Kia EV4 позиціонували як конкурента Tesla Model 3, але він не з’явиться у американських салонах найближчим часом. Причина в тому, що інтерес американців до електромобілів помітно зменшився, а ринок почав диктувати зовсім інші умови
Прем’єра Kia EV4 відбулася навесні на Нью-Йоркському автосалоні
Седан мав стати доступною альтернативою для тих, хто мріє про електромобіль середнього класу, але не хоче платити за Tesla. Компанія готувала модель одразу у двох форматах — седан і хетчбек. Для США планували лише седан, тоді як Європа та інші ринки отримали б обидва варіанти

На перший погляд, вихід EV4 виглядав логічним продовженням електричної експансії Kia
Проте за кілька місяців ситуація на американському ринку різко змінилася. Попит на електрокари сповільнився, частково через зменшення державних стимулів, зокрема скасування федерального податкового кредиту у $7500, який допомагав утримувати конкурентну ціну. Без цієї знижки потенційна вартість EV4 зростала настільки, що його привабливість у порівнянні з конкурентами втрачалася

Представник Kia пояснив, що компанія уважно стежить за ринковими умовами і прагне пропонувати клієнтам моделі, які мають реальну цінність і хорошу продуктивність. Проте через зміну ситуації у США запуск EV4 «відкладено до подальшого повідомлення»

Якби все йшло за планом, американські дилери отримали б EV4 у першому кварталі 2026 року
До дебюту на американському ринку було підготовлено дві версії батарей — 58,3 кВт-год для базових моделей та 81,4 кВт-год для версій Wind і GT-Line. Молодша версія мала б 201 кінську силу та запас ходу близько 378 км, тоді як старша могла б проїжджати до 531 км на одному заряді. Обидві спроєктовані на платформі E-GMP, яку Kia вже використовує для моделей EV6 і EV9

Електромобіль EV4 мав потенціал стати серйозним суперником Model 3 і навіть Volkswagen ID.7 у сегменті електричних седанів середнього класу. Але без податкових пільг і на тлі загального охолодження інтересу до EV американський ринок наразі став надто ризикованим
Читати далі
Схожі записиПісля General Motors компанія Tesla також звернулася до постачальників із вимогою відмовитися від усіх деталей китайського походження для автомобілів, які сходять з конвеєра у Сполучених Штатах. Виробник поставив чіткі строки: постачальники повинні замінити компоненти з Китаю протягом двох років, а за можливості — завершити перехід навіть швидше Tesla активно перебудовує ланцюги постачань, поступово вилучаючи китайські […]
18 Листопада 2025
Дослідження американської компанії Recurrent показали доволі цікаву й важливу тенденцію: в сучасних електромобілях збереження запасу ходу після трьох років експлуатації виявляється значно кращим, ніж уявляє більшість водіїв. Батарея в будь-якому електрокарі поступово втрачає здатність утримувати заряд, але реальні втрати виявляються не настільки суттєвими й рідко створюють проблеми у щоденній експлуатації Бренди рухаються вперед різними темпами, […]
17 Листопада 2025
У компанії заявили про завершення випробувань інноваційної батареї, яка працює без рідких компонентів та зберігає стабільну продуктивність у дуже широкому температурному діапазоні. Першу серійну модель з новою батареєю планують представити вже у вересні наступного року Твердотільні батареї довго залишалися чимось на кшталт обіцянки на майбутнє, адже вони здатні давати більшу дальність ходу, вищий рівень безпеки […]
17 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі