Вперше на серійних електромобілях інфрачервоні нагрівні панелі запровадив Lexus RZ. Вони розташовані під рульовою колонкою та панеллю приладів з боку пасажира і при активації зігрівають ноги
Така технологія має низку переваг, і представники Lexus кажуть, що ефективніше обігрівати безпосередньо пасажирів, а не повітря в салоні. В порівнянні зі стандартною системою клімат-контролю, споживання енергії зменшується приблизно на вісім відсотків

Компанія планує оточити пасажирів декількома обігрівачами, щоб їм було комфортно навіть в екстремально холодних умовах
Hyundai Motor Group нещодавно оголосила про плани впровадження променевого опалення. У той час як Lexus більше зосередився на аспекті комфорту, Hyundai намагається оптимізувати ефективність споживання електроенергії. Електромобілі споживають багато енергії для обігріву, тому їхня ефективність сильно варіюється в залежності від зовнішнього середовища

Щоб нівелювати цей аспект, інженери компанії розробляють системи променевого опалення, які зігріватимуть пасажирів, незважаючи на те, що в салоні буде триматися відносно прохолодна температура повітря. Таким чином пасажирам буде тепло та комфортно, а споживання енергії буде значно менше, ніж з традиційним клімат-контролем

Новітні панелі відрізняються вдосконаленою технологією та більшою ефективністю
Хоча Hyundai пропонує променеві обігрівачі на деяких ринках з 2019 року, схоже, що їх використання пошириться в майбутньому. Крім того, новітні обігрівачі є більш досконалими і оснащені «нагрівальним елементом плівкового типу з використанням матеріалу з вуглецевих нанотрубок, який може забезпечувати тепловий ефект більш ефективно завдяки більшій площі нагрівання порівняно з нагрівальним елементом з вуглецевої тканини, що використовувався в технології першого покоління»
Hyundai передбачає, що випромінюючі обігрівачі будуть оточувати пасажирів, забезпечуючи тепло з різних боків. Зокрема, вони встановили обігрівачі під кермом, а також за обшивкою дверних панелей і центральної консолі. Завдяки такому комплексному підходу задана температура може бути досягнута протягом трьох хвилин, при умові зовнішньої температури повітря в -20° C

Останні досягнення в галузі променевого опалення можуть зменшити споживання енергії приблизно на 17%
Такі панелі були встановлені в концепті Genesis Neolun, і компанія натякнула, що вони «достатньо готові для серійного виробництва в найближчому майбутньому». Це буде додаткова перевага для покупців електромобілів у холодному кліматі, оскільки, за словами Hyundai, споживання енергії на опалення може бути зменшена приблизно на 17%. Електрокари з великим запасом ходу по всьому світі будуть користуватись попитом
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс у подкасті Plugged-In відверто сказав: зробити повністю електричний Chevrolet Corvette сьогодні можливо, але надзвичайно складно. Його слова змушують замислитись, чи варто взагалі йти цим шляхом саме зараз Як автолюбителі, ми розуміємо суперечливі почуття. Електромобілі — це майбутнє, вони допомагають зменшити викиди вуглецю і відкривають шлях до сталого транспорту. Проте у […]
21 Жовтня 2025
Компанія Volvo досягла чергової знаменної віхи у сфері електрифікації, причому цього разу – поза межами шосе. Після того, як їхній парк електричних напівпричепів-тягачів подолав понад 100 мільйонів кілометрів на електротязі, наступний етап електричної трансформації втілився у вигляді нового фронтального навантажувача Volvo L90 Electric, який почав надходити до перших замовників Детально про L90 Electric Новий фронтальний […]
21 Жовтня 2025
Президент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі