Індійський електробайк T30 може змінити світовий ринок
Індія стає центром виробництва електричних транспортних засобів, які можуть перевернути світовий ринок. Місцеві виробники пропонують електромотоцикли з відмінними характеристиками за значно нижчою ціною, ніж їхні міжнародні аналоги. Це робить такі двоколісні електрокари доступнішими для більшої кількості покупців у всьому світі
T30: доступний і технологічний електромотоцикл
Новий електромотоцикл T30 від стартапу Raptee.HV відрізняється спортивним дизайном і орієнтований на захопливу їзду, а не тільки на утилітарність. Його стиль нагадує інший популярний індійський електробайк, Ultraviolette F77, який вже доступний в Європі. T30 обладнаний сенсорним екраном на 7 дюймів зі смартфон-конектом, навігацією та оновленням через OTA
З точки зору продуктивності, T30 відповідає рівню мотоцикла на 300 куб. см з мотором потужністю 22 кВт (близько 30 кінських сил) і моментом 70 Нм. Максимальна швидкість досягає 135 км/год, а розгін до 60 км/год займає 3,5 секунди. Батарея ємністю 5,4 кВт-год забезпечує пробіг у 150 км на одному заряді
Ціна та зарядна сумісність T30
Ціною T30 вражає ще більше: в Індії він коштує близько 239 000 рупій, що еквівалентно $2800, майже у п’ять разів дешевше, ніж аналогічний Can-Am. При цьому байк має стандартний зарядний порт CCS 2, який робить його сумісним з усіма зарядними станціями у різних країнах світу
Плани Raptee.HV на світовий ринок
Raptee.HV робить чіткий акцент на глобальному ринку, плануючи вихід T30 на ринки Європи та США за доступною ціною. Якщо T30 пройде випробування індійськими погодними та дорожніми умовами, він, ймовірно, буде популярним і на інших ринках