Імміграційний рейд загрожує мільярдним проєктам електромобілів у США — photo 55498

Імміграційний рейд загрожує мільярдним проєктам електромобілів у США

12.09.2025
3 хвилини на прочитання

Імміграційний рейд зупинив будівництво заводів акумуляторів у США та поставив під загрозу мільярдні інвестиції в електромобілі

Hyundai та LG Energy Solutions відгукнулися на заклик Дональда Трампа «будувати в Америці» й вклали мільярди доларів у заводи з виробництва акумуляторів у США. Але тепер ці амбітні проєкти опинилися на межі зриву після масштабного імміграційного рейду, що призвів до арештів сотень корейських інженерів

Імміграційний рейд загрожує мільярдним проєктам електромобілів у США — photo 2

Минулого тижня імміграційні служби США провели перевірку на будівництві заводу Hyundai-LG у штаті Джорджія. Внаслідок рейду було затримано майже 500 працівників, з яких близько 300 виявилися громадянами Південної Кореї. Багато хто з них перебував у США за короткостроковими бізнес-візами ESTA або B-1. Такі документи дозволяють спеціалістам тимчасово перебувати в країні для встановлення обладнання, навчання персоналу та запуску виробництва. Тобто йшлося не про нелегальну робочу силу, а про інженерів, які виконували критично важливі завдання для введення заводів в експлуатацію

Попри це, частину затриманих визнали такими, що порушили умови візового перебування

Тепер уряд Південної Кореї направляє літак, щоб повернути своїх громадян додому. Разом із ними повернеться й керівництво LG, яке заявило, що компанія «глибоко принижена» ставленням американської влади до її співробітників

Імміграційний рейд загрожує мільярдним проєктам електромобілів у США — photo 3

Будівництво заводу в Джорджії — лише частина великої стратегії Hyundai та LG Energy Solutions у США. Паралельно зводяться об’єкти в Аризоні, Мічигані та Огайо, які мали б постачати батареї для Hyundai, GM та Honda вже наступного року. Але після рейду всі ці проєкти фактично заморожені, оскільки головні інженери й технічні фахівці змушені повернутися на батьківщину

Фахівці з акумуляторних технологій — це вузькопрофільні спеціалісти, підготовка яких займає роки. Один із працівників зізнався журналістам, що «абсолютно нереально» швидко замінити південнокорейських експертів американськими робітниками без серйозних затримок і зниження якості

Імміграційний рейд загрожує мільярдним проєктам електромобілів у США — photo 4

Реакція Сеула та дипломатичні наслідки 

Події викликали обурення в Сеулі. Президент Південної Кореї Лі заявив, що уряд захищатиме своїх громадян і вимагатиме пояснень від Вашингтона. Експерти попереджають: якщо США не нададуть гарантій, що подібні інциденти не повторяться, компанії будуть обережнішими з інвестиціями. Адже репутаційні втрати та ризики для бізнесу можуть перевищити потенційний прибуток

За словами Чан Сан Сіка, керівника Центру міжнародної торгівлі Корейської асоціації, після такого скандалу переконати провідних інженерів їхати працювати в США буде надзвичайно складно, навіть якщо їм запропонують високі зарплати чи престижні умови

Зараз головне питання — чи повернуться інженери, без яких запуск виробництва неможливий. Якщо ні, мільярдні інвестиції можуть «зависнути в повітрі». Це парадоксальна ситуація: адміністрація Трампа закликала іноземні компанії будувати заводи в США, але жорсткі імміграційні дії тієї ж адміністрації фактично блокують реалізацію цих планів

Рейд поставив під сумнів здатність США залишатися привабливим майданчиком для інвестицій у новітні технології. Адже без довіри до стабільності правил гри жодна компанія не ризикне вкладати мільярди у стратегічно важливу галузь — виробництво акумуляторів для електромобілів

Читати далі

Схожі записи
Найшвидший електромобіль у світі отримав відкриту версію

Новий Aspark Owl Roadster, створений на основі купе Owl, відкриває для водія спектр емоцій, які ще донедавна здавалися недосяжними навіть у світі найрадикальніших електрогіперкарів. Чотири електромотори та відсутність даху перетворюють його не на черговий дорогий суперкар, а на справжній експеримент із технологічних можливостей, поданий у формі дорожнього витвору мистецтва. Початкова ціна сягає позначки у $3,5 […]

28 Листопада 2025
Найшвидший електромобіль у світі отримав відкриту версію — photo 64158
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити!

Американські дороги на межі XIX–XX століть були заповнені електромобілями, хоча до 1920 року інтерес до них почав згасати. До середини 1930-х вони майже зникли. Тож машини на кшталт Milburn Light Electric Model 27L, зібраного у 1920 році, показують, яким був пік міського транспорту у першу «золоту добу» електрокарів. Компанія Milburn припинила існування всього через три […]

28 Листопада 2025
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити! — photo 64130
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях

Понад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою  Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]

27 Листопада 2025
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях — photo 64121
Найшвидший електромобіль у світі отримав відкриту версію

Новий Aspark Owl Roadster, створений на основі купе Owl, відкриває для водія спектр емоцій, які ще донедавна здавалися недосяжними навіть у світі найрадикальніших електрогіперкарів. Чотири електромотори та відсутність даху перетворюють його не на черговий дорогий суперкар, а на справжній експеримент із технологічних можливостей, поданий у формі дорожнього витвору мистецтва. Початкова ціна сягає позначки у $3,5 […]

28 Листопада 2025
Найшвидший електромобіль у світі отримав відкриту версію — photo 64158
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити!

Американські дороги на межі XIX–XX століть були заповнені електромобілями, хоча до 1920 року інтерес до них почав згасати. До середини 1930-х вони майже зникли. Тож машини на кшталт Milburn Light Electric Model 27L, зібраного у 1920 році, показують, яким був пік міського транспорту у першу «золоту добу» електрокарів. Компанія Milburn припинила існування всього через три […]

28 Листопада 2025
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити! — photo 64130
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях

Понад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою  Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]

27 Листопада 2025
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях — photo 64121
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK