Спочатку цю швидку та динамічну модифікацію планували запустити вже наприкінці 2025 року, але через складну ситуацію на ринку електромобілів прем’єру довелося відкласти
Компанія Kia показала EV9 GT ще минулого року на автосалоні в Лос-Анджелесі
Тоді виробник обіцяв, що цей автомобіль «запалить серця любителів швидкої їзди», при цьому зберігши всі переваги великого сімейного семимісного позашляховика. Високу продуктивність мала забезпечувати установка з двома електромоторами і повним приводом, яка розвиває приблизно 500 кінських сил. Завдяки такій потужності кросовер здатен розганятися до 96 км/год (це американський еквівалент 0–100 км/год) лише за 4,3 секунди

На жаль, зараз усі ці плани поставлені на паузу
Корейський виробник офіційно підтвердив виданню Car & Driver, що запуск EV9 GT відкладено до подальшого повідомлення саме через «зміни ринкових умов». Деякі журналісти навіть припускають, що в США ця версія може взагалі не з’явитися. На жаль, подібні історії останнім часом трапляються все частіше: наприклад, бренд Ram повністю скасував випуск свого електричного пікапа 1500 REV, а Volkswagen відмовився від планів продавати в Америці седан ID.7
Однією з головних причин стало різке падіння продажів звичайного Kia EV9 після того, як у США скасували податкову пільгу на покупку електромобілів. Якщо в жовтні 2024 року дилери продали майже дві тисячі таких машин, то в жовтні 2025-го – лише 666 штук. У такій ситуації випуск ще дорожчої та потужнішої версії виглядає ризикованим

До речі, ціна EV9 GT дійсно могла б шокувати багатьох покупців
Звичайна топова комплектація GT-Line вже коштує від $71 900 в США, тому «заряджена» версія легко перевищила б позначку в 76 тисяч доларів і стала б найдорожчим автомобілем в історії марки Kia
Крім шаленого запасу потужності, EV9 GT мав отримати адаптивну підвіску з електронним керуванням, посилені передні гальма, віртуальні передачі для імітації роботи класичної коробки, електронно-керований диференціал підвищеного тертя, особливий агресивний дизайн і роз’єм для зарядки за американським стандартом NACS (той самий, що використовує Tesla)

На жаль, це вже друга електрична новинка Kia для американського ринку, яку компанія вимушена відкласти за останні тижні. Раніше точно таке ж формулювання «до подальшого повідомлення» отримав стильний електричний седан EV4. Очевидно, що корейський бренд дуже обережно ставиться до нових запусків у період, коли ринок електромобілів переживає непрості часи
Читати далі
Схожі записиСучасний кросовер Tesla Model X зовні майже не відрізняється від того, який уперше показали десять років тому, хоча під знайомими лініями ховається зовсім інша машина. Салон став охайнішим, керованість — гострішою, а версія Plaid здатна присоромити суперкар своїм розгоном. Найцікавіше в тому, що новий Model X помітно легший за перше покоління, навіть якщо обидві версії […]
21 Листопада 2025
Індія, найнаселеніша країна світу, може піти на сміливий крок і заборонити продаж преміальних авто з бензиновими та дизельними двигунами. Нова пропозиція Верховного суду здатна різко прискорити електромобільний перехід, бо вона б’є не по масовому ринку, а по дорогих моделях, які купує заможна аудиторія Судді закликали уряд розглянути поетапне припинення продажу преміальних авто з ДВЗ На […]
21 Листопада 2025
DAF представила нове покоління електричних вантажівок XD і XF Electric, які відзначили найвищою нагородою «International Truck of the Year 2026» Президент DAF Trucks Гаральд Зайдель прийняв цю премію під час урочистої церемонії на виставці Solutrans у французькому Ліоні. Третя перемога за п’ять років підкреслила стабільну перевагу голландського виробника, адже моделі XF/XG/XG+ і XD уже ставали […]
21 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі