Компанія Iveco зробила черговий крок на шляху до нульових викидів, представивши нову електричну вантажівку S-eWay Artic. Ця модель розроблена спеціально для регіональних і магістральних перевезень і поєднує перевірену ефективність дизельної серії S-Way із передовими екологічними технологіями. Після торішнього дебюту модифікації S-eWay Rigid, новий Artic розширює лінійку електричних вантажівок бренду, забезпечуючи рішення для транспортних операторів, які прагнуть зменшити вуглецевий слід, не жертвуючи продуктивністю

Ключовим елементом новинки стала акумуляторна система на базі сучасних LFP-елементів із сумарною потужністю 603 кВт-год, з яких доступними є 97% енергії — один із найвищих показників у галузі. Завдяки цьому S-eWay Artic може долати до 600 км без підзарядки. Також слід відзначити офіційний гарантійний термін до 10 років або 1,2 млн км пробігу — рекордний показник для вантажних електромобілів
Такі параметри роблять нову вантажівку надійним рішенням для великих автопарків, яким важлива економіка експлуатації та стабільність
Новинка побудована на електричній осі eAxle, розробленій брендом FPT Industrial. Цей силовий агрегат забезпечує постійну потужність у 480 кВт, яку безпосередньо передає на колеса. Така схема дозволяє мінімізувати втрати енергії, характерні для класичних трансмісій, і гарантує високий ККД. S-eWay Artic доступний у конфігурації 4×2, має повітряну підвіску по всьому периметру, що позитивно впливає на комфорт руху та керованість. Завдяки модульній архітектурі, вантажівку можна адаптувати до перевезень з холодильними установками на електроприводі
Значну увагу приділено терморегулюванню акумуляторів
Система терморегулювання ефективно працює у широкому діапазоні температур — від -30°C до +45°C, забезпечуючи стабільну експлуатацію незалежно від кліматичних умов. Заряджання з 20% до 80% відбувається за 60 хвилин за допомогою швидкої зарядки на 350 кВт. Високий рівень енергомісткості поєднується з ресурсом до 12 років із гарантованим збереженням 70% початкової ємності
Iveco також суттєво вдосконалила аеродинаміку
Кабіна Aero Cab подовжена, що не тільки покращує опір повітрю, але й дозволяє ефективніше інтегрувати вантажівку з напівпричепами. Колісна база в 3932 мм і передній міст вантажністю 9 тонн забезпечують гнучкість у розміщенні кузовних модулів і дають змогу встановити великі батарейні блоки без шкоди для маневреності
Інтер’єр S-eWay Artic зберіг стиль та ергономіку дизельної серії S-Way, але отримав спеціальний HMI-дисплей із даними про витрату енергії, запас ходу та статус батареї в реальному часі. Це дозволяє водієві повністю контролювати ситуацію під час поїздки та керувати електроспоживанням у режимі реального часу
У межах повного сервісного пакету Iveco пропонує інтегровану цифрову екосистему
До неї входить портал Iveco ON для менеджерів автопарків, мобільний застосунок Easy App для водіїв і система Smart Routing з адаптивним плануванням маршрутів, вбудована у 10-дюймову мультимедійну систему. Усі ці сервіси розроблені з урахуванням потреб електричного транспорту й допомагають безболісно перейти до нових стандартів мобільності
Iveco також представила низку спеціалізованих рішень для зарядки, об’єднаних у пакети eCharge Pack. Вони забезпечують повну інтеграцію інфраструктури, адаптованої до електропарків. А фінансовий підрозділ Iveco Capital пропонує гнучкі інструменти фінансування, включно зі страховими послугами, що також інтегруються у загальну сервісну модель
Перші поставки Iveco S-eWay Artic заплановані на 2026 рік
Читати далі
Схожі записиКомпанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]
15 Липня 2025General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]
15 Липня 2025Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]
15 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі