Компанія Leapmotor, яка на 20% належить Stellantis, випустила сімейний електричний кросовер C16 для китайського ринку. Він поєднує в собі просторий салон та досить цікаві силови агрегати
Знайомі форми нового електро кросоверу
Ззовні модель нагадує меншу модель C10: кросовер має м’які форми, дверні ручки, встановлені врівень з кузовом, та світлодіодні фари. Образ довершує панорамний скляний дах і 20-дюймові легкосплавні колісні диски

Що стосується розмірів, то кросовер має довжину 4915 мм, ширину 1905 мм і висоту 1770 мм, а колісна база становить 2825 мм. Для порівняння, модель на 94 мм коротша за популярний флагманський електричний кросовер Kia EV9
Чим може зацікавити інтер’єр
Інтер’єр відрізняється мінімалістичним дизайном, оку особливо немає за що зачепитися, окрім цифрової панелі приладів, “плаваючої” інформаційно-розважальної системи та обтягнутого шкірою рульового колеса. Тим не менш, шестимісний шкіряний салон має двозонну систему клімат-контролю та бездротову зарядку для смартфонів потужністю 15 Вт




Більш розкішні версії мають тризонну систему клімат-контролю, а також підігрів та вентиляцію сидінь першого та другого ряду. Клієнти також можуть отримати аудіосистему преміум-класу з 21 динаміком, 15,6-дюймову розважальну систему для задніх пасажирів та інтелектуальну систему допомоги при водінні Pilot, яка використовує лідарний датчик

Що під капотом?
Гібридна версія Leapmotor С16 має 1,5-літровий ДВЗ в якості розширювача діапазону, батарею ємністю 28,4 кВт-год і електро мотор потужністю 228 к.с. (170 кВт) і 320 Нм крутного моменту. Це дозволяє кросоверу розганятися від 0 до 100 км/год за 8,5 секунд і проїжджати до 200 км тільки на електриці в циклі CLTC

А повністю електрична версія кросоверу має літій-залізо-фосфатну батарею ємністю 67,7 кВт-год. Вона живить модернізований електро двигун потужністю 288 к.с. (215 кВт) і 360 Нм крутного моменту. Завдяки додатковій потужності електромобіль може розігнатися до 100 км/год за 6,4 секунди. Власники також можуть розраховувати на пробіг до 520 км між зарядками

Базова гібридна версія стартує від $21 439, а повністю електрична модель – від $22 264
Читати далі
Схожі записиVolkswagen думає, як підживити інтерес до електрокарів у США, і одна з ідей — повернутися до гібридів з бензиновим двигуном у ролі генератора. Компанія розглядає нові моделі з більшим запасом ходу, зокрема седани та кросовери Після скандалу з дизелями VW кинувся в електрифікацію Модель ID.4 спочатку виглядав перспективно — попит був нормальним, ринок реагував добре. […]
12 Грудня 2025
Американські розробники акумуляторів оголосили про важливе відкриття, яке може радикально змінити електромобілі. Йдеться про аноди (частину батареї, де накопичуються електрони) на основі кремнію. Цей матеріал впливає на дальність поїздки та швидкість зарядки літій-іонних батарей. Довгий час аноди робили з графіту, але він створює проблеми: шкодить екології, коштує дорого і залежить від Китаю (там виробляють понад […]
12 Грудня 2025Американський виробник вантажівок Peterbilt серйозно посилив свою присутність у сегменті електричних машин. Компанія представила одразу три нові середньотонажні електровантажівки, які працюють на акумуляторах LFP і заряджаються з потужністю до 350 кіловат До вже відомих моделей 520EV, 567EV і 579EV додалися абсолютно нові 536EV, 537EV і 548EV. Усі вони отримали двомоторну силову установку, розміщену по центру […]
11 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі