Бренд iCar відноситься до корпорації Chery, а модель V23 схожа на позашлюбне дитя Land Rover Defender та Suzuki Jimny. Після оновлення V23 став ще більш ексцентричним завдяки новому пакету “Retro Emotion Package”, який перетворює його на справжній “армійський” всюдихід за скромні гроші
Стандартний V23 теж непогано виглядає завдяки своєму класичному квадратному профілю, вертикальним передній та задній частинам, а також вираженим розширеним колісним аркам, які надають йому солідного вигляду. Новий пакет “Retro Emotion Package” вирізняється матовим зеленим вініловим покриттям, яке нагадує військовий камуфляж, та ідеально вписується в загальний стиль. На природі V23 виглядатиме абсолютно органічно
Зовнішність доповнює встановлений на капоті прожектор
Хоча традиційні круглі прожектори виглядали б більш доречно, цей елемент все одно додає характеру. Візуальне перетворення довершують чорні бічні пороги, підніжки та 19-дюймові колеса, взуті у позашляхові шини
Цікаво, що iCar серйозно підійшов до розробки цього пакету оновлень, який має не лише естетичну, а й практичну мету. Згідно з китайським виданням Ithome, матове зелене покриття має спеціальну антивідблискову обробку, яка відповідає військовим стандартам маскування. Більше того, передню решітку можна легко та швидко зняти й замінити, якщо в цьому виникне потреба чи при модифікації
Враховуючи загальну доступність електромобілів у Китаї, не дивно, що й цей пакет оновлень має демократичну ціну. Залежно від конфігурації, він коштує від 4000 до 10 500 юанів (приблизно від 550 до 1450 доларів США) за поточним курсом. Що стосується самого V23, то його ціна стартує від 109 800 юанів (близько 15 000 доларів) і сягає 149 800 юанів (близько 20 500 доларів) за топову версію
Щодо продуктивності, базові моделі V23 оснащуються електродвигуном потужністю 136 кінських сил, який приводить в рух задню вісь. Вищі комплектації отримують подвійний електродвигун із загальною потужністю 211 кінських сил. Хоча ці цифри можуть здатися скромними порівняно з деякими преміальними електромобілями, вони більш ніж достатні, щоб цей невеликий позашляховик почувався жваво як на заміських дорогах, так і на міських вулицях, а також справлявся з легким бездоріжжям
Читати далі
Схожі записиКолись Alpine був легендою ралійних трас і невеликих європейських доріг. У 2017 році бренд повернувся з елегантним спорткаром A110 — легким та азартним, він викликав посмішку у кожному повороті. Але сьогодні Alpine вже не просто про емоції за кермом — бренд прямує до електромобільного майбутнього, де поєднуються штучний інтелект, ручна робота і французька вишуканість Антоні Вілен, […]
30 Липня 2025Ті, хто чекає на революцію в акумуляторних технологіях, можуть трішки розслабитись: справжній прорив уже відбувається, просто не таким гучним і блискучим способом, як обіцяють обкладинки технологічних журналів. За словами Ларса Мораві, віцепрезидента з інженерії Tesla, літій-іонні акумулятори ще довго залишатимуться основою електромобільного світу — і з кожним роком ставатимуть дедалі досконалішими Не революція, а еволюція […]
30 Липня 2025Роботаксі наступають: Даллас готується стати новим фронтом у революції безпілотного транспорту Колись майбутнє здавалось далеким, майже фантастичним. Але у 2026 році на вулицях американського мегаполіса Далласу з’являться роботаксі Waymo — повністю автономні електромобілі, які підвозитимуть пасажирів без участі водія. Це буде не просто експеримент, а повноцінна платна служба виклику авто за допомогою додатку. Світ змінюється […]
30 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі