Минулого тижня відомий прихильник Tesla, керівний директор Wedbush Ден Айвс, забив на сполох. «Назвімо речі своїми іменами: Tesla перебуває у кризі, і є лише одна людина, яка може це виправити… Ілон Маск», – написав він у зверненні до інвесторів. І справді, за словами Айвса, «Tesla – це Маск, а Маск – це Tesla… Вони нерозривно пов’язані». Якщо це так, то відповідальність за глобальні протести біля шоурумів Tesla, масовий розпродаж машин і стрімке падіння акцій лягає на одного-єдиного генія у футболці з ракетою
Несподівана нічна нарада в Техасі
Саме тому Маск несподівано скликав внутрішню зустріч на заводі Tesla в Остіні, і те що вона розпочалася о 21:00 за місцевим часом – вже сама по собі незвична для компанії подія. Але ця «всенародна» нарада з Q&A сесією – не для публіки і навіть не для працівників. Основна цільова аудиторія – інвестори, які почали сумніватися, чи Ілон узагалі ще в грі. Адже замість того, щоб працювати над Tesla, Маск днями то оголошує створення Міністерства ефективності уряду, то зустрічається з Пентагоном, нібито плануючи війну з Китаєм. Уточнення: здається, вже ні
Попри всі ці дивакуваті ініціативи, головне послання вечора було дуже простим: «Не продавайте свої акції». І схоже, що хоча б частково це спрацювало: наступного дня акції Tesla зросли майже на 5% завдяки активним покупкам роздрібних інвесторів
Обіцянки і ще раз обіцянки: шоу триває
Що ж було озвучено? Маск вкотре пообіцяв все і одразу. Самокеровані Tesla на кожному континенті протягом 5 років. Роботи Optimus, які стануть персональними C-3PO і R2-D2, але ще й кращими. Гіперпетля, яка перевершить швидкість літака. Model Y, яка знову стане найпродаванішим автомобілем у світі. Tesla Semi у мільйонних масштабах. І, звісно ж, Optimus – «можливо, найбільший продукт в історії людства»
Звучить як черговий сезон довгого серіалу, в якому всі сюжетні повороти вже знайомі. Підстав для сліпого оптимізму менше, ніж будь-коли. Але Маск не змінив стратегію: великі обіцянки, мінімум конкретики й завжди – щось грандіозне за рогом. Наразі інвестори змушені сприймати його слова на віру, а не як конкретний план
Айвс закликав Маска або чітко розділити свій час між Tesla та ініціативою DOGE, або повністю покинути урядову роботу. І також надати графік запуску дешевших електромобілів і програми Full Self-Driving у Техасі. У відповідь він отримав натхненну промову без жодної конкретної відповіді. Але потім таки визнав: «Це був ключовий момент для Маска, і він його використав. Ми аплодуємо йому за те, що він “прочитав залу” та проявив лідерство у важкий момент»
Оновлена Model Y вже у продажу. Подивимося, хто ще аплодуватиме. А поки що інвесторам залишається одне – триматися за свої акції й чекати нового шоу. Як завжди
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі