Jeep може відкласти запуск Wagoneer S, щоб зробити його ідеальним
Зараз Jeep перебуває у складній ситуації, намагаючись повернути втрачену частку ринку. Поки виробництво Wrangler і Grand Cherokee зменшується від повільних продажів, а складські запаси тільки збільшуються, компанія намагається вивести на ринок свій перший американський електромобіль зі стартовою ціною в $71 995. Щоб переконатися, що все пройде якнайкраще, генеральний директор Антоніо Філоса каже, що жорстка дата запуску не є пріоритетом, а в пріоритеті – досконалість
Генеральний директор Jeep Антоніо Філоса не називає дату запуску Wagoneer S
Якби Jeep процвітав, Wagoneer S все одно був би важливим автомобілем для бренду. Враховуючи, наскільки похмурими здавалися справи останнім часом, цей новий електричний позашляховик є ще більш важливим. Протягом року компанія Jeep заявляла, що випустить автомобіль цієї осені. Тепер, схоже, це відбудеться не так скоро
«На ньому лежить відповідальність бути Jeep №1, але також він несе унікальну відповідальність бути першим електромобілем Jeep в історії північноамериканського ринку, який є найважливішим ринком», – сказав Філоса в інтерв’ю Auto News. «Я хочу бездоганної якості, і я знаю, що ми близькі до цього, але близькі – це недостатньо добре. Терміни важливі, але ще важливіше – бути ідеальними для споживачів, які нададуть нам привілей купити цей автомобіль». Він має рацію, що запуск повинен пройти неймовірно добре
Антоніо Філоса наполягає на тому, що відсутність твердої дати – це вибір, зроблений для того, щоб створити «ідеальним» автомобіль
Цього року Jeep зазнав кількох невдач, не пов’язаних з продажами, включаючи великі відкликання, розслідування дефектів та зміни у керівництві. Wagoneer S може в кінцевому підсумку отримати круті комплектації і реальні позашляхові можливості, але він повинен бути правильної якості, за правильною ціною і запропонований правильному покупцеві
«Наш бізнес не такий вже й секретний, – каже Філоса. «Вам потрібен продукт і маркетинг. Вам потрібне ціноутворення, так? І все це ми використовуємо, щоб вести нас туди, куди ми повинні вести. Це означає зменшення дилерських запасів, це означає також надання ще більшого світла цьому прекрасному бренду за допомогою маркетингових кампаній або маркетингових акцій»
Коли він з’явиться, це буде перший повністю електричний Jeep, що продаватиметься в США
Стратегія Jeep щодо пріоритету якості над швидкістю може викликати захоплення, але в галузі, яка цінує інновації та своєчасну доставку, чи не призведе очікування слушного моменту до відставання від конкурентів? Тільки час покаже