Компанія Leapmotor, яка на 20% належить Stellantis, випустила сімейний електричний кросовер C16 для китайського ринку. Він поєднує в собі просторий салон та досить цікаві силови агрегати
Знайомі форми нового електро кросоверу
Ззовні модель нагадує меншу модель C10: кросовер має м’які форми, дверні ручки, встановлені врівень з кузовом, та світлодіодні фари. Образ довершує панорамний скляний дах і 20-дюймові легкосплавні колісні диски

Що стосується розмірів, то кросовер має довжину 4915 мм, ширину 1905 мм і висоту 1770 мм, а колісна база становить 2825 мм. Для порівняння, модель на 94 мм коротша за популярний флагманський електричний кросовер Kia EV9
Чим може зацікавити інтер’єр
Інтер’єр відрізняється мінімалістичним дизайном, оку особливо немає за що зачепитися, окрім цифрової панелі приладів, “плаваючої” інформаційно-розважальної системи та обтягнутого шкірою рульового колеса. Тим не менш, шестимісний шкіряний салон має двозонну систему клімат-контролю та бездротову зарядку для смартфонів потужністю 15 Вт




Більш розкішні версії мають тризонну систему клімат-контролю, а також підігрів та вентиляцію сидінь першого та другого ряду. Клієнти також можуть отримати аудіосистему преміум-класу з 21 динаміком, 15,6-дюймову розважальну систему для задніх пасажирів та інтелектуальну систему допомоги при водінні Pilot, яка використовує лідарний датчик

Що під капотом?
Гібридна версія Leapmotor С16 має 1,5-літровий ДВЗ в якості розширювача діапазону, батарею ємністю 28,4 кВт-год і електро мотор потужністю 228 к.с. (170 кВт) і 320 Нм крутного моменту. Це дозволяє кросоверу розганятися від 0 до 100 км/год за 8,5 секунд і проїжджати до 200 км тільки на електриці в циклі CLTC

А повністю електрична версія кросоверу має літій-залізо-фосфатну батарею ємністю 67,7 кВт-год. Вона живить модернізований електро двигун потужністю 288 к.с. (215 кВт) і 360 Нм крутного моменту. Завдяки додатковій потужності електромобіль може розігнатися до 100 км/год за 6,4 секунди. Власники також можуть розраховувати на пробіг до 520 км між зарядками

Базова гібридна версія стартує від $21 439, а повністю електрична модель – від $22 264
Читати далі
Схожі записиЗнайомтеся зі Sleipner — 40-тонною електричною вантажівкою формули 8×4, створеною для найважчих умов гірничих робіт. Компанія Scania назвала свій перший повністю електричний кар’єрний самоскид на честь міфічного восьминогого коня Одіна й уже ввела його в експлуатацію на залізорудній шахті Мальмбергет у Швеції Sleipner став першим акумуляторним самоскидом із формулою 8×4 у лінійці Scania Проєкт розробляли […]
18 Грудня 2025
Європейський Союз готує нову категорію малих електромобілів із так званими «суперкредитами», аби заохотити автовиробників робити доступні електрокари безпосередньо в Європі. Попри дискусії навколо пом’якшення заборони на двигуни внутрішнього згоряння після 2035 року, у Брюсселі й далі наполягають на електричному майбутньому транспорту У межах оновленого «Автомобільного пакета» з’являється окрема підкатегорія M1E До неї зможуть потрапити лише […]
18 Грудня 2025
Ринок уже звикає до дешевих електромобілів з Китаю, які легко переграють європейські, американські та японські моделі за ціною. Dacia Spring теж вписується у цю компанію, адже його виробництво розміщене в Китаї, хоча бренд залишається європейським У Великій Британії Dacia Spring 2026-го модельного року стартує з позначки 12 240 фунтів (13 980 євро) з урахуванням усіх […]
18 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі