Jeep представив електричний позашляховик Recon — photo 63073

Jeep представив електричний позашляховик Recon

19.11.2025
4 хвилини на прочитання

Jeep Recon створили як перший повністю електричний Jeep зі справжнім позашляховим характером і динамікою спортивного автомобіля, і він намагається довести, що сучасний електромобіль здатен не лише швидко їхати трасою, а й упевнено дертися камінням та долати брід. Скепсис однак присутній, адже момент для запуску непростий

Попит на електрокари у США сповільнився. Компанії на кшталт Ram вже скасовують плани на електричні пікапи, а перший електромобіль Jeep для американського ринку Wagoneer S стартував далеко не так успішно, як очікували. Через це виникає природне питання: чи стане вдалим запуск дорогого електричного позашляховика за 65 тисяч доларів у час, коли покупці обережно ставляться до великих електричних SUV?

Jeep пропонує Recon поки що лише в одній комплектації Moab, відкрито орієнтованій на бездоріжжя. Під кожною віссю встановлений окремий електромотор. Вони працюють разом і створюють потужність, яка не встановлює рекордів у класі електрокарів, але легко конкурує з найпотужнішими позашляховиками бренду

Що ховається під кузовом електричного позашляховика Jeep? 

Recon розвиває 650 к.с. і 840 Нм крутного моменту, тобто на 50 к.с. і трохи більше тяги, ніж найдорожча версія електричного Wagoneer S, який побудований на тій самій платформі STLA Large. Розгін до 60 миль (96 км/год) на годину займає 3,6 секунди, а запас ходу становить 400 км завдяки батареї на 100 кВт-год. Для порівняння, Wagoneer S Launch Edition розганяється до 96 км/год за 3,4 секунди і може проїхати майже 300 миль (480 км)

Jeep представив електричний позашляховик Recon — photo 2

Різниця в динаміці майже не відчувається, а ось відмінність у запасі ходу — суттєва. Вона пояснюється тим, що Recon створений як справжній позашляховик, а не як дорожній електрокросовер. Лише він має легендарний знак Trail Rated — підтвердження проходження серії жорстких випробувань на прохідність, виживання у воді та роботу у місцях, де більшість кросоверів зупинилися б одразу

Бруд чи міські квартали — Recon намагається впоратися з обома сценаріями 

Комплектація Moab отримала 33-дюймові позашляхові колеса і фінальне передатне число 15:1 на задній осі для збільшення тяги на складних ділянках. Система керування тягою дозволяє блокувати диференціали, а режим Selec-Terrain пропонує спеціальний режим «Rock» для руху камінням. Також доступна технологія Selec-Speed Control, яка допомагає долати круті підйоми та спуски з максимальною точністю

Jeep представив електричний позашляховик Recon — photo 3

Батарею захищають сталеві листи по всій площині днища, а елементи підвіски посилено, щоб справлятися з великим обертовим моментом. У конструкції використана незалежна підвіска: спереду — коротко-довгий важіль, ззаду — інтегральне багатоважільне рішення. Такий підхід робить Recon значно комфортнішим на трасі, ніж Wrangler із його класичними суцільними осями

Параметри прохідності однак поступаються позашляховому чемпіону Wrangler Moab 392 із V8. Recon має кут в’їзду 33,8 градуса, кут перелому 23,3 градуса і кут з’їзду 33,1 градуса. Показники Wrangler з новим мотором значно вищі, але пояснення просте: Recon майже такої самої довжини, проте його кліренс нижчий — 35 см проти 44 см у Wrangler Moab і до 50 см у топових модифікацій

Jeep представив електричний позашляховик Recon — photo 4

Класичний дизайн Jeep у сучасній інтерпретації 

Навіть із менш агресивними цифрами прохідності Recon виглядає як справжній Jeep. Пірамідальна форма кузова, прямий силует і фірмова решітка створюють впізнаваний образ. Оновлений вигляд формується завдяки підсвіченим контурам решітки, прихованим дверним ручкам і контрастному даху. Покупцям доступна опція Sky One-Touch — великий панорамний дах, який відкривається кнопкою

Двері, заднє скло і бічні секції можна зняти без інструментів, що дозволяє влаштовувати справжні експедиції. Moab додає чорні захисні елементи, ширші колісні арки, фірмові шильдики та матовий графічний елемент на капоті

Jeep представив електричний позашляховик Recon — photo 5

Найбільший екран серед усіх Jeep

Салон підтримує тему пригод, але оточує водія сучасними рішеннями. Передня панель горизонтальна, поруч із водієм залишили зручну ручку для опори на бездоріжжі. Найцікавішою деталлю став величезний цифровий блок на 26 дюймів, який поєднує 12,3-дюймову панель приладів та 14,5-дюймовий центральний екран мультимедіа Uconnect 5

Jeep представив електричний позашляховик Recon — photo 6

Такий розмір дає змогу комфортно користуватися застосунком Trails із картами крену і нахилу, а також слідкувати за зображенням із камер. На панелі передбачена рейка для кріплення екшн-камери. Аудіосистема Alpine входить у базове оснащення, а динаміки розмістили під сидіннями, щоб звук не зникав, коли двері зняті

Jeep представив електричний позашляховик Recon — photo 7

Скільки коштує новий електричний Jeep? 

Випуск 2026 Jeep Recon EV стартує на заводі в Толуці на початку наступного року. Початкова ціна комплектації Moab — $65 тисяч. Очікується, що пізніше з’являться дешевші модифікації та версії з менш потужними моторами. Не виключено, що ціна може знизитися завдяки знижкам, якщо модель повторить долю Wagoneer S і зіткнеться з низьким попитом

Jeep представив електричний позашляховик Recon — photo 8

Jeep робить дуже сміливу ставку на сегмент, який ще тільки визначається зі своїми потребами. Питання лише в тому, чи вистачить Recon потенціалу, щоб пробити собі шлях

Читати далі

Схожі записи
Tesla зробила Model X на 181 кілограмів легшою. За рахунок чого?

Сучасний кросовер Tesla Model X зовні майже не відрізняється від того, який уперше показали десять років тому, хоча під знайомими лініями ховається зовсім інша машина. Салон став охайнішим, керованість — гострішою, а версія Plaid здатна присоромити суперкар своїм розгоном. Найцікавіше в тому, що новий Model X помітно легший за перше покоління, навіть якщо обидві версії […]

21 Листопада 2025
Tesla зробила Model X на 181 кілограмів легшою. За рахунок чого? — photo 63366
Найнаселеніша країна світу може заборонити автомобілі преміум-класу з ДВЗ

Індія, найнаселеніша країна світу, може піти на сміливий крок і заборонити продаж преміальних авто з бензиновими та дизельними двигунами. Нова пропозиція Верховного суду здатна різко прискорити електромобільний перехід, бо вона б’є не по масовому ринку, а по дорогих моделях, які купує заможна аудиторія Судді закликали уряд розглянути поетапне припинення продажу преміальних авто з ДВЗ  На […]

21 Листопада 2025
Найнаселеніша країна світу може заборонити автомобілі преміум-класу з ДВЗ — photo 63347
DAF XD та XF Electric отримали титул «Міжнародна вантажівка року 2026»

DAF представила нове покоління електричних вантажівок XD і XF Electric, які відзначили найвищою нагородою «International Truck of the Year 2026»  Президент DAF Trucks Гаральд Зайдель прийняв цю премію під час урочистої церемонії на виставці Solutrans у французькому Ліоні. Третя перемога за п’ять років підкреслила стабільну перевагу голландського виробника, адже моделі XF/XG/XG+ і XD уже ставали […]

21 Листопада 2025
DAF XD та XF Electric отримали титул «Міжнародна вантажівка року 2026» — photo 63333
Tesla зробила Model X на 181 кілограмів легшою. За рахунок чого?

Сучасний кросовер Tesla Model X зовні майже не відрізняється від того, який уперше показали десять років тому, хоча під знайомими лініями ховається зовсім інша машина. Салон став охайнішим, керованість — гострішою, а версія Plaid здатна присоромити суперкар своїм розгоном. Найцікавіше в тому, що новий Model X помітно легший за перше покоління, навіть якщо обидві версії […]

21 Листопада 2025
Tesla зробила Model X на 181 кілограмів легшою. За рахунок чого? — photo 63366
Найнаселеніша країна світу може заборонити автомобілі преміум-класу з ДВЗ

Індія, найнаселеніша країна світу, може піти на сміливий крок і заборонити продаж преміальних авто з бензиновими та дизельними двигунами. Нова пропозиція Верховного суду здатна різко прискорити електромобільний перехід, бо вона б’є не по масовому ринку, а по дорогих моделях, які купує заможна аудиторія Судді закликали уряд розглянути поетапне припинення продажу преміальних авто з ДВЗ  На […]

21 Листопада 2025
Найнаселеніша країна світу може заборонити автомобілі преміум-класу з ДВЗ — photo 63347
DAF XD та XF Electric отримали титул «Міжнародна вантажівка року 2026»

DAF представила нове покоління електричних вантажівок XD і XF Electric, які відзначили найвищою нагородою «International Truck of the Year 2026»  Президент DAF Trucks Гаральд Зайдель прийняв цю премію під час урочистої церемонії на виставці Solutrans у французькому Ліоні. Третя перемога за п’ять років підкреслила стабільну перевагу голландського виробника, адже моделі XF/XG/XG+ і XD уже ставали […]

21 Листопада 2025
DAF XD та XF Electric отримали титул «Міжнародна вантажівка року 2026» — photo 63333
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK