Японська компанія Isuzu розширює свою виробничу присутність у Сполучених Штатах, зводячи новий завод у Південній Кароліні. Підприємство, вартістю 280 мільйонів доларів, стане майданчиком для складання як електричних, так і традиційних вантажівок із двигунами внутрішнього згоряння. Очікується, що завод запрацює у 2027 році, а до 2028-го на ньому буде працевлаштовано понад 800 осіб
За даними Isuzu Trucks, річна потужність підприємства сягне 50 тисяч одиниць до 2030 року
Тут вироблятимуть електричну модель класу 5 N-Series NRR EV, а також дизельні варіанти серії N (класи 3-5) та F (класи 5-7). Особливістю нового заводу стане унікальна виробнича лінія, що працюватиме без конвеєрів і монтажних ям. Така технологія дозволить компанії швидко адаптувати виробничий процес під випуск як електричних, так і традиційних вантажівок
На сьогодні Isuzu вже має завод у Шарлотті, штат Мічиган
Однак, після рекордних продажів у Північній Америці минулого року (44 тисячі одиниць), компанія прагне наростити виробничі потужності для задоволення зростаючого попиту
“Розширення нашого модельного ряду – чи то електричні, чи то традиційні вантажівки – потребує гнучкого виробництва. Новий завод дасть нам змогу швидко адаптуватися до потреб північноамериканського ринку”, – зазначив Шон Скіннер, президент Isuzu Commercial Truck в США та Канаді в коментарі для Automotive News
Isuzu N-Series NRR EV (відомий у Японії як ELF) має повну масу 8845 кг та розрахований на вантажопідйомність від 4482 до 5874 кг залежно від конфігурації силового агрегату та типу кузова. Вантажівка оснащена електродвигуном потужністю 201 к.с. та крутним моментом 380 Нм, що передається на задні колеса
Колісна база варіюється залежно від кількості акумуляторних модулів
Найкоротша версія (3365 мм) обладнана трьома батареями загальною ємністю 60 кВт-год, що забезпечує запас ходу від 66 до 129 км на одному заряді. Максимально можливе оснащення – дев’ять акумуляторних блоків (180 кВт-год) для довгобазної версії (4470 мм), що дозволяє подолати від 196 до 378 км без підзарядки. Окрім того, електровантажівка оснащена системою ePTO, яка забезпечує 7 кВт постійної потужності для допоміжного обладнання з піковим значенням у 26 кВт
Заряджання здійснюється як від змінного (AC), так і від постійного струму (DC). Використовуючи Level 2, повне заряджання займає від 5,5 до 10 годин, залежно від кількості батарей. При швидкісній зарядці DC Fast Charge час скорочується до 1-2,5 години
Серед стандартних систем безпеки та допомоги водієві (ADAS) електрична вантажівка оснащена системою попередження про схід зі смуги руху, автоматичним екстреним гальмуванням та адаптивним круїз-контролем
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі