На китайському ринку з’явився новий гравець, здатний серйозно потіснити позиції Tesla Model Y
Новий Xpeng G7 — технологічно насичений, елегантно спроєктований і при цьому значно дешевший за основного конкурента. Його стартова ціна становить лише 195 800 юанів (близько $27 325), що майже на $9500 менше, ніж у Tesla Model Y. Водночас Xpeng орієнтується не лише на Tesla, а й на новачка ринку — Xiaomi із її моделлю YU7
Зовні G7 має сучасний, хоча й дещо стриманий вигляд. Передню частину прикрашає так зване «акуляче рило» з характерною “X-обличчям” — це фірмовий світлодіодний елемент, який простягається на всю ширину кузова. Кутові денні ходові вогні додають агресивності. Бічна частина вирізняється плавними лініями, втопленими ручками дверей, безрамковими дзеркалами та колесами на 18 або 20 дюймів. Задня частина кросовера має електропривод п’ятих дверей, панорамне вікно і світлодіодні ліхтарі з синіми елементами, які вказують на режим автономного руху
За габаритами G7 трохи більший за Model Y: 4892 мм у довжину, 1925 мм у ширину та 1655 мм у висоту. Колісна база сягає 2890 мм — так само, як у Tesla, але кузов довший на 102 мм
Інтер’єр Xpeng G7 побудований у дусі мінімалізму, але при цьому демонструє високий рівень оздоблення
У салоні встановлено двоспицеве мультифункціональне кермо з підігрівом та 15,6-дюймовий “плаваючий” екран, який виконує роль і панелі приладів, і мультимедійного центру. Навіть базова версія має передні сидіння з електрорегулюванням, вентиляцією, підігрівом і масажем, а також центральну консоль з двома бездротовими зарядками по 50 Вт кожна
Серед преміальних елементів — дерев’яні підлокітники, 20-динамікова аудіосистема, панорамний скляний дах, ароматизатор повітря, цифрове дзеркало заднього виду та обшивка з мікрофібри на даху. Атмосферне підсвічування налаштовується у 256 кольорах. Загалом передбачено 39 зон зберігання речей, включно з переднім багажником (франком), який можна мити, та бардачком із паролем
Не забули і про задніх пасажирів. Вони отримують сидіння з підігрівом, вентиляцією та масажем, окремий 8-дюймовий екран, складаний підлокітник із підсклянниками та бездротовою зарядкою. Особливістю стали складані столики з магнітними панелями для фіксації смартфонів або планшетів, які можна нахиляти від 0 до 90 градусів — зручно для перегляду відео в дорозі
Під капотом Xpeng G7 — один електромотор на задній осі потужністю 292 к.с. (218 кВт) та 450 Нм крутного моменту. Розгін до 100 км/год займає 6,5 або 6,6 секунди залежно від версії. Максимальна швидкість — 202 км/год. Доступні три модифікації з запасом ходу за циклом CLTC: 602 Long Battery Life Max (602 км), 702 Ultra-Long Battery Life Max та 702 Ultra (по 702 км)
Завдяки підтримці надшвидкої зарядки потужністю 451 кВт, G7 може поповнити запас ходу на 436 км лише за 10 хвилин. А від 10% до 80% батарея заряджається за 12 хвилин
Технологічно G7 також вражає
Виробник називає його першим у світі «AI-автомобілем» із рівнем обчислювальної потужності L3. Машина оснащена радарами, ультразвуковими сенсорами, численними камерами та до трьох чипів штучного інтелекту Turing. Завдяки цьому доступні функції напівавтономного водіння, зокрема інтелектуальне керування на високих швидкостях, дистанційне паркування, виклик авто з парковки, адаптивний круїз-контроль, система утримання в смузі, розпізнавання знаків і автоматичне гальмування на швидкостях до 130 км/год
Ще однією фішкою є панорамний AR-дисплей, розроблений у партнерстві з Huawei. Він проектує зображення до 87 дюймів прямо перед водієм, що особливо корисно для навігації. Під час стоянки його можна використовувати як домашній кінотеатр
Читати далі
Схожі записиСеред електромобілів вже з’являються моделі, покликані нагадати про славне минуле бензинових автомобілів Саме таким є новий Renault 5 Monte Carlo Edition — електромобіль, створений як данина легендарному Clio Williams 1990-х років. Але, попри блискучий стиль і відсилки до славетних днів у ралі, під капотом — суцільне розчарування для шанувальників динаміки Спеціальна версія Renault 5 Monte […]
16 Липня 2025На автомобільному ринку США розпочалася справжня гонка за часом З 30 вересня 2025 року набирає чинності нове законодавство, яке скасовує федеральні податкові пільги на електромобілі. Це означає, що американці мають лише два з половиною місяці, аби скористатися чинною державною програмою, яка дозволяє заощадити до $7500 на купівлі нового електрокара або до $4000 на вживаному Цікаво, […]
16 Липня 2025Після трирічної паузи уряд Великої Британії вирішив знову запровадити програму субсидій на купівлю електромобілів Раніше вони діяли до 2022 року, але були скасовані через досягнення цілей — тоді вважалося, що ринок електромобілів на той момент уже став досить самостійним. Проте темпи електрифікації виявилися недостатніми, тож держава знову втручається у процес Згідно з новими умовами, покупці […]
16 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі