Iveco представила далекобійну електровантажівку S-eWay Artic — photo 46017

Iveco представила далекобійну електровантажівку S-eWay Artic

21.06.2025
66 переглядів
3 хвилини на прочитання

Компанія Iveco зробила черговий крок на шляху до нульових викидів, представивши нову електричну вантажівку S-eWay Artic. Ця модель розроблена спеціально для регіональних і магістральних перевезень і поєднує перевірену ефективність дизельної серії S-Way із передовими екологічними технологіями. Після торішнього дебюту модифікації S-eWay Rigid, новий Artic розширює лінійку електричних вантажівок бренду, забезпечуючи рішення для транспортних операторів, які прагнуть зменшити вуглецевий слід, не жертвуючи продуктивністю

Iveco представила далекобійну електровантажівку S-eWay Artic — photo 2

Ключовим елементом новинки стала акумуляторна система на базі сучасних LFP-елементів із сумарною потужністю 603 кВт-год, з яких доступними є 97% енергії — один із найвищих показників у галузі. Завдяки цьому S-eWay Artic може долати до 600 км без підзарядки. Також слід відзначити офіційний гарантійний термін до 10 років або 1,2 млн км пробігу — рекордний показник для вантажних електромобілів 

Такі параметри роблять нову вантажівку надійним рішенням для великих автопарків, яким важлива економіка експлуатації та стабільність 

Iveco представила далекобійну електровантажівку S-eWay Artic — photo 3

Новинка побудована на електричній осі eAxle, розробленій брендом FPT Industrial. Цей силовий агрегат забезпечує постійну потужність у 480 кВт, яку безпосередньо передає на колеса. Така схема дозволяє мінімізувати втрати енергії, характерні для класичних трансмісій, і гарантує високий ККД. S-eWay Artic доступний у конфігурації 4×2, має повітряну підвіску по всьому периметру, що позитивно впливає на комфорт руху та керованість. Завдяки модульній архітектурі, вантажівку можна адаптувати до перевезень з холодильними установками на електроприводі

Значну увагу приділено терморегулюванню акумуляторів 

Система терморегулювання ефективно працює у широкому діапазоні температур — від -30°C до +45°C, забезпечуючи стабільну експлуатацію незалежно від кліматичних умов. Заряджання з 20% до 80% відбувається за 60 хвилин за допомогою швидкої зарядки на 350 кВт. Високий рівень енергомісткості поєднується з ресурсом до 12 років із гарантованим збереженням 70% початкової ємності

Iveco представила далекобійну електровантажівку S-eWay Artic — photo 4

Iveco також суттєво вдосконалила аеродинаміку 

Кабіна Aero Cab подовжена, що не тільки покращує опір повітрю, але й дозволяє ефективніше інтегрувати вантажівку з напівпричепами. Колісна база в 3932 мм і передній міст вантажністю 9 тонн забезпечують гнучкість у розміщенні кузовних модулів і дають змогу встановити великі батарейні блоки без шкоди для маневреності

Інтер’єр S-eWay Artic зберіг стиль та ергономіку дизельної серії S-Way, але отримав спеціальний HMI-дисплей із даними про витрату енергії, запас ходу та статус батареї в реальному часі. Це дозволяє водієві повністю контролювати ситуацію під час поїздки та керувати електроспоживанням у режимі реального часу

Iveco представила далекобійну електровантажівку S-eWay Artic — photo 5

У межах повного сервісного пакету Iveco пропонує інтегровану цифрову екосистему 

До неї входить портал Iveco ON для менеджерів автопарків, мобільний застосунок Easy App для водіїв і система Smart Routing з адаптивним плануванням маршрутів, вбудована у 10-дюймову мультимедійну систему. Усі ці сервіси розроблені з урахуванням потреб електричного транспорту й допомагають безболісно перейти до нових стандартів мобільності

Iveco також представила низку спеціалізованих рішень для зарядки, об’єднаних у пакети eCharge Pack. Вони забезпечують повну інтеграцію інфраструктури, адаптованої до електропарків. А фінансовий підрозділ Iveco Capital пропонує гнучкі інструменти фінансування, включно зі страховими послугами, що також інтегруються у загальну сервісну модель

Iveco представила далекобійну електровантажівку S-eWay Artic — photo 6

Перші поставки Iveco S-eWay Artic заплановані на 2026 рік

Читати далі

Схожі записи
Skoda представила електричний фургон Enyaq Cargo

Компанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]

15 Липня 2025
Skoda представила електричний фургон Enyaq Cargo — photo 48648
Нові батареї GM суттєво знизять ціну на електромобілі

General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]

15 Липня 2025
Нові батареї GM суттєво знизять ціну на електромобілі — photo 48636
Polestar знову відкликає Polestar 2 через несправність камери заднього виду

Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]

15 Липня 2025
Polestar знову відкликає Polestar 2 через несправність камери заднього виду — photo 40192
Skoda представила електричний фургон Enyaq Cargo

Компанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]

15 Липня 2025
Skoda представила електричний фургон Enyaq Cargo — photo 48648
Нові батареї GM суттєво знизять ціну на електромобілі

General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]

15 Липня 2025
Нові батареї GM суттєво знизять ціну на електромобілі — photo 48636
Polestar знову відкликає Polestar 2 через несправність камери заднього виду

Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]

15 Липня 2025
Polestar знову відкликає Polestar 2 через несправність камери заднього виду — photo 40192
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK