Китайські чиновники намагаються задобрити німців, щоб переконати Європейський Союз відмовитися від планів обкласти електромобілі китайського виробництва новими високими тарифами
Китай сподівається, що Німеччина переконає ЄС сісти за стіл переговорів щодо нових тарифів
Під час нещодавніх переговорів між міністром торгівлі Китаю Мангом Вентао та німецьким колегою Робертом Хабеком у Пекіні, Вентао припустив, що країна може знизити існуючі тарифи на автомобілі з ДВЗ великого об’єму, якщо ЄС відмовиться від своїх зборів на електромобілі. Це сталося після того, як Китай погрожував ввести 25% імпортне мито на європейські автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння об’ємом понад 2,5 літра
Нові тарифи Європейського Союзу на електромобілі китайського виробництва набудуть чинності 4 липня
Німеччина виступила проти нових тарифів ЄС, а Китай сподівається, що йому вдасться переконати найміцнішу європейську країну чинити тиск на інших членів ЄС. Говорячи про тарифи, канцлер Німеччини Олаф Шольц заявив, що хоче, щоб обидві сторони провели переговори, і сказав, що ще є час для укладення угоди до того, як тарифи будуть введені 4 липня
“Однак очевидно, що нам також знадобляться серйозні зрушення і прогрес з китайської сторони”, – сказав він
За словами керівника відділу торговельної політики Фонду Гінріха, доктора Дебори Елмс, ЄС може відкласти запровадження нових тарифів, якщо вирішить вести переговори
“ЄС завжди може відкласти введення тарифів в очікуванні результатів переговорів, – сказала вона в інтерв’ю The Straits Times
Речник Європейської комісії Улоф Гілл заявив, що ЄС відкритий до переговорів
“Обидві сторони погодилися вести переговори на основі фактів і з повною повагою до правил СОТ, – сказав він. “Сторона ЄС підкреслила, що будь-який результат розслідування, досягнутий шляхом переговорів, має бути ефективним у вирішенні проблеми шкідливого субсидування”
Згідно з новими тарифами, оголошеними в червні, китайський виробник електромобілів SAIC буде обкладений додатковим тарифом в 38,1% на додаток до існуючого тарифу в 10%, який він вже сплачує. Підвищення тарифів на 17,4% і 20% було оголошено для BYD і Geely відповідно. Для інших виробників китайських електромобілів тарифи коливатимуться від 21% до 38,1%
Читати далі
Схожі записиКомпанія розкрила кілька ключових характеристик, і вони справді вражають: запас ходу понад 650 кілометрів, можливість додати 260 км всього за 10 хвилин заряджання і здатність буксирувати причіп масою до 2400 кг. Завдяки архітектурі 800 вольт, кросовер підтримує надшвидкісну зарядку, але також оснащений перетворювачем, який дозволяє використовувати і звичайні 400-вольтові станції — практичне рішення, якого бракувало […]
13 Липня 2025Британський бренд MG, який нині належить китайській компанії SAIC, гучно заявив про себе на Фестивалі швидкості в Гудвуді, представивши одразу дві серійні електромоделі та концепт, який демонструє новий напрям дизайну. Серед новинок — електричний фастбек IM5, кросовер IM6 та ефектний шоукар Cyber X, який задає стиль майбутнім моделям марки. Також був презентований ексклюзивний родстер Cyberster […]
13 Липня 2025Нові дослідження вкотре підтверджують: електромобілі є справді екологічнішими, ніж традиційні авто з двигунами внутрішнього згоряння — і це навіть з урахуванням виробництва акумуляторів! За даними Міжнародної ради з чистого транспорту (ICCT), повноцінний життєвий цикл електромобіля — від виробництва першої батарейної комірки до переробки компонентів — супроводжується на 73% меншими викидами вуглецю, ніж у випадку бензинового […]
13 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі