Hyundai RN24 – інноваційна лабораторія для майбутніх електрокарів
Hyundai презентувала свій новий експериментальний автомобіль RN24, який слугує тестовою платформою для нових технологій, що будуть використовуватися в майбутніх електромобілях серії N. Цей концепт, подібно до моделей RN22e та N Vision 74, призначений для розвитку технологій електричних авто та удосконалення гоночних можливостей
Динаміка і потужність: найпотужніший двигун у компактному кузові
Інженери Hyundai розробили шасі, натхнене ралійними автомобілями Чемпіонату світу з ралі (WRC), і встановили в нього потужний 641-сильний електродвигун від Ioniq 5 N. Незважаючи на зменшену на 340 мм колісну базу, RN24 має ту саму батарею ємністю 84 кВт-год, що й Ioniq 5 N. Спеціальні функції, такі як система WRC Powertrain Drive Control, дозволяють водієві регулювати потужність, чутливість прискорення, гальмування та розподіл потужності за допомогою кнопок на кермі
Режим ралі та нові технології управління
RN24 оснащено спеціальним режимом «Rally Mode», який оптимізує розподіл крутного моменту, використовуючи технології i20 N Rally 1 WRC. Також автомобіль має електронний ручник (e-Handbrake) для виконання дрифту. Hyundai додала нову версію системи N Active Sound+ з двома бічними динаміками, а задні крила слугують звуковими камерами, підсилюючи звук для створення більш захоплюючої атмосфери
Екзоскелетний дизайн і технології для економії маси
Дизайн RN24 практично повністю позбавлений звичної обшивки — автомобіль має відкритий каркас безпеки в стилі екзоскелета. Також модель оснащена заднім спойлером, як у гоночних автомобілів TCR від Hyundai. Незважаючи на спроби зменшити вагу, маса RN24 становить приблизно 1880 кг, що на 350 кг менше, ніж у Ioniq 5 N, з якого взято силову установку
Перспективи розвитку та майбутнє N-дивізіону Hyundai
За словами віцепрезидента N Brand Management Group Чжун Пака, модель RN24 демонструє прагнення Hyundai N до розвитку технологій електричного автоспорту, акцентуючи на досвіді керування, а не лише на технічних характеристиках. «Ця тестова лабораторія доводить, що у високопродуктивних електромобілів ще є нереалізований потенціал, і з новими технологіями попереду є багато чого очікувати», — зазначив він
Якщо RN24 — це лише початок, майбутнє N-дивізіону виглядає багатообіцяючим