Ринок електромобілів у США переживає не найпростіший період. Політика, яка знову сприяє традиційному паливу, а також скасування федеральної податкової пільги на електромобілі зменшили попит. Деякі виробники переглядають свої плани, призупиняють анонсовані моделі або зменшують масштаб проектів, які ще вчора здавалися безумовними

Jeep, однак, не збирається здаватися
Після того як Stellantis відмовився від електричної версії пікапа Ram 1500 REV, чимало аналітиків припустили, що схожа доля може чекати і на позашляховик Jeep Recon EV. Проте бренд підтвердив: Recon EV йде у серію
Спершу Recon EV показали у вигляді концепта у 2022 році, а запуск на ринок планувався у 2024-му. Потім наступила тиша, що породила чутки. Тепер генеральний директор Jeep Боб Бродердорф заявив, що серійна версія вже готова та незабаром дебютує. Продажі мають стартувати навесні наступного року

Модель побудована на платформі STLA Large і займе місце у лінійці трохи нижче за Wrangler
За словами Бродердорфа, Recon EV створювався не як масовий продукт, а як спосіб набути досвіду у сегменті електричних позашляховиків. Він підкреслив, що електромобіль вже створено і він вартий того, щоб вийти на ринок, навіть якщо обсяги продажів виявляться невеликими
Виробництво налагоджують на заводі Stellantis у містечку Толука в Мексиці. Там же випускають Wagoneer S, Compass і Cherokee. Підприємство може гнучко змінювати обсяги виробництва відповідно до попиту. Якщо ринок вимагатиме більше Cherokee, лінії швидко підлаштують

Щодо технічних характеристик, офіційної інформації поки немає
Можна припустити, що Recon EV розділить з Wagoneer S ту ж платформу, комплект акумулятора приблизно на 100 кВт-год і двомоторний повний привід. Однак малоймовірно, що Recon EV отримає потужність на рівні 600 к.с., як у Wagoneer S, щоб не заважати майбутньому електричному Wrangler, який стане флагманом електричних позашляховиків Jeep

Найважливіше питання — ціна та запас ходу. Якщо Recon EV з’явиться на ринку з адекватною вартістю і впевненою дальністю подорожі, він може знайти свою аудиторію серед поціновувачів бездоріжжя, яким цікаво щось нове. Якщо ж ціна буде зависокою, а пробіг — скромним, модель ризикує втратити шанс на успіх ще до старту продажів
Читати далі
Схожі записиБагато років у соцмережах любили лякати всіх розмовами про те, що акумулятори в електромобілях швидко вмирають, немов батарея у смартфоні через три роки. Здавалося, електрокари приречені втрачати свою ефективність і ставати майже непотрібними після кількох сезонів експлуатації. Нові дані свідчать про протилежне. Сучасні технології акумуляторів виявилися значно довговічнішими, ніж припускали навіть інженери Шведська компанія з […]
27 Жовтня 2025
На вигляд Munro M280 ніби зійшов із конвеєра у 1985 році Квадратний кузов, прості форми, атмосферний дух класичного Land Rover Defender. Але під цим «олдскульним» корпусом приховано сучасну електричну силову установку і потужне обладнання для справжнього бездоріжжя Сьогодні на ринку з’являється дедалі більше електромобілів, які успішно конкурують з авто на ДВЗ, призначених для суворого бездоріжжя. […]
27 Жовтня 2025
BMW цілком задоволена тим, як ринок зустрів новий електричний кросовер iX3 на платформі Neue Klasse. Тим часом, інженери готують спортивні версії, створені під впливом філософії підрозділу BMW M, який відповідає за найпотужніші та найяскравіші автомобілі марки Фотошпигуни помітили прототип iX3 з агресивнішими формами під час випробувань на дорогах поблизу Нюрбургринга. В порівнянні з ранніми тестовими […]
27 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі