На великій конференції Hyundai, присвяченій Дню інвестора 2024 (CEO Investor Day) автовиробник детально розказав про свої майбутні плани. На одному з слайдів вказувалось, що Hyundai випустить 21 новий електромобіль до 2030 року. Серед запланованих моделей N і Genesis є N Vision 74, який описується як «високопродуктивний електромобіль»
Після численних спекуляцій, компанія Hyundai підтвердила, що N Vision 74 дійде до виробництва
Жодних подробиць про майбутній заряджений електрокар не надається. Hyundai лише заявляє, що планує надати клієнтам широкий вибір варіантів – від бюджетних до розкішних та потужних моделей. Широка лінійка електромобілів має задовольнити автолюбителів з будь-яким смаком

З моменту презентації N Vision 74 в середині 2022 року було багато спекуляцій щодо його серійної версії. Концепт мав акумуляторну батарею ємністю 62,4 кВт-год і водневий паливний бак, які приводили в рух електродвигуни потужністю 670 к.с. з обертовим моментом 900 Нм. Цілком можливо, що серійна модель може бути повністю електричною, оскільки на слайді немає жодної згадки про майбутніх електромобілів компанії, які б використовували водневі паливні баки

Серійна модель може мати іншу силову установку, ніж концепт 2022 року
У травні з Кореї надійшло повідомлення, що Hyundai дала зелене світло на будівництво 200 дорожніх зразків концепту, їх виробництво має розпочатися в червні 2026 року. Серійний електрокар може коштувати понад $300 тисяч – це буде так званий гала-автомобіль. Технологічна вершина модельного ряду, яким колись був, наприклад, Lexus LFA у Toyota

Дата запуску моделі не підтверджена, але вона з’явиться до 2030 року
Схоже, що Hyundai пішла проти волі свого виконавчого технічного радника і натхненника бренду N, Альберта Бірманна. Раніше Бірманн не був зацікавлений у створенні N Vision 74, казавши, що робота бренду N полягає не у виробництві «шоу-карів», а в тому, щоб «створювати автомобілі для ентузіастів», які мають бути доступними за ціною і придатними для трек-днів. Hyundai офіційно продає електромобілі в Україні, але заряджені N-версії поки що не пропонує
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025
Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025
Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі