Hyundai презентувала свій новий експериментальний автомобіль RN24, який слугує тестовою платформою для нових технологій, що будуть використовуватися в майбутніх електромобілях серії N. Цей концепт, подібно до моделей RN22e та N Vision 74, призначений для розвитку технологій електричних авто та удосконалення гоночних можливостей
Динаміка і потужність: найпотужніший двигун у компактному кузові
Інженери Hyundai розробили шасі, натхнене ралійними автомобілями Чемпіонату світу з ралі (WRC), і встановили в нього потужний 641-сильний електродвигун від Ioniq 5 N. Незважаючи на зменшену на 340 мм колісну базу, RN24 має ту саму батарею ємністю 84 кВт-год, що й Ioniq 5 N. Спеціальні функції, такі як система WRC Powertrain Drive Control, дозволяють водієві регулювати потужність, чутливість прискорення, гальмування та розподіл потужності за допомогою кнопок на кермі
Режим ралі та нові технології управління
RN24 оснащено спеціальним режимом «Rally Mode», який оптимізує розподіл крутного моменту, використовуючи технології i20 N Rally 1 WRC. Також автомобіль має електронний ручник (e-Handbrake) для виконання дрифту. Hyundai додала нову версію системи N Active Sound+ з двома бічними динаміками, а задні крила слугують звуковими камерами, підсилюючи звук для створення більш захоплюючої атмосфери
Екзоскелетний дизайн і технології для економії маси
Дизайн RN24 практично повністю позбавлений звичної обшивки — автомобіль має відкритий каркас безпеки в стилі екзоскелета. Також модель оснащена заднім спойлером, як у гоночних автомобілів TCR від Hyundai. Незважаючи на спроби зменшити вагу, маса RN24 становить приблизно 1880 кг, що на 350 кг менше, ніж у Ioniq 5 N, з якого взято силову установку
Перспективи розвитку та майбутнє N-дивізіону Hyundai
За словами віцепрезидента N Brand Management Group Чжун Пака, модель RN24 демонструє прагнення Hyundai N до розвитку технологій електричного автоспорту, акцентуючи на досвіді керування, а не лише на технічних характеристиках. «Ця тестова лабораторія доводить, що у високопродуктивних електромобілів ще є нереалізований потенціал, і з новими технологіями попереду є багато чого очікувати», — зазначив він
Якщо RN24 — це лише початок, майбутнє N-дивізіону виглядає багатообіцяючим
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі