Tesla намагалася переконати канадський уряд знизити тарифи на свої електромобілі китайського виробництва, які вона імпортує в країну. Замість цього влада обклала моделі Tesla таким же 100% додатковим податком, як і всі інші електромобілі, що поставляються з Китаю
Tesla не афішує, скільки електромобілів Model 3 і Model Y, які вона продає в Канаді, походять з Китаю
Міністерство фінансів Канади підтвердило, що з 1 жовтня імпортний тариф на китайські електромобілі зросте з нинішніх 6,1% до 106,1%. Це робиться для боротьби з тим, що міністерство називає «несправедливою, неринковою практикою», а також з «навмисною, керованою державою політикою Китаю щодо надлишкових потужностей». Про додатковий податок в Канаді оголосили лише через кілька місяців після того, як США також підвищили імпортні тарифи на китайські електромобілі з 25% до 100%
Tesla попросиkf знизити мита до 9%, як це було зроблено в Європі
Найбільший у світі виробник електромобілів, компанія Tesla, звернулася до Канади ще до оголошення цього рішення і попросила встановити тариф у розмірі 9%, аналогічний тому, що був запроваджений для неї в Європейському Союзі. Незрозуміло, як чиновники відреагували на це прохання, але міністр фінансів Канади Христя Фріланд відмовилася проводити переговори з Tesla, повідомляє Reuters
Tesla експортує до Канади автомобілі Model 3 та Model Y китайського виробництва. Однак компанія не розголошує, яка частка канадських Tesla виробляється у Китаї, та скільки імпортується з заводів у Сполучених Штатах. Нові тарифи можуть спонукати гіганта електромобілів почати продавати більше автомобілів, вироблених у США
Канада планує обкласти китайську сталь та алюміній додатковим 25% митом
Як і в Сполучених Штатах, у канадському розслідуванні щодо китайських електромобілів були проаналізовані субсидії, надлишкові промислові потужності, неринкова політика, а також екологічні та трудові стандарти
Канада також оголосила про плани запровадити 25-відсоткове мито на імпорт сталевої та алюмінієвої продукції з Китаю, починаючи з 15 жовтня. Пізніше можуть бути оголошені додаткові тарифи на критично важливі мінерали, акумулятори та компоненти до них, напівпровідники та сонячну енергетику. Місцева влада також планує обмежити пільги на транспортні засоби з нульовим рівнем викидів продукцією, виробленою в країнах, з якими Канада має угоди про вільну торгівлю
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі