5 вартістю близько 25 000 євро, ймовірно, щоб відповідати ціні свого найближчого конкурента, 215-сильної версії нового електричного Mini Cooper

Читати далі

Схожі записи
Mercedes-Benz згортає виробництво семимісного електричного кросовера EQB

Mercedes-Benz оголосив про припинення виробництва свого семимісного електричного кросовера EQB. Незважаючи на те, що EQB з’явився лише у 2021 році, його ера швидко добігає кінця: вже наступного року замовити цю модель буде неможливо Рішення про зняття EQB не є несподіваним і має глибоке технологічне підґрунтя  З самого початку EQB вважався своєрідним «електрифікованим побічним продуктом» або […]

2 Жовтня 2025
Mercedes-Benz згортає виробництво семимісного електричного кросовера EQB — photo 58165
Polestar підтвердив, що його найуспішніша модель – Polestar 2 – отримає продовження

Попри тенденцію до створення численних кросоверів, компанія вирішила зберегти для майбутнього покоління впізнаваний формат ліфтбека, який уже полюбився покупцям. Новий Polestar 2 буде побудований на сучасній платформі, яка також стане основою для майбутнього європейського кросовера, однак сам автомобіль збереже характер спортивного фастбека, а не перетвориться на типовий позашляховик Модель Polestar 2 стала справжнім хітом бренду  […]

2 Жовтня 2025
Polestar підтвердив, що його найуспішніша модель – Polestar 2 – отримає продовження — photo 58155
Найбільший сюрприз Porsche Cayenne Electric? Його акумулятор

Porsche завжди славилася своєю інженерною філософією еволюції, а не революції, і протягом 77 років компанія вдосконалювала мистецтво розташування опозитного шестициліндрового двигуна в задній частині своїх спортивних моделей. Проте для електричного Cayenne Porsche вирішила зробити крок далеко за межі традиційного підходу, створивши акумулятор, який не лише перевершує попередні стандарти, а й задає нову планку для технологій […]

2 Жовтня 2025
Найбільший сюрприз Porsche Cayenne Electric? Його акумулятор — photo 58043
Mercedes-Benz згортає виробництво семимісного електричного кросовера EQB

Mercedes-Benz оголосив про припинення виробництва свого семимісного електричного кросовера EQB. Незважаючи на те, що EQB з’явився лише у 2021 році, його ера швидко добігає кінця: вже наступного року замовити цю модель буде неможливо Рішення про зняття EQB не є несподіваним і має глибоке технологічне підґрунтя  З самого початку EQB вважався своєрідним «електрифікованим побічним продуктом» або […]

2 Жовтня 2025
Mercedes-Benz згортає виробництво семимісного електричного кросовера EQB — photo 58165
Polestar підтвердив, що його найуспішніша модель – Polestar 2 – отримає продовження

Попри тенденцію до створення численних кросоверів, компанія вирішила зберегти для майбутнього покоління впізнаваний формат ліфтбека, який уже полюбився покупцям. Новий Polestar 2 буде побудований на сучасній платформі, яка також стане основою для майбутнього європейського кросовера, однак сам автомобіль збереже характер спортивного фастбека, а не перетвориться на типовий позашляховик Модель Polestar 2 стала справжнім хітом бренду  […]

2 Жовтня 2025
Polestar підтвердив, що його найуспішніша модель – Polestar 2 – отримає продовження — photo 58155
Найбільший сюрприз Porsche Cayenne Electric? Його акумулятор

Porsche завжди славилася своєю інженерною філософією еволюції, а не революції, і протягом 77 років компанія вдосконалювала мистецтво розташування опозитного шестициліндрового двигуна в задній частині своїх спортивних моделей. Проте для електричного Cayenne Porsche вирішила зробити крок далеко за межі традиційного підходу, створивши акумулятор, який не лише перевершує попередні стандарти, а й задає нову планку для технологій […]

2 Жовтня 2025
Найбільший сюрприз Porsche Cayenne Electric? Його акумулятор — photo 58043
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK