Здається, ми вже збилися з ліку, скільки кросоверів представила компанія Hyundai за останні роки. Але готуйтеся до появи ще одного! Нова модель повністю електрична, але, що незвично, вона не має звичного для електрокарів бренду значка Ioniq. Натомість, новий електромобіль отримав назву Elexio. Він був розроблений у Китаї спеціально для місцевого ринку і є продуктом спільного підприємства Beijing Hyundai, створеного у 2002 році з китайською компанією BAIC Motor
Elexio позиціонується як перший електрокар Hyundai, розроблений з нуля і орієнтований виключно на потреби китайського ринку
Над ним працювали п’ять років. Перші зображення з’явилися у китайській соціальній мережі Weibo, на яких видно, що він більш “пухкий» та округлий, ніж кутастий Ioniq 5, але, судячи з усього, менший за трирядний Ioniq 9. Дизайн фар, що складаються з чотирьох точкових кубиків, є своєрідним реверансом у бік цифри “8”, яка вважається найщасливішою в Китаї
З певних ракурсів Hyundai Elexio може нагадувати Ioniq 5, який підсів на “дієту з McDonald’s” – він позбувся гострих ліній на користь більш округлих та м’яких поверхонь. Задня стійка виконана у контрастному кольорі, який візуально переходить у задній спойлер. На задньому склі не видно двірника, що, ймовірно, свідчить про те, що він прихований під верхнім спойлером
Світлодіодні смуги спереду та ззаду відповідають сучасним трендам дизайну електромобілів, так само як і приховані дверні ручки. Останні не лише додають елегантності зовнішньому вигляду, але й покращують аеродинаміку, що позитивно впливає на запас ходу. Серед інших помітних деталей – масивні рейлінги на даху, великі двоколірні диски та майже пласка лінія даху, яка натякає на щедрий простір над головою для пасажирів заднього ряду. І, звісно, це був би не автомобіль 2025 року без глянцево-чорних акцентів, які тут присутні на колісних арках над розширеними крилами
Технічні характеристики та офіційні ціни на Hyundai Elexio будуть оголошені пізніше цього року. Однак, відомо, що автомобіль побудований на модульній платформі E-GMP, яка вже використовується в Ioniq 5, Ioniq 6, Ioniq 9 та моделях Kia EV6/EV9 і Genesis GV60. Ця платформа підтримує як одномоторні, так і двомоторні конфігурації та 800-вольтову архітектуру для швидкої зарядки. За чутками, Elexio зможе пропонувати запас ходу до 700 км за китайським вимірювальним циклом CTLC, а швидка зарядка від 30% до 80% займатиме близько 27 хвилин. В інтер’єрі очікується цифрова панель приладів та великий центральний екран з чіпом Qualcomm, а також технології автономного керування рівня 2+
Hyundai у Китаї: Боротьба за виживання та нові інвестиції
Hyundai стає черговим великим світовим гравцем, який представляє автомобілі, орієнтовані виключно на китайський ринок. Ми вже бачили подібні кроки від Toyota з їхнім седаном bZ7, від Audi, яка створила окремий суббренд для Китаю, та від Honda з моделлю GT
Такий фокус на Китаї не випадковий, адже корейський автовиробник переживає серйозні труднощі в цьому регіні. За даними China Automotive Technology and Research Center, на які посилається Bloomberg, поставки Hyundai в Китаї катастрофічно впали: з 1,16 мільйона автомобілів у 2016 році до лише 151 тисячі минулого року
Ситуація настільки погіршилася, що Hyundai був змушений скоротити свою виробничу присутність у Китаї. З моменту виходу на ринок у 2002 році та наявності п’яти заводів, зараз у них залишилося лише три. Після продажу заводу №1 у Пекіні у 2021 році, минулого року був проданий завод у Чунціні – причому за ціною меншою, ніж половина від початково запитуваної вартості
Попри ці складнощі, Hyundai не здається і продовжує боротися за місце під сонцем на найбільшому автомобільному ринку світу. Компанія інвестує $1,1 мільярда спільно з BAIC у розвиток електромобілів, причому інвестиції розподілені між партнерами порівну. Hyundai має два науково-дослідних центри в Китаї – в Шанхаї та Яньтаї, завдання яких – прискорити розробку нових, орієнтованих саме на китайських споживачів електричних моделей. Elexio, схоже, є одним із перших результатів цієї посиленої роботи
Запуск Hyundai Elexio – це сміливий крок у відповідь на виклики китайського ринку
Це спроба запропонувати свіжий дизайн та технології, які можуть зацікавити місцевих покупців, відійшовши від глобальної лінійки Ioniq. Чи допоможе це Hyundai відновити втрачені позиції? Час покаже, але Elexio – це, безперечно, цікавий гравець на шахівниці світових електромобілів
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі