Isuzu D-Max перейде на електрику наступного року
Концептуальний Isuzu D-Max EV дає чітке уявлення, якою буде електрична версія популярного пікапу
На відміну від аналогічного Maxus T90 EV, D-Max пропонує повний привід на всі колеса завдяки двомоторній силовій установці, яка видає 174 к.с. та 325 Нм. Це трохи більше потужності та крутного моменту, ніж пропонує 1,9-літровий турбодизельний двигун D-Max
Isuzu ще не оголосила запас ходу D-Max EV, але його батарея ємністю 66,9 кВт-год менша, ніж у майбутнього електро-пікапа KGM O100 (про який ми писали раніше), для якого заявлено близько 480 км без підзарядки
Вантажопідйомність Isuzu становить понад одну тонну, ще 3,5 тонни він зможе взяти на буксир
![Isuzu D-Max перейде на електрику наступного року — photo 2 Isuzu D-Max перейде на електрику наступного року — photo 2](https://ionity.ua/wp-content/uploads/2024/03/maxresdefault-2-1024x576.jpg)
Як повідомляють Isuzu, серійний електричний D-Max з’явиться наступного року на окремих ринках континентальної Європи, таких як Норвегія. Час його появи в інших країнах буде залежати від “потреб ринку та зрілості зарядної інфраструктури для електромобілів”
Клас електричних пікапів повинен значно зрости в найближчі роки. В США вже кілька років продаються Ford F-150 Lightning та Rivian R1T, а Tesla Cybertruck взагалі викликав ажіотаж. На початку наступного року має з’явитися KGM O100 на базі позашляховика Torres EVX. Він використовуватиме батарею виробництва BYD і двомоторну компоновку
За даними Bloomberg, Ford розробляє новий невеликий електричний пікап, який має з’явитися у 2026 році