Hyundai готується до виробництва електромобілів у Туреччині
Hyundai Motor Türkiye зробила значний крок у напрямку зміцнення своїх виробничих потужностей і зусиль щодо сталого розвитку, плануючи виробництво електроавтомобілів у Туреччині. Цей крок підкріплює прагнення компанії зменшити свій вуглецевий слід, одночасно підтримуючи місцеву економіку та глобальний перехід до екологічної мобільності
Hyundai Motor Türkiye починає підготовку до виробництва електроавтомобілів, плануючи розпочати виробництво в 2026 році
Моделі електроавтомобілів, виготовлені на турецькому заводі в Ізміті, сприятимуть зростанню лінійки електроавтомобілів Hyundai, підтримуючи зростаючий попит європейського ринку на екологічні рішення для мобільності. Поряд з електричними моделями Hyundai Motor Türkiye продовжить випускати моделі з двигуном внутрішнього згоряння
Розширення збільшить роль Hyundai Motor Türkiye на європейському автомобільному ринку, одночасно зміцнивши виробничий сектор країни
У рамках поточної трансформації Hyundai Motor Türkiye змінила свою попередню назву «Hyundai Assan Otomotiv Sanayi», щоб краще відобразити свою роль у світовому автомобільному ландшафті. Зусилля компанії з реструктуризації підкреслюють її позицію як першого та найстарішого закордонного виробничого центру Hyundai Motor Group за межами Кореї. Маючи понад три мільйони автомобілів, вироблених за 28 років, Hyundai Motor Türkiye продовжує робити значний внесок у зайнятість, експорт і національну економіку
Електроавтомобілі місцевого виробництва сприятимуть виконанню зобов’язань компанії пропонувати в Європі лише автомобілі з нульовими викидами до 2035 року
На додаток до розширення виробництва, Hyundai Motor Türkiye надає пріоритет місцевим закупівлям, оскільки понад 55% автомобільних запчастин виробляються всередині країни через мережу з понад 50 постачальників. Електроавтомобілі місцевого виробництва зможуть зміцнити позицію ще більше
Прискорюючи виробництво електроавтомобілів, Hyundai Motor Türkiye зможе укріпити як свої конкурентні позиції, так і свою відданість екологічно чистій мобільності. Цей стратегічний крок не тільки підтверджує плани компанії пропонувати лише автомобілі з нульовими викидами в Європі до 2035 року, але також посилює важливу роль Туреччини для компанії в Європі