Hyundai оптимізує променеве опалення для збільшення дальності пробігу електромобілів

28.08.2024
Hyundai оптимізує променеве опалення для збільшення дальності пробігу електромобілів — photo 16669

Вперше на серійних електромобілях інфрачервоні нагрівні панелі запровадив Lexus RZ. Вони розташовані під рульовою колонкою та панеллю приладів з боку пасажира і при активації зігрівають ноги

Така технологія має низку переваг, і представники Lexus кажуть, що ефективніше обігрівати безпосередньо пасажирів, а не повітря в салоні. В порівнянні зі стандартною системою клімат-контролю, споживання енергії зменшується приблизно на вісім відсотків

Hyundai оптимізує променеве опалення для збільшення дальності пробігу електромобілів — photo 2

Компанія планує оточити пасажирів декількома обігрівачами, щоб їм було комфортно навіть в екстремально холодних умовах

Hyundai Motor Group нещодавно оголосила про плани впровадження променевого опалення. У той час як Lexus більше зосередився на аспекті комфорту, Hyundai намагається оптимізувати ефективність споживання електроенергії. Електромобілі споживають багато енергії для обігріву, тому їхня ефективність сильно варіюється в залежності від зовнішнього середовища

Hyundai оптимізує променеве опалення для збільшення дальності пробігу електромобілів — photo 3

Щоб нівелювати цей аспект, інженери компанії розробляють системи променевого опалення, які зігріватимуть пасажирів, незважаючи на те, що в салоні буде триматися відносно прохолодна температура повітря. Таким чином пасажирам буде тепло та комфортно, а споживання енергії буде значно менше, ніж з традиційним клімат-контролем

Hyundai оптимізує променеве опалення для збільшення дальності пробігу електромобілів — photo 4

Новітні панелі відрізняються вдосконаленою технологією та більшою ефективністю

Хоча Hyundai пропонує променеві обігрівачі на деяких ринках з 2019 року, схоже, що їх використання пошириться в майбутньому. Крім того, новітні обігрівачі є більш досконалими і оснащені «нагрівальним елементом плівкового типу з використанням матеріалу з вуглецевих нанотрубок, який може забезпечувати тепловий ефект більш ефективно завдяки більшій площі нагрівання порівняно з нагрівальним елементом з вуглецевої тканини, що використовувався в технології першого покоління»

Hyundai передбачає, що випромінюючі обігрівачі будуть оточувати пасажирів, забезпечуючи тепло з різних боків. Зокрема, вони встановили обігрівачі під кермом, а також за обшивкою дверних панелей і центральної консолі. Завдяки такому комплексному підходу задана температура може бути досягнута протягом трьох хвилин, при умові зовнішньої температури повітря в -20° C

Hyundai оптимізує променеве опалення для збільшення дальності пробігу електромобілів — photo 5
Genesis Neolun

Останні досягнення в галузі променевого опалення можуть зменшити споживання енергії приблизно на 17%

Такі панелі були встановлені в концепті Genesis Neolun, і компанія натякнула, що вони «достатньо готові для серійного виробництва в найближчому майбутньому». Це буде додаткова перевага для покупців електромобілів у холодному кліматі, оскільки, за словами Hyundai, споживання енергії на опалення може бути зменшена приблизно на 17%. Електрокари з великим запасом ходу по всьому світі будуть користуватись попитом

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK