Iveco представила далекобійну електровантажівку S-eWay Artic — photo 46017

Iveco представила далекобійну електровантажівку S-eWay Artic

21.06.2025
3 хвилини на прочитання

Компанія Iveco зробила черговий крок на шляху до нульових викидів, представивши нову електричну вантажівку S-eWay Artic. Ця модель розроблена спеціально для регіональних і магістральних перевезень і поєднує перевірену ефективність дизельної серії S-Way із передовими екологічними технологіями. Після торішнього дебюту модифікації S-eWay Rigid, новий Artic розширює лінійку електричних вантажівок бренду, забезпечуючи рішення для транспортних операторів, які прагнуть зменшити вуглецевий слід, не жертвуючи продуктивністю

Iveco представила далекобійну електровантажівку S-eWay Artic — photo 2

Ключовим елементом новинки стала акумуляторна система на базі сучасних LFP-елементів із сумарною потужністю 603 кВт-год, з яких доступними є 97% енергії — один із найвищих показників у галузі. Завдяки цьому S-eWay Artic може долати до 600 км без підзарядки. Також слід відзначити офіційний гарантійний термін до 10 років або 1,2 млн км пробігу — рекордний показник для вантажних електромобілів 

Такі параметри роблять нову вантажівку надійним рішенням для великих автопарків, яким важлива економіка експлуатації та стабільність 

Iveco представила далекобійну електровантажівку S-eWay Artic — photo 3

Новинка побудована на електричній осі eAxle, розробленій брендом FPT Industrial. Цей силовий агрегат забезпечує постійну потужність у 480 кВт, яку безпосередньо передає на колеса. Така схема дозволяє мінімізувати втрати енергії, характерні для класичних трансмісій, і гарантує високий ККД. S-eWay Artic доступний у конфігурації 4×2, має повітряну підвіску по всьому периметру, що позитивно впливає на комфорт руху та керованість. Завдяки модульній архітектурі, вантажівку можна адаптувати до перевезень з холодильними установками на електроприводі

Значну увагу приділено терморегулюванню акумуляторів 

Система терморегулювання ефективно працює у широкому діапазоні температур — від -30°C до +45°C, забезпечуючи стабільну експлуатацію незалежно від кліматичних умов. Заряджання з 20% до 80% відбувається за 60 хвилин за допомогою швидкої зарядки на 350 кВт. Високий рівень енергомісткості поєднується з ресурсом до 12 років із гарантованим збереженням 70% початкової ємності

Iveco представила далекобійну електровантажівку S-eWay Artic — photo 4

Iveco також суттєво вдосконалила аеродинаміку 

Кабіна Aero Cab подовжена, що не тільки покращує опір повітрю, але й дозволяє ефективніше інтегрувати вантажівку з напівпричепами. Колісна база в 3932 мм і передній міст вантажністю 9 тонн забезпечують гнучкість у розміщенні кузовних модулів і дають змогу встановити великі батарейні блоки без шкоди для маневреності

Інтер’єр S-eWay Artic зберіг стиль та ергономіку дизельної серії S-Way, але отримав спеціальний HMI-дисплей із даними про витрату енергії, запас ходу та статус батареї в реальному часі. Це дозволяє водієві повністю контролювати ситуацію під час поїздки та керувати електроспоживанням у режимі реального часу

Iveco представила далекобійну електровантажівку S-eWay Artic — photo 5

У межах повного сервісного пакету Iveco пропонує інтегровану цифрову екосистему 

До неї входить портал Iveco ON для менеджерів автопарків, мобільний застосунок Easy App для водіїв і система Smart Routing з адаптивним плануванням маршрутів, вбудована у 10-дюймову мультимедійну систему. Усі ці сервіси розроблені з урахуванням потреб електричного транспорту й допомагають безболісно перейти до нових стандартів мобільності

Iveco також представила низку спеціалізованих рішень для зарядки, об’єднаних у пакети eCharge Pack. Вони забезпечують повну інтеграцію інфраструктури, адаптованої до електропарків. А фінансовий підрозділ Iveco Capital пропонує гнучкі інструменти фінансування, включно зі страховими послугами, що також інтегруються у загальну сервісну модель

Iveco представила далекобійну електровантажівку S-eWay Artic — photo 6

Перші поставки Iveco S-eWay Artic заплановані на 2026 рік

Читати далі

Схожі записи
Tesla зробила Model X на 181 кілограмів легшою. За рахунок чого?

Сучасний кросовер Tesla Model X зовні майже не відрізняється від того, який уперше показали десять років тому, хоча під знайомими лініями ховається зовсім інша машина. Салон став охайнішим, керованість — гострішою, а версія Plaid здатна присоромити суперкар своїм розгоном. Найцікавіше в тому, що новий Model X помітно легший за перше покоління, навіть якщо обидві версії […]

21 Листопада 2025
Tesla зробила Model X на 181 кілограмів легшою. За рахунок чого? — photo 63366
Найнаселеніша країна світу може заборонити автомобілі преміум-класу з ДВЗ

Індія, найнаселеніша країна світу, може піти на сміливий крок і заборонити продаж преміальних авто з бензиновими та дизельними двигунами. Нова пропозиція Верховного суду здатна різко прискорити електромобільний перехід, бо вона б’є не по масовому ринку, а по дорогих моделях, які купує заможна аудиторія Судді закликали уряд розглянути поетапне припинення продажу преміальних авто з ДВЗ  На […]

21 Листопада 2025
Найнаселеніша країна світу може заборонити автомобілі преміум-класу з ДВЗ — photo 63347
DAF XD та XF Electric отримали титул «Міжнародна вантажівка року 2026»

DAF представила нове покоління електричних вантажівок XD і XF Electric, які відзначили найвищою нагородою «International Truck of the Year 2026»  Президент DAF Trucks Гаральд Зайдель прийняв цю премію під час урочистої церемонії на виставці Solutrans у французькому Ліоні. Третя перемога за п’ять років підкреслила стабільну перевагу голландського виробника, адже моделі XF/XG/XG+ і XD уже ставали […]

21 Листопада 2025
DAF XD та XF Electric отримали титул «Міжнародна вантажівка року 2026» — photo 63333
Tesla зробила Model X на 181 кілограмів легшою. За рахунок чого?

Сучасний кросовер Tesla Model X зовні майже не відрізняється від того, який уперше показали десять років тому, хоча під знайомими лініями ховається зовсім інша машина. Салон став охайнішим, керованість — гострішою, а версія Plaid здатна присоромити суперкар своїм розгоном. Найцікавіше в тому, що новий Model X помітно легший за перше покоління, навіть якщо обидві версії […]

21 Листопада 2025
Tesla зробила Model X на 181 кілограмів легшою. За рахунок чого? — photo 63366
Найнаселеніша країна світу може заборонити автомобілі преміум-класу з ДВЗ

Індія, найнаселеніша країна світу, може піти на сміливий крок і заборонити продаж преміальних авто з бензиновими та дизельними двигунами. Нова пропозиція Верховного суду здатна різко прискорити електромобільний перехід, бо вона б’є не по масовому ринку, а по дорогих моделях, які купує заможна аудиторія Судді закликали уряд розглянути поетапне припинення продажу преміальних авто з ДВЗ  На […]

21 Листопада 2025
Найнаселеніша країна світу може заборонити автомобілі преміум-класу з ДВЗ — photo 63347
DAF XD та XF Electric отримали титул «Міжнародна вантажівка року 2026»

DAF представила нове покоління електричних вантажівок XD і XF Electric, які відзначили найвищою нагородою «International Truck of the Year 2026»  Президент DAF Trucks Гаральд Зайдель прийняв цю премію під час урочистої церемонії на виставці Solutrans у французькому Ліоні. Третя перемога за п’ять років підкреслила стабільну перевагу голландського виробника, адже моделі XF/XG/XG+ і XD уже ставали […]

21 Листопада 2025
DAF XD та XF Electric отримали титул «Міжнародна вантажівка року 2026» — photo 63333
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK