iCar V23 – це не довгоочікуваний електромобіль від Apple, хоча модель цікава — photo 42189

iCar V23 – це не довгоочікуваний електромобіль від Apple, хоча модель цікава

23.05.2025
2 хвилини на прочитання

Бренд iCar відноситься до корпорації Chery, а модель V23 схожа на позашлюбне дитя Land Rover Defender та Suzuki Jimny. Після оновлення V23 став ще більш ексцентричним завдяки новому пакету “Retro Emotion Package”, який перетворює його на справжній “армійський” всюдихід за скромні гроші

iCar V23 – це не довгоочікуваний електромобіль від Apple, хоча модель цікава — photo 2

Стандартний V23 теж непогано виглядає завдяки своєму класичному квадратному профілю, вертикальним передній та задній частинам, а також вираженим розширеним колісним аркам, які надають йому солідного вигляду. Новий пакет “Retro Emotion Package” вирізняється матовим зеленим вініловим покриттям, яке нагадує військовий камуфляж, та ідеально вписується в загальний стиль. На природі V23 виглядатиме абсолютно органічно

iCar V23 – це не довгоочікуваний електромобіль від Apple, хоча модель цікава — photo 3

Зовнішність доповнює встановлений на капоті прожектор 

Хоча традиційні круглі прожектори виглядали б більш доречно, цей елемент все одно додає характеру. Візуальне перетворення довершують чорні бічні пороги, підніжки та 19-дюймові колеса, взуті у позашляхові шини

Цікаво, що iCar серйозно підійшов до розробки цього пакету оновлень, який має не лише естетичну, а й практичну мету. Згідно з китайським виданням Ithome, матове зелене покриття має спеціальну антивідблискову обробку, яка відповідає військовим стандартам маскування. Більше того, передню решітку можна легко та швидко зняти й замінити, якщо в цьому виникне потреба чи при модифікації

iCar V23 – це не довгоочікуваний електромобіль від Apple, хоча модель цікава — photo 4

Враховуючи загальну доступність електромобілів у Китаї, не дивно, що й цей пакет оновлень має демократичну ціну. Залежно від конфігурації, він коштує від 4000 до 10 500 юанів (приблизно від 550 до 1450 доларів США) за поточним курсом. Що стосується самого V23, то його ціна стартує від 109 800 юанів (близько 15 000 доларів) і сягає 149 800 юанів (близько 20 500 доларів) за топову версію

Щодо продуктивності, базові моделі V23 оснащуються електродвигуном потужністю 136 кінських сил, який приводить в рух задню вісь. Вищі комплектації отримують подвійний електродвигун із загальною потужністю 211 кінських сил. Хоча ці цифри можуть здатися скромними порівняно з деякими преміальними електромобілями, вони більш ніж достатні, щоб цей невеликий позашляховик почувався жваво як на заміських дорогах, так і на міських вулицях, а також справлявся з легким бездоріжжям

iCar V23 – це не довгоочікуваний електромобіль від Apple, хоча модель цікава — photo 5

Читати далі

Схожі записи
Toyota дала «зелене світло» проєкту мініатюрного електромобіля FT-Me

Toyota отримала $20 мільйонів на реалізацію проєкту свого мініатюрного електромобіля FT-Me із сонячним дахом  Завдяки фінансуванню від уряду Великої Британії компанія наблизилася до втілення своєї ідеї в реальність. Незважаючи на довжину лише 2,5 метра, FT-Me має стати зручним, стильним і доступним рішенням для щоденного пересування містом. Toyota називає його «новаторською концепцією», яка поєднує преміальний дизайн […]

17 Жовтня 2025
Toyota дала «зелене світло» проєкту мініатюрного електромобіля FT-Me — photo 59764
Kia першою запровадила «паспорта акумулятора» на рівні окремих елементів

Kia стає піонером серед автовиробників, які публічно тестують технологію «паспорта акумулятора» — систему, що відстежує стан батареї на рівні окремих елементів. Ця ініціатива має підготувати компанію до нових європейських норм, забезпечивши максимальну прозорість і довіру між брендом і клієнтами. Під час наукового експерименту інженери Kia використали електромобіль EV3 з вбудованими моніторами клітин, аби дослідити, як […]

17 Жовтня 2025
Kia першою запровадила «паспорта акумулятора» на рівні окремих елементів — photo 59752
Чому Tesla і General Motors охолоджують електродвигуни по-різному?

Інженери компанії Munro & Associates нещодавно розібрали два електродвигуни — від Tesla Cybertruck і Chevrolet Equinox. Порівняння показало разючу різницю у філософії їхнього проєктування. General Motors обрала простоту, тоді як Tesla зробила ставку на точність і технологічну складність На перший погляд охолодження двигуна здається елементарним: достатньо прокачати охолоджувальну рідину через кілька трубок, і температура залишатиметься […]

17 Жовтня 2025
Чому Tesla і General Motors охолоджують електродвигуни по-різному? — photo 59738
Toyota дала «зелене світло» проєкту мініатюрного електромобіля FT-Me

Toyota отримала $20 мільйонів на реалізацію проєкту свого мініатюрного електромобіля FT-Me із сонячним дахом  Завдяки фінансуванню від уряду Великої Британії компанія наблизилася до втілення своєї ідеї в реальність. Незважаючи на довжину лише 2,5 метра, FT-Me має стати зручним, стильним і доступним рішенням для щоденного пересування містом. Toyota називає його «новаторською концепцією», яка поєднує преміальний дизайн […]

17 Жовтня 2025
Toyota дала «зелене світло» проєкту мініатюрного електромобіля FT-Me — photo 59764
Kia першою запровадила «паспорта акумулятора» на рівні окремих елементів

Kia стає піонером серед автовиробників, які публічно тестують технологію «паспорта акумулятора» — систему, що відстежує стан батареї на рівні окремих елементів. Ця ініціатива має підготувати компанію до нових європейських норм, забезпечивши максимальну прозорість і довіру між брендом і клієнтами. Під час наукового експерименту інженери Kia використали електромобіль EV3 з вбудованими моніторами клітин, аби дослідити, як […]

17 Жовтня 2025
Kia першою запровадила «паспорта акумулятора» на рівні окремих елементів — photo 59752
Чому Tesla і General Motors охолоджують електродвигуни по-різному?

Інженери компанії Munro & Associates нещодавно розібрали два електродвигуни — від Tesla Cybertruck і Chevrolet Equinox. Порівняння показало разючу різницю у філософії їхнього проєктування. General Motors обрала простоту, тоді як Tesla зробила ставку на точність і технологічну складність На перший погляд охолодження двигуна здається елементарним: достатньо прокачати охолоджувальну рідину через кілька трубок, і температура залишатиметься […]

17 Жовтня 2025
Чому Tesla і General Motors охолоджують електродвигуни по-різному? — photo 59738
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK