Китай коригує політику податкових пільг для транспортних засобів на нових джерелах енергії (NEV)
Тепер вимоги стають суворішими, особливо для гібридних автомобілів, котрі підключаються до мережі. Три урядові відомства Китаю — Міністерство промисловості та інформаційних технологій, Міністерство фінансів та Державна податкова адміністрація — спільно опублікували нові технічні вимоги для NEV, котрі матимуть право на податкові пільги на купівлю у 2026–2027 роках. Відтепер гібриди з підзарядкою від мережі повинні мати запас ходу лише на електротязі щонайменше 100 кілометрів
Генеральний секретар Китайської асоціації легкових автомобілів Цуй Дуншу заявив китайським ЗМІ: «Коригування відповідають швидкому вдосконаленню технологій, особливо стосовно запасу ходу NEV. Вони гарантують, що політика йде в ногу з технологічним прогресом». Він додав, що підвищення технічних порогів спрямовує компанії до збільшення інвестицій у дослідження та розробки, відмови від застарілих продуктів та переходу галузі від масштабного розширення до високоякісного розвитку
Для повністю електричних транспортних засобів встановлено нові, суворіші стандарти
Споживання енергії не повинно перевищувати ліміти, зазначені у новому національному стандарті GB 36980.1-2025. Цей стандарт приблизно на 11% суворіший за попередні вимоги. Легкові автомобілі масою понад 3500 кг тепер відповідатимуть стандарту споживання палива для легших транспортних засобів
Для гібридних автомобілів із заряджанням від мережі ключовою зміною стало значне підвищення мінімального запасу ходу лише на електротязі: його збільшено з 43 км до щонайменше 100 км. Вимоги до споживання палива тепер встановлені на рівні менше 70% або 75% від стандартних лімітів, залежно від маси транспортного засобу. Водночас споживання електроенергії має бути менше 140–145% від стандартних лімітів, також залежно від маси автомобіля
Нові вимоги набудуть чинності 1 січня 2026 року
Для тих автомобілів, які вже отримують податкові пільги, діє просте правило: якщо вони до кінця 2025 року відповідатимуть новим, суворішим вимогам, то автоматично залишаться у пільговому списку 2026 року. Усі інші моделі, які не дотягнуть до нових стандартів, будуть виключені. Якщо ж виробник хоче, щоб його автомобіль був у першому пільговому списку на 2026 рік, він повинен подати всі необхідні документи до 12 грудня 2025 року
Галузеві аналітики оцінюють, що приблизно 40% існуючих на ринку гібридних автомобілів мають запас ходу на електротязі нижче нової вимоги 100 км. Експерти прогнозують, що виробники можуть влаштувати розпродажі наприкінці року, щоб позбутися запасів цих моделей, котрі незабаром не відповідатимуть вимогам. Більшість преміальних гібридних автомобілів із заряджанням від мережі вже перевищують новий поріг. Такі моделі, як Aito M5 (230 км запасу ходу), BYD Tang DM-i (175 км) та Li Auto L8 (225 км+), цілком відповідають новим правилам. Однак деякі популярні моделі початкового рівня, зокрема певні варіанти BYD Qin Plus, Qin L та Geely Galaxy A7, стикаються з проблемою втрати звільнення від податку на купівлю у 2026 році
Читати далі
Схожі записиФірмові тизерні зображення дарують нам перший погляд на наступне покоління седана Toyota Corolla Японський автовиробник готується представити абсолютно новий концепт під легендарним брендом Corolla на майбутній виставці Japan Mobility Show. Новинка, судячи з усього, виглядає як повністю електричний седан. Вона має чіткі стилістичні риси, притаманні сучасним електрокарам, і має повнорозмірні світлодіодні фари. Крім седану, на […]
13 Жовтня 2025Новий Hyundai Ioniq 3 був помічений публічно під час тестування і демонструє такий самий сміливий вигляд, як і концепт Three, котрий компанія Hyundai представила минулого місяця. Ioniq 3 привертає до себе максимальну увагу, і це не дивно, адже вперше ми побачили цю модель трохи більше місяця тому, коли Hyundai показала Concept Three на Мюнхенському автосалоні […]
13 Жовтня 2025Майбутній електричний седан Volkswagen ID.UNYX 07 вперше з’явився у документах, котрі були подані до Міністерства промисловості та інформаційних технологій Китаю (MIIT). Новий електромобіль вироблятиметься на заводі Volkswagen Anhui, і стане другою моделлю у серії Unyx, орієнтованій на китайський ринок. Водночас він є першою моделлю, побудованою на новій електричній архітектурі Volkswagen, спеціально розробленій для потреб Китаю […]
13 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі