Jaguar рік не продаватиме автомобілі, готуючи лінійку електрокарів
Протягом останньої чверті століття Jaguar намагався стати англійським BMW. Тепер компанія вирішила піти абсолютно новим електрифікованим шляхом. Причому, досить радикально: під час переходу на чисті електрокари Jaguar знімить з виробництва всі автомобілі окрім кросовера F-Pace. А на деяких ринках нові Jaguar взагалі не будуть доступні протягом року
У грудні Jaguar представить електричний концепт та план майбутнього розвитку бренду
Наприкінці цього року автовиробник представить новий електричний концепт, та більш детально розкаже про свої майбутні плани. За словами Роудона Гловера, директора Jaguar, це буде радикальний автомобіль, який майже нічого спільного не матиме з попереднімі моделями бренду. М’яко кажучи, дизайн повинен кардинально відрізнятися від майже всього, що компанія продає сьогодні
Світлотехніка буде тонкою і витонченою, заднього вікна не буде, а фігурка ягуару на капоті буде оновлена. Це буде преміальний чотиримісний чотиридверний автомобіль GT, який Гловер описує як «більш гострий, ніж можна було б очікувати»
Ніяких продажів нових автомобілів Jaguar в Європі та Великобританії протягом року
Вже немолодий позашляховик F-Pace (він дебютував в 2016 році) проживе ще деякий час після дебюту електричного концепту, але врешті-решт і його знімуть з виробництва. А в тих регіонах, де він недоступний, нові Jaguar не продаватимуться близько року взагалі
В інтерв’ю Autocar Гловер сказав, що «буде період, коли ви не зможете купити Jaguar» на деяких європейських ринках до кінця 2024 року, а у Великій Британії – «з початку наступного року». Ця пауза передуватиме запуску абсолютно нової, повністю електричної лінійки бренду
Можливо зупинка продажів на деякий час – не така й погана ідея
Оскільки нова модель Jaguar повинна завоювати абсолютно новий ринок, невелика перерва у продажах може цьому сприяти. Британський бренд вирішив орієнтуватись на заможних клієнтів, які йдуть в ногу з прогресом, а таку публіку здивувати непросто. Тим часом не всім дилерам новий підхід до вподоби, канадські представники бренду погрожують компанії судовим позовом